Onko kellään tiedossa mitään nettipalvelua, josta saisi ilmaiseksi (tai pienellä rahalla) palvelintilaa varmuuskopioille?
Itse löysin http://mozy.com/
2 gigaa ilmaista tilaa varmuuskopioille, ei vaan ole macci clientia vielä, tulossa kuitenkin.
Vaikuttaisi ihan kohtuu luotettavalta paikalta.
Onko sellasia jotka sais macilla pelittämään? On mulla kyllä ulkoinen kovalevykin, mutta olisi mukava saada vielä kopiot nettiin, niin ei ainakaan tartteis pelätä että tiedot häviää, jos vaikka joku valopää polttaa kerrostalon
Kuinkas nopeita noi Gdisk ja fidisk on käyttää? Mulla on parissa paikassa jo tavaraa mutta lisätila ei ois pahitteeksi. Nykyisiin paikkoihin data kulkee 3-5 Mbps nopeudella mikä on varsin mukavaa.
Itse käytän fiMUGin fidisk palvelua. On paljon nopeampi kuin iDisk tai Gdisk. Tosin en sinne mitään älyttömiä määriä varmuuskopioi, lähinnä dokumentteja yms.
Ja tämän syyskuun aikana fidiskin levytila nousee 1Gt -> 5Gt
Jeo, mulla oli 0.4-versio. Latasin 0.5-version, se ei kaadu. Mutta ei myöskään näytä sinne lataamiani tiedostoja, joskin sukkelaan ne sinne menevät. Selaimella tiedostot kyllä näkyy ja ohjelmakin kertoo, että käytän 2 megaa siitä kahdesta gigasta. Vaan eipä näy tiedostot. Asetustiedoston nakkasin jo pois ja oikeudetkin korjasin. Omituista.
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
Joo mulla näyttäis olevan sama ongelma kuin Mazalla. Saan siirrettyä tiedoston sinne, mutta sitten sitä ei ohjelmassa näy. Gmailin kautta tiedosto kuitenkin löytyy labels-kohdasta(ilmeisesti sieltä mistä pitääkin). Ohjelmahan on kyllä toimiessaan varsin kätevä, tuleepahan käyttöä Gmailin kapasiteetille.
0.6.1 näyttää olevan uusin versio gDiskistä. Toimiiko tuo Leopardilla noin niinkuin yleensäkään? Itselläni homma kaatuu labelien luomiseen. Ohjelma joko kaatuu (automaattinen labelien luominen) tai jäätyy (omien labelien luominen).
Macco kirjoitti:0.6.1 näyttää olevan uusin versio gDiskistä. Toimiiko tuo Leopardilla noin niinkuin yleensäkään? Itselläni homma kaatuu labelien luomiseen. Ohjelma joko kaatuu (automaattinen labelien luominen) tai jäätyy (omien labelien luominen).
Juuri muutama päivä itse samaa testailin, kaatuu samassa paikassa eli labelien luontiin olisi ollut kyllä käyttäkelpoinen nyt kun gmailin tilakin näyttää olevan yli 6Gt