![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... highlight=
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja tBa »
Itseasiassa taisi olla muuten juuri Hobby Hall joka otti joku hetki sitten mäkkejä listoilleen...kuriton kirjoitti:ja täällä taas uusi maccitar 8)
oispa kiva tietää sisaret, mikä sai teidät hankkimaan macin?
Mulla ei ollut minkäänlaista kokemusta tästä "järjestelmästä" aiemmin, kyselin erään miekkosen mielipidettä mikä ois hyvä kone, "niitä romuja et sitten hobby hallista tai anttilasta taas tilaa" No tietysti hän järkkymätön macin kannattaja, ja tässä ollaan. Siis näin helppo on mun valintoihin vaikuttaamutta tyytyväinen oon.
ja kohtahan tässä on kuin Sarah Jessica Parker macinsa ääressä
Tämän ketjun kun kahlaat läpi, saat vastauksia kysymykseesi ja paljon muutakin mielenkiintoista sieltä löytyy!kuriton kirjoitti:ja täällä taas uusi maccitar 8)
oispa kiva tietää sisaret, mikä sai teidät hankkimaan macin?
kuriton kirjoitti: Yks totes, ettei muuta ongelmaa tulekkaan kuin se, että pudotan lattialle
No tuota noin, tietysti tuo pitää paikkansa, tuska taas lisää tietoa!marc kirjoitti:Tieto lisää tuskaa, ja niin eteenpäin... Vai?amanita kirjoitti:... paitsi joskus täältä voi onnistua hankkimaan ongelmia......
Aina avuliaalle Teräväkynä Mösjöö Repentterille ilokseen ilmoitan, että saamapuolella on toki Ziljoonasti enemmän kuin sillä toisellaRepe Ruutikallo kirjoitti:Toivottavasti ei sentään pelkästään niitä...amanita kirjoitti:... paitsi joskus täältä voi onnistua hankkimaan ongelmia......
Kivasti menevät "luulemukset" vastakkaisesti, tuossa alkuun liittämässäni ketjussa oli herrahenkilöitä, jotka kuvittelivat Hompun olevan täysin miesvaltainen.MSan kirjoitti:Kieltämättä yllätyin tuosta "miesten ylivoimasta". Luulisi nyt naisia oleva ainakin kolmasosa.