Minulla itunes on alkanut kaatuilemaan oikein olan takaa viime aikoina. Olen tehnyt kaikki mahdolliset huoltotoimenpiteet Onyxillä ja itunesin plist-tiedoston poistanut.
Kaatuilemista esiintyy pääasiassa kappaleita lisäiltäessä, lähes joka kerta. 100% varmasti saa kaatumaan jos lisään kappaleita ja alan kuuntelemaan jotain samaan aikaan.
Onko muilla tällaisia oireita, ja/tai ratkaisuehdotuksia?
Tuli soiteltua vähän äsken ja huomasin, että kaatuu joka kerta kun soitettavaa kappaletta mitenkään muokataan. Esim. arvostelua muutetaan kahdesta tähdestä viiteen, niin itunes plösähtää.
Itellä tuppaa vetämään iTunes joillain isoilla VBR MP3 tiedostoilla aika solmuun. Kelaus on todella tahmaista ID-tagien muokkauksesta puhumattakaan. Esiintyy vain tietyillä VBR MP3:lla siis.
Samaa ongelmaa taitaa olla muistaakseni itsellänikin. En ole niin tarkkaan tarkkaillut että milloin se kaatuu mutta iTunes kyllä on se ohjelma mikä kaatuu jos joku applen softa kaatuu. Taitaa olla juuri sillon ainakin kun muutan piisitietoja mitä kuuntelen tai lisääpiisejä ja säädän samalla
Meikällä futaa muuten mainiosti mutta kun ohjelma millään tavalla yrittää nettiin niin kasahtaa. Eli jos koitan vaikkapa nettiradiota kuunnella tai hakea cd-raitojen nimiä niin nurin menee A I N A.
spiidi78 kirjoitti:Itellä tuppaa vetämään iTunes joillain isoilla VBR MP3 tiedostoilla aika solmuun. Kelaus on todella tahmaista ID-tagien muokkauksesta puhumattakaan. Esiintyy vain tietyillä VBR MP3:lla siis.
Minulla kaatuu millä tahansa VBRllä aina ja usein myös CBRillä. Alkaa jo vähän potuttamaan kun ei uskalla edes arvostella biisejä
Turha varmaan mainitakaan, ettei huoltotoimista ollut mitään apua.