iTunes ongelma Windowsissa
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
14 viestiä
• Sivu 1/1
-
iTunes ongelma Windowsissa
Viesti Kirjoittaja Juraca »
Asensin uuden iTunes 7.0:n. Nyt alkoivat ongelmat :S Kun soitan jotain biisiä, niin kuuluu todella voimakasta rätinää ja jotain siitä biisistä. Ongelma on vain windowsin kanssa, ei macin. Osaako kukaan auttaa?? 

-
Viesti Kirjoittaja thebanzai »
Ei osaa, mutta et ole ongelman kanssa yksin. Sama vika mulla, ja tuossakin ketjussa jollain:
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?p=230533#230533
Ei löydy googlella vielä ulkomailta kokemuksia.
edit, onpas tuolla, vaikka kuinka monella. Taitaa olla todella buginen release tää windows-versio.
http://discussions.apple.com/thread.jsp ... &tstart=15
Mutta vaikuttaa siltä että ei ole yksittäistapaus-ongelma, toivottavasti pian saadaan päivitys.
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?p=230533#230533
Ei löydy googlella vielä ulkomailta kokemuksia.
edit, onpas tuolla, vaikka kuinka monella. Taitaa olla todella buginen release tää windows-versio.
http://discussions.apple.com/thread.jsp ... &tstart=15
Mutta vaikuttaa siltä että ei ole yksittäistapaus-ongelma, toivottavasti pian saadaan päivitys.
Switch-jahkailua jo vuodesta 2003
-
Viesti Kirjoittaja Tapani »
Sama vika täälläkin, laajalta ongelma näyttää. Tosin rätinä ja pätkiminen alkavat itselläni, kun koneella yrittää tehdä jotain muutakin kuin kuunnella musiikkia, esim. selata nettiä.
Tuolla Applen keskustelupalstalla olleet vinkit eivät ainakaan minulla auttaneet... toivottavasti korjaavat bugit nopeasti. Ainakaan vielä en nähnyt että kukaan Applelta olisi edes kommentoinut asiaa.
Tuolla Applen keskustelupalstalla olleet vinkit eivät ainakaan minulla auttaneet... toivottavasti korjaavat bugit nopeasti. Ainakaan vielä en nähnyt että kukaan Applelta olisi edes kommentoinut asiaa.
-
-
-
-
-
Tällä hetkellä tuntuu toimivan tilapäisratkaisuna, täysin pätkimättä jo pari tuntia:
Control Panel -> Quicktime -> Audio -> Ruksi kohtaan "Safe Mode (waveOut only)
En kyllä huomaa mitään haittaakaan tästä juuri nyt.
edit: Ja tulihan sitä pink floydiä sitten kokeiltua. Ainakin toimii täysin saumattomasti kun laittaa "gapless album" kohtaan jeessit mutta en huomannut kyllä eroa vaikka sitä ei edes laita siihen. Toimi hienosti ilmankin.
Control Panel -> Quicktime -> Audio -> Ruksi kohtaan "Safe Mode (waveOut only)
En kyllä huomaa mitään haittaakaan tästä juuri nyt.
edit: Ja tulihan sitä pink floydiä sitten kokeiltua. Ainakin toimii täysin saumattomasti kun laittaa "gapless album" kohtaan jeessit mutta en huomannut kyllä eroa vaikka sitä ei edes laita siihen. Toimi hienosti ilmankin.
-
Alkoipa tuo safe modessakin lopulta pätkimään. Joskus pystyy soittamaan pitkän ajan pätkimättä, joskus ei minuuttiakaan.
Ongelma on laajalti tiedossa ja luulenpa että eiköhän se pian ratkea.
http://news.yahoo.com/s/cmp/20060915/tc_cmp/193000832
Lisää piisaa:
google itunes 7 problems
Ongelma on laajalti tiedossa ja luulenpa että eiköhän se pian ratkea.
http://news.yahoo.com/s/cmp/20060915/tc_cmp/193000832
Lisää piisaa:
google itunes 7 problems
-
Viesti Kirjoittaja atte »
Mun tapauksessa iTunes 7 sekottaa iPodin!
Kun kytken iPodin koneeseen, kone huomaa sen ehkä 30 sek. ajan, ja sitten Podin näytölle tulee main menu, ja sitä voi käyttää normaalisti, vaikka johto on kiinni koneessa!
en siis mitenkään pysty palauttamaan iPodia, koska en "ehdi".

Kun kytken iPodin koneeseen, kone huomaa sen ehkä 30 sek. ajan, ja sitten Podin näytölle tulee main menu, ja sitä voi käyttää normaalisti, vaikka johto on kiinni koneessa!
en siis mitenkään pysty palauttamaan iPodia, koska en "ehdi".

-
Viesti Kirjoittaja wanders »
Onko sulla mennyt automagiinen päivitys päälle? Ehdit kai siinä 30 sekassa käydä tarkistamassa ja poistamassa, mikäli et halua automaattista päivitystä. Mulla ainakin yritti jotain sen suuntaista, vaikka haluan itse päivitellä iPodini.atte kirjoitti:Mun tapauksessa iTunes 7 sekottaa iPodin!
en siis mitenkään pysty palauttamaan iPodia, koska en "ehdi".![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
---
-
Viesti Kirjoittaja atte »
kun painaa "käsittele kappaleita.... käsin"
niin sen jälkeenhän pitää painaa KÄYTÄ? en ehdi tehdä niin. ja iPod näyttää menua, ja koneen näytöllä : "waiting for ipod"
EDIT: Fiu! painoin nopeesti palauta, ekaks soitin näytti menua, mutta kytkeytyi sittenkin uudelleen, ja palautui. Olin jo aika huolestunut
niin sen jälkeenhän pitää painaa KÄYTÄ? en ehdi tehdä niin. ja iPod näyttää menua, ja koneen näytöllä : "waiting for ipod"
EDIT: Fiu! painoin nopeesti palauta, ekaks soitin näytti menua, mutta kytkeytyi sittenkin uudelleen, ja palautui. Olin jo aika huolestunut

-
Viesti Kirjoittaja wanders »
Homma siis hallinnassa? vai päinvastoin...atte kirjoitti:Fiu! painoin nopeesti palauta, ekaks soitin näytti menua, mutta kytkeytyi sittenkin uudelleen, ja palautui. Olin jo aika huolestunut
Itse kokeilin juuri eka kerran miten käsinpäivitys toimii 7-versiolla. Raahasin kaksi kappaletta, tai levynkannen joka sisältää kaksi kappaletta. Nyt iPod haluaa tehdä saman säätötoimen iPodin musalle kuin iTunes-musalle ekalla käynnistyksellä eli säätää tauottoman toiston tietoja...
Toimiiko tauoton toisto tästä lähtien myös iPodissa? Mulla 4G podi... en voi juuri nyt testata kun säätö on käynnissä...
---
-
14 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka