Minä taas luulin että sain yhden videon iPodiin, kun se iTunesiinkin meni ja siinä Tunesin alalaidassa se video pyöri, mutta ei se sitten mennytkään. Onko videoiden laittaminen todella niin hankalaa? Minulla on siis iPod video 60gb.ikuisuus kirjoitti:Yritin iPodissa etsiä videoista - näytti kaikki biisit mitkä laitteessa oli. Yritin musiikkivideoista, näkyi taas vain se pitkä lista kaikista biiseistä. Laitoin albumi-, biisi- ja artistihakuun, mutta ei löytänyt. iTunesissa kun katselee näytä tietoja, niin siinä lukee tuossa videotiedostossa kohdassa soitettavuus "ei käytössä". Mitä hittoa, miksei tuo iPod toista mitään videoita? Edes iTunes ei näytä videota, ääni vain kuuluu. Meninkö nyt laittamaan hemmetisti rahaa toimimattomaan laitteeseen? :/ Ärrrrsyttää.
Video ipod, omien dvd elokuvien siirto, onnistuuko ?
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
-
Viesti Kirjoittaja Janika »
-
Viesti Kirjoittaja ogc »
videoiden tai minkään muun laitossa ipodiin mulla ei ole ollut mitään ongelmia kyllä tähänasti.
Millä ohjelmalla olette nyt koittanut muuttaa videota ipodi muotoon ? Kai siis sen jälkeen siirrätte videon itunesiin ja sieltä drag n droppaatte sen itunesisssa ipodiinne ? sitten itunesissa kun teillä on se joku video niin varmistakaa että se ei ole "tv ohjelma" koska ainoastaan itunes music storesta ostetut tvohjelmat kai toimii ipodissa. eli kannattaa vaihtaa se "elokuva"ksi tai musiikkivideoksi. En mä nyt muuta keksi, ei oo koskaan ollu mitään ongelmaa ton kanssa
Millä ohjelmalla olette nyt koittanut muuttaa videota ipodi muotoon ? Kai siis sen jälkeen siirrätte videon itunesiin ja sieltä drag n droppaatte sen itunesisssa ipodiinne ? sitten itunesissa kun teillä on se joku video niin varmistakaa että se ei ole "tv ohjelma" koska ainoastaan itunes music storesta ostetut tvohjelmat kai toimii ipodissa. eli kannattaa vaihtaa se "elokuva"ksi tai musiikkivideoksi. En mä nyt muuta keksi, ei oo koskaan ollu mitään ongelmaa ton kanssa
-
-
Viesti Kirjoittaja ponkes »
mulla o melkein sama ongelma! nyt apuja!Janika kirjoitti:Minä taas luulin että sain yhden videon iPodiin, kun se iTunesiinkin meni ja siinä Tunesin alalaidassa se video pyöri, mutta ei se sitten mennytkään. Onko videoiden laittaminen todella niin hankalaa? Minulla on siis iPod video 60gb.ikuisuus kirjoitti:Yritin iPodissa etsiä videoista - näytti kaikki biisit mitkä laitteessa oli. Yritin musiikkivideoista, näkyi taas vain se pitkä lista kaikista biiseistä. Laitoin albumi-, biisi- ja artistihakuun, mutta ei löytänyt. iTunesissa kun katselee näytä tietoja, niin siinä lukee tuossa videotiedostossa kohdassa soitettavuus "ei käytössä". Mitä hittoa, miksei tuo iPod toista mitään videoita? Edes iTunes ei näytä videota, ääni vain kuuluu. Meninkö nyt laittamaan hemmetisti rahaa toimimattomaan laitteeseen? :/ Ärrrrsyttää.
MacBook Pro 15,4" 2.0 Quad-core i7,
MacBook 13,3" 2.0GHz C2D
iPhone 4
MacBook 13,3" 2.0GHz C2D
iPhone 4
-
Viesti Kirjoittaja ponkes »
mut sit on sellanen juttu et ku toi iSquint laittaa ne iPod videot iTunesiin "Elokuvat" kirjastoon. miten mä saan esim musavideot sinne "Musiikkivideot" soittolistaan ja tv-sarjat niiden omaan ja jne jne jne...???
MacBook Pro 15,4" 2.0 Quad-core i7,
MacBook 13,3" 2.0GHz C2D
iPhone 4
MacBook 13,3" 2.0GHz C2D
iPhone 4
-
Viesti Kirjoittaja Jayl »
Ainoastaan iTunes Storesta ostetut musavideot ja tv-sarjat saa niihin kansioihin.ponkes kirjoitti:mut sit on sellanen juttu et ku toi iSquint laittaa ne iPod videot iTunesiin "Elokuvat" kirjastoon. miten mä saan esim musavideot sinne "Musiikkivideot" soittolistaan ja tv-sarjat niiden omaan ja jne jne jne...???
Joten vastaus kysymykseesi on, että et mitenkään...
-
-
Viesti Kirjoittaja harri »
Ainoastaan iTunes Storesta ostetut musavideot ja tv-sarjat saa niihin kansioihin.Jayl kirjoitti:miten mä saan esim musavideot sinne "Musiikkivideot" soittolistaan ja tv-sarjat niiden omaan ja jne jne jne...???
Joten vastaus kysymykseesi on, että et mitenkään...[/quote]
Kun valitsee iTunes:issa aktiivisessa videossa Arkisto-valikko > Näytä tietoja > Video-välilehti > Videolaji ja siitä Musiikkivideo niin kyllä mulla ainakin musavideot tulevat omalle soittolistalleen iPodissa. TV-sarjoista ei kokemusta, kun en yhtään sellaista omista.
-Harri
-
Viesti Kirjoittaja MacinJosh »
Höpö höpö. Saat itse-tekemät musiikkivideot ja TV-sarjat näkymään omissa kansioissa vaikka Lostify ohjelman avulla. Minulla on muutama klippi kummassakin ja toimii niinkuin pitää.harri kirjoitti: Ainoastaan iTunes Storesta ostetut musavideot ja tv-sarjat saa niihin kansioihin.
Joten vastaus kysymykseesi on, että et mitenkään...
Kun valitsee iTunes:issa aktiivisessa videossa Arkisto-valikko > Näytä tietoja > Video-välilehti > Videolaji ja siitä Musiikkivideo niin kyllä mulla ainakin musavideot tulevat omalle soittolistalleen iPodissa. TV-sarjoista ei kokemusta, kun en yhtään sellaista omista.
-Harri
EDIT: Tässä nyt tais edellisellä postaajalla (Harri) tulla quotettien kans sählinkiä joten kommenttini osuu lähinnä Jay:lle.
Joshua.
Mac Pro 5,1 - iPhone SE - iPad Air 2
-
Viesti Kirjoittaja MacinJosh »
Tällä hetkellä ainoat ohjelmat jotka tukee iPodin uutta 640x480 resoa ovat:
VisualHub
ffmpegx
Quicktime Pro
iTunes 7
Apple Compressor
Näistä ainoastaan VisualHub ja ffmpegx voi konvertoida ripatun DVDn (Mac The Ripper) uuteen iPod muotoon. Näistä kahdesta VisualHub selviää selvästi helpommin ja nopeammin ja paremmin mutta maksaa reilu 20€ (joka on sen arvoinen)
Handbrake on ylivoimaisesti paras DVD rippaaja iPod muotoon mutta ei tällä hetkellä tue iPodin uutta resoa mutta uus versio joka tukee on jo beta vaiheessa (ei yleisessä).
iSquint, joka on VisualHubin kevyt versio (ilmainen) ja tukee ainoastaan iPodille konvertoimista (VisualHub tukee lähes kaikki videomuodot) ei myöskään tue iPodin uutta resoa mutta ohjelmoijan mukaan uus versio pitäis tulla kohta.
Joten sitten kun on tuki uudelle resolle:
Handbrake: Paras DVD konvertoija
VisualHub/iSquint: Paras video konvertoija
Joshua.
VisualHub
ffmpegx
Quicktime Pro
iTunes 7
Apple Compressor
Näistä ainoastaan VisualHub ja ffmpegx voi konvertoida ripatun DVDn (Mac The Ripper) uuteen iPod muotoon. Näistä kahdesta VisualHub selviää selvästi helpommin ja nopeammin ja paremmin mutta maksaa reilu 20€ (joka on sen arvoinen)
Handbrake on ylivoimaisesti paras DVD rippaaja iPod muotoon mutta ei tällä hetkellä tue iPodin uutta resoa mutta uus versio joka tukee on jo beta vaiheessa (ei yleisessä).
iSquint, joka on VisualHubin kevyt versio (ilmainen) ja tukee ainoastaan iPodille konvertoimista (VisualHub tukee lähes kaikki videomuodot) ei myöskään tue iPodin uutta resoa mutta ohjelmoijan mukaan uus versio pitäis tulla kohta.
Joten sitten kun on tuki uudelle resolle:
Handbrake: Paras DVD konvertoija
VisualHub/iSquint: Paras video konvertoija
Joshua.
Mac Pro 5,1 - iPhone SE - iPad Air 2
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka