Anyway. Asiaan.
On ajat muuttuneet. Päivän ehdoton kohokohta oli nähdä neljä Applen kannettavaa käytävillä käytössä ja ei yhtään muun merkkistä (iBook, Powerbook 12", Macbook musta ja Macbook Pro). Taitaa nörtitkin jo huomata missä on vara parempi.
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Viesti Kirjoittaja Juhani L »
Ei se hullu ole joka pyytää vaan joka maksaa. Hyvä myyjä kyllä myy sen mallistosta poistuneen iBookin. Kerropa Kraken, onko ensi kerralla molempia tarjolla.TheKraken kirjoitti:Itselle tuli vähän päinvastainen Oho!-elämys tänään kun kävin tuossa aikani kuluksi Stockan elektroniikkaosastolla ja siellä myytiin MacBookkia 1099 hintaan ja 14" iBookkia hintaan 1299 e!
Viesti Kirjoittaja Japi »
Jaahas sitä on muitakin opiskelijoita tuolla. Itsekin olen pyörinyt tuon macbookin kanssa tuolla:) Ja olen myös pari muuta maccia bongannut luennolla.NeliX4 kirjoitti:Olin tuossa koulumme uudessa ICT talossa. On kyllä hieno talo. Teräviä kulmia lasista sekä alumiinista on jokapaikassa ja neljännestä kerroksesta pääsee helposti hyppäämään tarvittaessa aulan kivilattialle pää edellä. Enää ei tarvitse pohtia mitä tekisi, kun projektiaikataulu alkaa tökkiä. Halleluja arkkiteh-ti(/-dit)! 53 miljoonaa euroa ei todellakaan mennyt hukkaan. Ko. henilö oli vielä kuuleman mukaan käynyt proffien taukotilassa riehumassa, kun siellä oli siirretty huonekaluja toiseen paikkaan.
Viesti Kirjoittaja jarski »
Nykäise hihasta, jos näät kaverin Targusken laukun, 12" Powerbookin ja mustan TucanoSkinin kanssa. Koetan tosta kuvasta tunnistaaJapi kirjoitti:Jaahas sitä on muitakin opiskelijoita tuolla. Itsekin olen pyörinyt tuon macbookin kanssa tuolla:) Ja olen myös pari muuta maccia bongannut luennolla.NeliX4 kirjoitti:Olin tuossa koulumme uudessa ICT talossa. On kyllä hieno talo. Teräviä kulmia lasista sekä alumiinista on jokapaikassa ja neljännestä kerroksesta pääsee helposti hyppäämään tarvittaessa aulan kivilattialle pää edellä. Enää ei tarvitse pohtia mitä tekisi, kun projektiaikataulu alkaa tökkiä. Halleluja arkkiteh-ti(/-dit)! 53 miljoonaa euroa ei todellakaan mennyt hukkaan. Ko. henilö oli vielä kuuleman mukaan käynyt proffien taukotilassa riehumassa, kun siellä oli siirretty huonekaluja toiseen paikkaan.
Viesti Kirjoittaja tmaakann »
Viesti Kirjoittaja Japi »
Heh, yritän muistaaNeliX4 kirjoitti:Nykäise hihasta, jos näät kaverin Targusken laukun, 12" Powerbookin ja mustan TucanoSkinin kanssa. Koetan tosta kuvasta tunnistaaJapi kirjoitti:Jaahas sitä on muitakin opiskelijoita tuolla. Itsekin olen pyörinyt tuon macbookin kanssa tuolla:) Ja olen myös pari muuta maccia bongannut luennolla.NeliX4 kirjoitti:Olin tuossa koulumme uudessa ICT talossa. On kyllä hieno talo. Teräviä kulmia lasista sekä alumiinista on jokapaikassa ja neljännestä kerroksesta pääsee helposti hyppäämään tarvittaessa aulan kivilattialle pää edellä. Enää ei tarvitse pohtia mitä tekisi, kun projektiaikataulu alkaa tökkiä. Halleluja arkkiteh-ti(/-dit)! 53 miljoonaa euroa ei todellakaan mennyt hukkaan. Ko. henilö oli vielä kuuleman mukaan käynyt proffien taukotilassa riehumassa, kun siellä oli siirretty huonekaluja toiseen paikkaan.
Viesti Kirjoittaja Aries »
Viesti Kirjoittaja weeezes »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Ihan totta? Ai se onkin OS X:ssä se jaetun muistin raajoitus? Eipä olis käynyt mielessäkään.weeezes kirjoitti:Voivoi kun huomattiin että macbookille kun laittaa bootcampilla winukan niin kappas! Näyttis onkin 256mb! Siihen en muuta hänelle sanonutkaan kuin että "LOL N00B! PWNT!"
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Sukulaisille ja tutuille ei saa ikinä myydä käytettyjä autoja tai muuta roinaa. Voi nimittäin käydä niin, että suhteet viilenevät jäätäviksi.Aries kirjoitti: -- kaveri oli ostanut itselleen iMac:n. Kuuntelin kuukauden päivät hänen hehkutustaan ja kävin jopa parissa liikkeessä kokeilemassa, miltä se paljon puhuttu tiikeri sitten vaikuttaa. Ihan kivalta, vaikkakin se oli erilainen. Idea jäi kuitenkin kytemään ja lopulta rohkaistuin niin paljon, että ostin 20" iMac:n itselleni. Jätin kuitenkin luonnollisesti vanhan koneen varoiksi toimimaan, jos tulisi jotain semmoista jota uudella ei voisi tehdä. Parin viikon päästä totesin, että olin koskenut vanhaan koneeseeni tasan yhden kerran tänä aikana, joten myin sen serkulle.
)
Viesti Kirjoittaja jjnews »
Piti oikein itsekkin katsoa vaimon koneelta pitääkö paikkansa....Totta se on, paitsi se on 128 MB ei 256 MB. Mutta kuitenkin, olipas yllätys!!Repe Ruutikallo kirjoitti:Ihan totta? Ai se onkin OS X:ssä se jaetun muistin raajoitus? Eipä olis käynyt mielessäkään.weeezes kirjoitti:Voivoi kun huomattiin että macbookille kun laittaa bootcampilla winukan niin kappas! Näyttis onkin 256mb! Siihen en muuta hänelle sanonutkaan kuin että "LOL N00B! PWNT!"
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Vaan paljonko on rammia kaikkiaan? Tuskin se Windoussi 512:sta puolta näytönohjaimelle antaa.jjnews kirjoitti:Piti oikein itsekkin katsoa vaimon koneelta pitääkö paikkansa....Totta se on, paitsi se on 128 MB ei 256 MB. Mutta kuitenkin, olipas yllätys!!Repe Ruutikallo kirjoitti:Ihan totta? Ai se onkin OS X:ssä se jaetun muistin raajoitus? Eipä olis käynyt mielessäkään.weeezes kirjoitti:Voivoi kun huomattiin että macbookille kun laittaa bootcampilla winukan niin kappas! Näyttis onkin 256mb! Siihen en muuta hänelle sanonutkaan kuin että "LOL N00B! PWNT!"
Viesti Kirjoittaja jjnews »
Rammia on 2gbRepe Ruutikallo kirjoitti:Vaan paljonko on rammia kaikkiaan? Tuskin se Windoussi 512:sta puolta näytönohjaimelle antaa.jjnews kirjoitti:Piti oikein itsekkin katsoa vaimon koneelta pitääkö paikkansa....Totta se on, paitsi se on 128 MB ei 256 MB. Mutta kuitenkin, olipas yllätys!!Repe Ruutikallo kirjoitti:Ihan totta? Ai se onkin OS X:ssä se jaetun muistin raajoitus? Eipä olis käynyt mielessäkään.weeezes kirjoitti:Voivoi kun huomattiin että macbookille kun laittaa bootcampilla winukan niin kappas! Näyttis onkin 256mb! Siihen en muuta hänelle sanonutkaan kuin että "LOL N00B! PWNT!"
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Käyks kateeks?Muffe kirjoitti:Siis voi huoh ton yhden kaverin kanssa. Vielä kaks viikkoa sitten MacBookki oli "tilattu" ja tietenkin se viimeinen kappale myytiin jollekkin muulle. Seuraavaksi se tulee perjantaina.. Perjantaina: Se tulee maanantaina! Seuraavana perjrjantaina: "Lälläslää! Mä ostinki tämmössen Acerin! Täs onki enemmän muistii ku sun mäkpuukissas! Käyks kateeks?!" Vastaukseksi että pidä hauskaa ongelmien kanssa..
Viesti Kirjoittaja Aries »
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”