Yeh, U go first to test th' water, we'll com' later if th' sharks d'nt eat Ya
Eiköhän viikossa ehdi xlr8/HardMac/et cetera sivustoille tulla tietoa, uskaltaako het' päivittää, vai odottakko korjattua versiota. Raportoippa kokemuksista. Onnea
– I'm just a stylus for hire, a Mac-inist for rent...
Yeh, U go first to test th' water, we'll com' later if th' sharks d'nt eat Ya
Päivitys ainakin sujui muitta mutkitta. Ja heti ekana tuli huomattua, että Finderista on pari bugia korjattu liittyen preview column-toimintoon. Nopeuttakin tuntuu tulleen lisää ainakin niihin softiin mitkä ennen tahmas.
Nopeuttakin tuntuu tulleen lisää ainakin niihin softiin mitkä ennen tahmas.
xlr8yourmac.com valitti, että 10.3.4 oli ainakin pelikäytössä hitaampi kuin 10.3.3. Taidan kuitenkin odotella raportteja tästä julkistuksesta ennen päivittämistä.
Mielipiteeni on voinut muuttua, muttei se tosiasia että olen oikeassa.
Asennuksessa ei ollut mitään ropleemaa.
Esikatseluun on tullut joo lisää vauhtia, vaikka ei vielä liikaa kuitenkaan :-)
Muuta ei tässä vaiheessa osaa sanoa.
Asensin juuri (Dual 867 ja Sawtooth) eikä mitään ongelmia.
Tosin korjasin levyn oikeudet ennen ja jälkeen myös ;-)
Somebodys's gonna have a field day about that one.
NTFS-levyjen tuki on parantunut 10.3.5:n myötä. Mitä tämä tarkoittaa käytännössä? Voinko ottaa PC:n ulkoisen USB2/FW levyn käyttöön Macissä ilman alustusta? Olisi hienoa jos OSX tukisi PC:n levyformaattia ja voisi käyttää ulkoista levyä kahdessa eri laiteympäristössä.
Millä tavalla ne sekoilevat? Itse en ole huomannut.
Siis jos on itse vaihtanut uudet iconit tiettyihin kansioihin, niin joissakin kansioissa se ei suostu näyttämään niitä (aina/koskaan), vaan näyttää oletus iconia. Toiset kansiot taas toimii ihan moitteetta.
Päivitin työpaikalla parikin työasemaa (G4) 10.3.4:sta 10.3.5:een ja päivityksen koko oli rapiat 20 Mt. Nyt kotikoneella (G5) päivityksen koko on 43 Mt! Mistä moinen ero johtuu?
Päivitin työpaikalla parikin työasemaa (G4) 10.3.4:sta 10.3.5:een ja päivityksen koko oli rapiat 20 Mt. Nyt kotikoneella (G5) päivityksen koko on 43 Mt! Mistä moinen ero johtuu?
Mulla sama juttu ton kuution ja voimakirjan kanssa. Ekassa rapiat 20 ja voimakirjassa 43 megaa. Löysin macrumorsin foorumeilta seuraavan linkin Applen kotisivuille: Mac OS X: Software update sizes can vary, jossa kyseistä asiaa on selvennetty.