Monenko MacBook (tai MB Pro) käynyt huollossa ja miksi?
-
-
Viesti Kirjoittaja Gleb »
-
Viesti Kirjoittaja jjnews »
Näin toimii osuuskaupan väki!!!! Eli ts. tässä on esimerkki hyvästä huolto/asiakaspalvelusta.Gleb kirjoitti:Vinkkinä voisin sanoa että jos huoltaminen kestää pitkään, (minulla on nyt ollut kahdessa otteessa yhteensä kolme viikkoa ja tämän hetkisten tietojen mukaan kestää kuun loppuun) niin kannattaa pyytää jotain hyvitystä. Minulle on Airport Express tulossa ja ainakin muistin laajennusta tarjosivat yhtenä vaihtoehtona. Mieluiten sitä ottaisi koneen ehjänä mahdollisimman nopeasti takaisin mutta kun sopivia osia nyt ei vaan kertakaikkiaan ole niin saapahan nyt edes jotain hyvitystä.
-
Viesti Kirjoittaja Sam Salonen »
-
-
Viesti Kirjoittaja -skit »
Toisesta ketjusta (MB laukut ja säilytys)lainasin yllä olevan tekstin, kun meni niin OT:ksi siellä. En tiedä pitäiskö koputtaa puuta vai mitä mut ymmärtääksen oma koneeni on viikolla 20 (4H620) tehty ja toiminut moitteetta. Ei sitten mitään ongelmia. Ainoa vaan, että olen odotellut kohta 3vko Famikolta takuuvaihtomuisteja. Harkitsen jo pikku hiljaa kaupan purkamista.matti503 kirjoitti:jos sarjanumeron alku on 4h617-4h635, eli isossa osassa. week17 - week 35.
4,5kk sutta.
Emon vaihto, sammumisen aiheuttaa oikosulku. liitty kai jotenkin lämpötahnaan ja esim hopeatahnahan johtaa sähköö.
-
Viesti Kirjoittaja Kesäbussi »
Harmi ettei tossa voinu äänestää kun vain kerran, koska mulla on ollu pari näitä viallisia macbookeja ;/fiero kirjoitti:Hermot män. MacBook on täyttä sekundaa:
http://eskelinen-haili-helenius.blogspo ... e-buy.html
Yksi petetty ostaja lisää...
-
Niinpä, minunkin ääni on annettu tilanteessa: kone huolettu ja kunnossa. Vaikka lopputulos on nyt että kone on toistamiseen huollossa saman vian takia :/Kesäbussi kirjoitti:Harmi ettei tossa voinu äänestää kun vain kerran, koska mulla on ollu pari näitä viallisia macbookeja ;/
Tuo 25% vikatiheys (tämän pollin mukaan) on kyllä pelottavan korkea...
-
Viesti Kirjoittaja JanneV »
Ja meikäläinenkin ehti äänestää, kun kaikki oli vielä kunnossa. Nyt seisoo kolmatta viikkoa huollossa ja odottelee uutta logiikkaa. Ja pahoin pelkään, että menee vielä toinen mokoma ennen kuin osat on saatu ja vaihdettuSam Salonen kirjoitti:Niinpä, minunkin ääni on annettu tilanteessa: kone huolettu ja kunnossa. Vaikka lopputulos on nyt että kone on toistamiseen huollossa saman vian takia :/Kesäbussi kirjoitti:Harmi ettei tossa voinu äänestää kun vain kerran, koska mulla on ollu pari näitä viallisia macbookeja ;/
Tuo 25% vikatiheys (tämän pollin mukaan) on kyllä pelottavan korkea...

-
Viesti Kirjoittaja Donza »

Tuntuu tuolla logiikapiirillä olevan suuria saatavusongelmia. Huollossakin sanoivat että parikymmentä konetta siellä odottaa että Applelta tulee lähetys. Noh.. eipä ole kiirettä uusia iPodejakaan hankkimaan kun ei ole konetta
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
-
-
-
Eipä ole hirvittävästi väliä onko se kone himassa käyttökelvottomana vai huollossa... Näin ainakin minun kohdalla kun kone hyvällä tuurilla pysyy pystyssä 15minheifetz kirjoitti:Jaahans, taidanpa odottaa muutaman viikkosen taikka kuukauden ennen kuin pistän oman MacBookin huoltoon, kaksikin viikkoa ilman omaa konetta olisi jo katastrofaalista

-
Viesti Kirjoittaja jjnews »
Onko sulla jo toinen huoltoreissu edessä?? Nyt kannattaisi jo alkaa lyömään nyrkkiä pöytään. Tuossa on mielestäni täydet perusteet kaupan purkamiselle. Kysy ihmeessä mitä mieltä on myyjä/huolto/applecare. Muista taikasana kuluttaja-asiamies!!!Sam Salonen kirjoitti:Eipä ole hirvittävästi väliä onko se kone himassa käyttökelvottomana vai huollossa... Näin ainakin minun kohdalla kun kone hyvällä tuurilla pysyy pystyssä 15minheifetz kirjoitti:Jaahans, taidanpa odottaa muutaman viikkosen taikka kuukauden ennen kuin pistän oman MacBookin huoltoon, kaksikin viikkoa ilman omaa konetta olisi jo katastrofaalista
-
Toinen reissu juu, huomenna tulee viikko täyteen huolossa. Eipä tämä sinänsä ole myyjän tai huollon vika, Apple tässä on syyllinen kun ovat päästäneet, ilmeisesti, täysin testaamattoman tuotteen markkinoille.jjnews kirjoitti:Onko sulla jo toinen huoltoreissu edessä?? Nyt kannattaisi jo alkaa lyömään nyrkkiä pöytään. Tuossa on mielestäni täydet perusteet kaupan purkamiselle. Kysy ihmeessä mitä mieltä on myyjä/huolto/applecare. Muista taikasana kuluttaja-asiamies!!!
Tarkoitus on kyllä kirjoittaa suoraan Applelle tästä koko touhusta.
-
-
Viesti Kirjoittaja zooropa »
Järjestelmän kuvaus sanoo:
Laitteisto - Äänet (sisäinen): "Ei sisäänrakennettua ääntä"
Verkko - Airport-kortti: Tietoa ei löydy
Duunit kärsii, jos tää pitää taas kiikuttaa huoltoon!!!
-
Viesti Kirjoittaja kuningascobra »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
NITRO MISFITTSI
-
Viesti Kirjoittaja heifetz »
No kyllä tämä suurimman osan ajasta pysyy päällä, kunhan vaan ei rasita sitä liikaa..Sam Salonen kirjoitti:Eipä ole hirvittävästi väliä onko se kone himassa käyttökelvottomana vai huollossa... Näin ainakin minun kohdalla kun kone hyvällä tuurilla pysyy pystyssä 15minheifetz kirjoitti:Jaahans, taidanpa odottaa muutaman viikkosen taikka kuukauden ennen kuin pistän oman MacBookin huoltoon, kaksikin viikkoa ilman omaa konetta olisi jo katastrofaalista
Apple Watch 8 41mm
-
Viesti Kirjoittaja jaapinen »
Ei huvittais oottaa puoltatoista kuukautta konetta, joka viikon jälkeen on taas puoltoista kuukautta huollossa, ja sitten taas...
-
-
Viesti Kirjoittaja pmkukk »
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Vein sitten koneen takuukorjattavaksi ja nyt näppäimistöllä saa kirjoitettua tosi näppärästi ja nopeasti. Toivottavasti kukaan muukaan ei sorru ajattelemaan, että Macbookissa on kehno näppis ennen kuin on takuukorjauttanut sen

-
Viesti Kirjoittaja fiero »
http://eskelinen-haili-helenius.blogspo ... ityst.html
Toi auttoi mulla tosi paljon, tää on ton jälkeen kerran tehnyt sen että startissa se ei ekalla lähtenytkään kunnolla käyntiin. Vauhdissa ei oo vielä kertaakaan pudonnut kärryiltä. Ja nyt on mennyt jo 5 päivää!!!!
Tos tarvii vaan sen uusimman prossa päivityksen...
Ja noil mun tekemillä huonoilla ohjeillakin pitäis kyllä onnaa...
Mitään satavarmaa toikaan ei valitettavasti ole. Mut ei tossa toisaalta mitään menetäkään.
Terkuin Hannu
-
Viesti Kirjoittaja JuhaM »
fiero kirjoitti:Hei te jotka ette ole vielä laittaneet koneitanne huoltoon ja koneet kaatuilee todella tiuhaan niin kokeilkaapas tätä:
http://eskelinen-haili-helenius.blogspo ... ityst.html
Toi auttoi mulla tosi paljon, tää on ton jälkeen kerran tehnyt sen että startissa se ei ekalla lähtenytkään kunnolla käyntiin. Vauhdissa ei oo vielä kertaakaan pudonnut kärryiltä. Ja nyt on mennyt jo 5 päivää!!!!
Tos tarvii vaan sen uusimman prossa päivityksen...
Ja noil mun tekemillä huonoilla ohjeillakin pitäis kyllä onnaa...
Mitään satavarmaa toikaan ei valitettavasti ole. Mut ei tossa toisaalta mitään menetäkään.
Terkuin Hannu
Omassa koneessani kaikki alkoi vasta tuon firmiksen päivityksen jälkeen

Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka