http://img209.imageshack.us/img209/9614/trek4900wd7.jpg
Kuva otettu myöhään illalla n. klo 23.00 joten älkää ihmetelkö kun se heijastaa
(salamavalo päällä).
Ja sitten ihan näin tavalliseen ajoon mulla on Jopo.

Viesti Kirjoittaja Mr.Nice_Guy »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Fillari on tosiaan keskustassa nopea peli. Minä kuitenkin kuljen mielelläni skootterilla, se on halpa, nopea ja kätevä parkkeerata. (Mulla ei ollut 15 vuotiaana mopoa, se piti siis hankkia näin kolmekymppisenä).Jamac kirjoitti:Kaupungissa nopeus on valttia, ja siellä ei hitailla vehkeillä oikein kerkeä minnekään.
Viesti Kirjoittaja webbuli »
Kaksi pyörää on parempi kuin neljä pyörää... ja kun nopeus on valttia, niin minun pyöräni kulkee moottorin voimalla, eli minun pyöräni on Yamaha Virago 8)Jamac kirjoitti:No jos asuu metsässä. Kaupungissa nopeus on valttia, ja siellä ei hitailla vehkeillä oikein kerkeä minnekään.Bob the Builder kirjoitti:En omista polkupyörää. Neljällä pyörällä matkustaa mukavammin.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Joo, mopon ja fillarin saa pysäköidä jalkakäytävälle, siinä mielessä ovat aika oivallisia pelejä.webbuli kirjoitti:Kaksi pyörää on parempi kuin neljä pyörää... ja kun nopeus on valttia, niin minun pyöräni kulkee moottorin voimalla, eli minun pyöräni on Yamaha Virago 8)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja matti503 »
Viesti Kirjoittaja Hemppo »
Suosittelen. Oma Trek on päivittäisessä käytössä ja se on kestänyt todella kovaa ajoa. Rungolle luvattu ikuinentakuu kertoo jotain viitteitä laadusta.Menchi kirjoitti:Tarkoitus olisi hankkia Trekiltä maastomalli ensi keväänä.
Viesti Kirjoittaja MacAntti »