Kaks (tietotekniikkarajoitteista) kaveria oli hankkimassa kannettavaa konetta ja demosin niille Macbookkia ja loitin mainoksiakin. Nyt saakutti toine oli ostanut jonkun Acer Aspiren yli tonnilla ja toinen FujitsuSiemensin samaan hintaan. Tänään sitten kumpikin soitti kysyäkseen jotain. Sanoin, että kyllä mulla on kavereita, jotka mielellään auttaa Windows ongelmissa.
Erño kirjoitti:Nytkin olen serkun naapurin netilla kirjoittelemassa.
Täälläkin on jollakin naapurilla mielikuvituksekkaan niminen "wlan"-verkko jolla nyt kirjoittelen ihan testimielessä. Puolimegainen Soneran ADSL näyttäisi olevan. Ei näy palvelimia tai tulostimia sentään. Reitittimen loginsivulle pääsee, ja jos salasanaa ei ole vaihdettu vakiosta, sisäänkin varmaan pääsisi kunhan selvittää laitteen mallin.
Ja vasta autoin puhelimitse AirPortin asennuksessa. Käyttöönottoapuri näytti kahta vakionimistä tukiasemaa. Oikea löytyi irrottamalla tämä kyseinen tukiasema ja katsomalla kumpi katosi listasta (MAC-osoite oli lukukelvottoman pienellä tekstillä), mutta oishan sitä toistakin voinut kokeilla.
Edit: Ja topikkiin sen verran että sais jo vähitellen parantua tästä *#%&* flunssasta...
mercury kirjoitti:Vuodatetaan nyt sitten vielä lisää: vaimoke laittoi mut meikkiostoksille puolestaan. Kuusi pientä juttua maksoi melkein satasen.
Taitava vaimoke Naiset osaa tämän homman. Kalliitahan ne on. Mulla meni viimeviikolla meikkiostoksilla yli 125e ja juttuja oli vain neljä. Kallista on tämä miesten miellyttäminen
Olin tänään Raision Myllyssä tyttöystävän kanssa ostoksilla. Voi ******! Omaan kassiin jäi yks sämpylä Prisman kahviosta, kaks luentopaperinippua ja kaks purkkia hiusvahaa HairStoren alennusmyynnistä (-60%). Sinä aikana kun tyttöystävä kävi 3 liikkeessä kiersin koko ostarin läpi. Helkutisti ihmisiä(lapsiperheitä verkkareissa), saakutisti samoja tuotteita eri kaupoissa ja 90% tuotteista oli perus "Kiinalaisissa sweatshopeissa" tehtyjä tuulipukuja ja lenkkareita yms. hirveeseen hintaan. ...ja kauppa kävi! Voi hatun hattu! Hulluille puuroa, vain 50eur/lautanen!
Tyttöystävällä oli kivaa, joten oikeastaan mullakin oli sitten ihan OK. Voin kuvitella saman päinvastoin missä tahansa (moottori-)urheilutapahtumaan liittyvässä visiitissä.
Onko teillä säleverhoja? Ai on - no, annas kun arvaan: se pieni muovinen juttu, joka pitää sen kiertotapin ikkunankarmissa, on haljennut ruuvin kiinnityskohdasta ja se kiertovaijeri heiluu irrallaan. Joku aivokuollut nimittäin keksi aikoinaan käyttää kiinnittämiseen KIILAMAISTA uppokantaruuvia. Tietenkin kiilan kiristäminen halkaisee tuon pienen muoviesineen. Kiistaton ryhmäkannetapaus, jos minulta kysytään.
Minulla on AEG:n akkuporakone ja sillä hieno sininen säilytyssalkku. Salkun kannessa on kaksi lukkosalpaa, jotka molemmat pitää avata yhtäaikaa ... siis jotta kansi aukeaa. Kun tarvitsen porakonetta, minulla on AINA jotain toisessa kädessä ... JA HERMO MENEE kun lukot naksahtelevat vuoronperään kiinni. Siis että joku pe*keleen AEG:n insinööri nalkuttaa minulle miten heidän porakoneensa säilytyslaatikko pitää avata: "Es ist wichtig mit BEIDEN Händer zu öffnen!"
Oli minulla jotain muutakin, mutta tämäkin jo helpotti.
Viimeksi muokannut TiBook, 26.9.2006 klo 14.01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
amanita kirjoitti:Sydänsuruja murheellisempaa ei maan päältä löydy
Täytyy yhtyä amanitan tekstiin, miten elämä voikaan välillä olla vaikeaa
Aikaisempien kokemuksienni valossa osaan tuntea myötätuntoa.
Roikkukaa sitkeesti mukana, takaan että lukuisia onnenhetkiä on edessä.
Vaikka eihän se tietenkään juuri nyt lohduta..
Ehkä toi olutjätski-linja..
Sydänsurujen potemiselle varaukseton Ehkä ikävimpiä asioita mitä ihminen elämässään läpi käy (lähisen kuolema poislukien) koska niitä vain vatvoo ja vatvoo eikä pääse puusta pitkälle. Sometimes life just sucks…
Tavallaan komppaan edellistä..
Paras lääke noihin on yleensä ulkona / ystävien seurassa olo..
Toki suruaika on sellanen prosessi, mikä on todennäkösesti jokasen joskus käytävä läpi.. toisilla se vie enemmän ja toisilla vähemmän aikaa.. Muistetaan kuitenkin että paistaa se aurinko joskus sinne risukasaankin Kyllä elämä aina voittaa.. tai ainaki yleensä
Once you go Mac, you never go back
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta