Jamac kirjoitti:Miksi ostaa erillinen mp3-soitin jos kännykässä on jo sellainen
Miksi ostaa radio, vaikka TV:ssä jo on sellainen. No, mä voin olla tosiaan väärässä, mutta tää on vaan mun mielipide.
täh... en tajua. Ostaako kukaan enää radiota? En minä ainakaan. Eli siis en tajunnu tota juttua.
Forsteiner kirjoitti:Videoplayerinä iPod varmasti toimi paremmin kuin kännykät, mutta kannettava videosoitin ei ole ihan niin joka jannun juttu, kuin kannettava mp3-soitin.
Ei vielä, mutta on ihan varmasti viiden vuoden päästä lähellä yhtä yleinen, kuin iPodit nykyään. Älkääkä nyt kukaan väläyttäkö, että silloin kaikilla on iPod joka toistaa videoita, vaan ylipäätään uskon kannettavien videolaitteiden olevan pian todella yleisiä. Ja silloin ne varmaan rupee oleen joka jannun juttuja
telegram kirjoitti:Vaarana on, että tietokoneista tutut käyttöliittymät valikoineen tulevat esimerkiksi autoihin. Pidän tätä nimenomaan vaarana, sillä kehitys on edistystä vain, jos asiat muuttuvat parempaan suuntaan. Nissan Primeraan tuli ekaksi ratkaisu, jossa monia toimintoja käytetään valikoiden kautta siinä missä perinteinen ratkaisu on, että ilmastoinnille, radiolle yms. on omat hanikat. Primerasta sama systeemi kopioitiin 5-sarjan bemariin. Kummankin auton kanssa voi huomata, että kyllähän niiden menujen kanssa pärjäilee ja saa hommat toimimaan, mutta näppärämpi olisi kuitenkin, jos olisi tyydytty vanhaan ratkaisuun jossa vältytään valikoissa pläräämiseltä.
Mut eikös auton oo tarkotus näyttää hyvältä ja aiheuttaa kateutta? Silloin käytettävyys ei aina välttämättä ole ykkös juttu, en puhu itsestäni vaan monilla on näin. Onhan se silloin hieno kun voi sanoo "joo tää on niin kätevä, kun vaihtaa ilmanlämpötilaa, niin ei tartte ku näpäyttää Start nappia jonka alta tulee 420 uutta valikkoo ja täältä Mä pääsen kätevästi vaihtaa vaikka ilmanlämpötilaa tai musiikin äänenvoimakkuutta"
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)