Muffe kirjoitti:Ei pahalla mutta jos minulta kysytään niin tuo ^ ei kyllä mun kämppään päätyisi.
Eikä meille.
Mutta mitä Apple-tyylistä tuossa on? Verratkaa nyt vaikka kaukosäätimiä.
Jos minulta kysytään niin tuossa on paljonkin Applea. Siistiä ja yksinkertaista muotoilua ja kirkkaan valkoinen väri. Kaukosäädin ei kyllä natsaa muuhun kokonaisuuteen, siinä olet oikeassa.
Kyllä tuollainen ainakin minulle kelpaisi.
MBP 14" | Studio Display 5K | iPhone 15 Pro | iPad Air | AirPods Pro | Watch S6 | TV 4K
Niin no, mulla on tää äänentoisto enimmäkseen Pioneerin kamaa, tosin 30 vuoden takaa. Mutta ei mun mielestä valkoinen väri riitä tekemään niistä Mac-tyylisiä.
On meinaan todella tyylikkäät kuulokkeet. Tilaukseen menis, mutta ku ostin vasta uudet :/
Nii siis, eikö nuo oo noita Skullcandyn luureja, joissa on mp3-soitin samassa? ainakin näyttää ihan samalle?... Nuo Pioneerit on hyvinkin Apple-tyyliset, mikäli valkoinen väri ja helppo muotoilu riittää siihen perusteeksi. Itse ainakin ottaisin iMacin kaveriks tollaset mieluummi, ku noi nykyset ruman väriset stereot. Kaukosäädin nyt on ihan yks ja sama miltä se näyttää, kaikki ne on takapuoli. Huh, kova humala voi tulla miehelle. se voi tulla
iSight:n tyyppinen valaisin. Ostan, jos vaikuttaa hyvältä. Löytyy uusimmasta(?) Prisman kuvastosta, hinta 19,90€
(tämä huonolaatuinen kuva kopioitu Prisman .pdf -esitteestä…)
-jyrki
EDIT: Sanavalintaa muutettu
Viimeksi muokannut Jyre, 14.8.2006 klo 15.04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jyre kirjoitti:iSight:n näköinen valaisin. Ostan, jos vaikuttaa hyvältä. Löytyy uusimmasta(?) Prisman kuvastosta, hinta 19,90€
(tämä huonolaatuinen kuva kopioitu Prisman .pdf -esitteestä…)
Jyre kirjoitti:on , sitä paitsi se on hirveä. Sekä tuo kuva että todellisuus. Ei edes toimi, vaan palautan vielä tänään kauppaan sen…
-jyrki
Ihan kuningas juttu
Voin kuvitella vaan ku homppulainen menee pupillit omenoina ( ) ja suu kuolassa yhtään mitään ajattelematta hakemaan jotain tuotetta X joka etäisesti muistuttaa jotain mitä on nähnyt apple-storessa. Toivottavasti kukaan ei keksi ruveta kauppamaan kalkittua kanan p*skaa...
Minusta on tosi surullista tuo mitä kävi TurunTV-tehtaalle. Finlux Oy:n tuotteet olivat todella helppokäyttöisiä monipuolisista ominaisuuksista huolimatta. Minulla vielä käytössä Salora laajakuvaputki+ MHP-digipoksi. Käyttöohje yksinkertainen: seuraa kuvaruudulla näkyviä ohjeita. Mielestäni ei liippaa kovinkaan kaukaa Mac-ohjeita...
Nyt hankittu rinnalle Sonya: videokamera, manuaalissa 136 sivua, DVD-soitin,manuaalissa 48 sivua! Sonyn kaukosäätimissä on nappuloitakin tuplasti verrattuna Finluxin vastaaviin.
Nykyään taitaa olla olemassa kahvinkeittimiäkin, mihin on syytä hankkia "ajokortti"?
iMac G4 1,25 Ghz 17"(Late 2003, Leopard+YellowDog Linux)
iMac C2D 24"(Late 2006, Lion)
MacBook Pro 13" (mid 2010, Yosemite)
Time Capsule 1TB
Apple TV3
iPhone 6 (16GB Space Gray)
iMac Retina 5K 27"(Late 2014, Yosemite)
Jubax kirjoitti:Kukaan ei ole verrannut käyttöominaisuuksia?
Nykyään taitaa olla olemassa kahvinkeittimiäkin, mihin on syytä hankkia "ajokortti"?
Ainakin Philips väittää pyrkivänsä tuotteissaan helppokäyttöisyyteen ja harrastaa myös kunnianhimoista designiä. Ei valkoinen mutta muuten samalla linjalla.
Esimerkkeinä korkeatasoisesta käytettävyydestä mainitaan usein PalmSource-käyttiksellä varustetut PDA:t, Simplehumanin tuotteet (kahvinkeittimistä kun puhutaan) sekä amerikkalaisten Tivo-PVR.
Minua kiinnostaisi kovasti lukea, mitä muita kuin Applen tuotteita H. Omenan kävijät pitävät erityisen helppokäyttöisinä. Ehdottakaahan, hyvät ihmiset!
Jubax kirjoitti:
Minua kiinnostaisi kovasti lukea, mitä muita kuin Applen tuotteita H. Omenan kävijät pitävät erityisen helppokäyttöisinä. Ehdottakaahan, hyvät ihmiset!
...Mutta vielä hieman valkoista:
hehe, sori pakko... tuli vaan tosta väkisin mieleen:
Citymarketissa tuli vastaan i-Dog, täydellinen kumppani iTunesille (paketin mukaan se hytkyy kuulemansa musiikin tahdissa... 8) ) ja disainiltaan kuin Applen tuote. Käyttöarvo? No jaa...
tempe kirjoitti:Citymarketissa tuli vastaan i-Dog, täydellinen kumppani iTunesille (paketin mukaan se hytkyy kuulemansa musiikin tahdissa... 8) ) ja disainiltaan kuin Applen tuote. Käyttöarvo? No jaa...