Boot camp ongelma
Täällä voit kysyä mistä tahansa Mac-ongelmasta, jos et löydä vastausta muualta.
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
Boot camp ongelma
Viesti Kirjoittaja bryan »
Elikkäs boot camppiä koitin asentaa, mutta asennus tyssää alkuunsa kun boot camp väittää että firmware pitäisi päivittää (tämän olen jo tehnyt). Mikä avuksi? Kone on 17 tuuman intel iMac.
-
- Vuoden Homppulainen 2006
-
-
Boot Camp päivitys 1.1 een
Viesti Kirjoittaja BigMango »
Tein Boot Camp 1.1 rompun ohjeiden mukaan. Ohjainten päivitys ei onnistunut ja sen jälkeen olin tilassa, jossa osa vanhoista ajureista oli paikallaan ja osa ei. Aikani sählättyäni en enää keksinyt muuta kuin asentaa wintoosan kokonaan uudelleen ja sitten Boot Camp 1.1 meni kerralla läpi. Eli mun mielipiteeni on, että jos ei välttämättä tartte iSight:lle ohjainta, en ryhtyisi koko päivityspuuhaan. onneksi koneeni on vasta kuukauden vanha eikä win-puolella ollut oikeastaa mitään dokkareita, mutta silti rasittaa koko win, jota on pakko vähän käyttää!
-
Re: Boot Camp päivitys 1.1 een
Viesti Kirjoittaja Legge »
Mitäs jos purkaa tuon ajuripaketin ja asentaa manuaalisesti iSightin ohjaimen. Voisi olla toimiva ratkaisu.BigMango kirjoitti:Tein Boot Camp 1.1 rompun ohjeiden mukaan. Ohjainten päivitys ei onnistunut ja sen jälkeen olin tilassa, jossa osa vanhoista ajureista oli paikallaan ja osa ei. Aikani sählättyäni en enää keksinyt muuta kuin asentaa wintoosan kokonaan uudelleen ja sitten Boot Camp 1.1 meni kerralla läpi. Eli mun mielipiteeni on, että jos ei välttämättä tartte iSight:lle ohjainta, en ryhtyisi koko päivityspuuhaan. onneksi koneeni on vasta kuukauden vanha eikä win-puolella ollut oikeastaa mitään dokkareita, mutta silti rasittaa koko win, jota on pakko vähän käyttää!
Onko jollain muulla kokemusta 1.1:een päivittämisestä? Onnistuiko?
-
-
Viesti Kirjoittaja Legge »
Joku osaava vois kertoa komennon, jolla sai komentotulkista purettua asennuspaketin levylle. Itse tein sen kertaalleen ekalle ajuripaketille, mutta en muista enää litaniaa.BigMango kirjoitti:Mitäs jos purkaa tuon ajuripaketin ja asentaa manuaalisesti iSightin ohjaimen. Voisi olla toimiva ratkaisu.
Tota tota, mitenkähän toi iSight ohjain sieltä puretaan erikseen...?
-
- Ylläpitäjä
Re: Boot Camp päivitys 1.1 een
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Onnistui.Legge kirjoitti:Mitäs jos purkaa tuon ajuripaketin ja asentaa manuaalisesti iSightin ohjaimen. Voisi olla toimiva ratkaisu.BigMango kirjoitti:Tein Boot Camp 1.1 rompun ohjeiden mukaan. Ohjainten päivitys ei onnistunut ja sen jälkeen olin tilassa, jossa osa vanhoista ajureista oli paikallaan ja osa ei. Aikani sählättyäni en enää keksinyt muuta kuin asentaa wintoosan kokonaan uudelleen ja sitten Boot Camp 1.1 meni kerralla läpi. Eli mun mielipiteeni on, että jos ei välttämättä tartte iSight:lle ohjainta, en ryhtyisi koko päivityspuuhaan. onneksi koneeni on vasta kuukauden vanha eikä win-puolella ollut oikeastaa mitään dokkareita, mutta silti rasittaa koko win, jota on pakko vähän käyttää!
8 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka