Kokemuksia 1g.fi.stä?
Kuvankäsittely, taitto ja typografia
14 viestiä
• Sivu 1/1
-
Kokemuksia 1g.fi.stä?
Viesti Kirjoittaja BugsBunny »
Siis tästä nebulan palvelusta: http://www.1g.fi/
Hintahan ei ole paha, 5 e/kk. Onko joku käyttänyt?
Minusta ei ole oikein hyvä, että kuvat aukeavat täyteen resoon. Saako tuon disabloitua?
Hintahan ei ole paha, 5 e/kk. Onko joku käyttänyt?
Minusta ei ole oikein hyvä, että kuvat aukeavat täyteen resoon. Saako tuon disabloitua?
-
Viesti Kirjoittaja Nojani »
Terve
Kahdella kaverillani on tuo palvelu ja kovin ovat innoissaan sitä käyttäneet. Kuulema kätevä ja etenkin halpa.
Ainakin kaverieni albumeissa kuvan saa avattua ensin pienempänä kuvana ja sitä kuvaa kllikkaamalla kuva aukeaa täyteen resoluutioon. Siis tähän tapaan Tosin tuolla on taidettu pienentää kuva jo koneella ennen nettiin lataamista.
Omia kokemuksia ei siis valitettavasti ole jakaa, toivottavasti näistä oli iloa.
Kahdella kaverillani on tuo palvelu ja kovin ovat innoissaan sitä käyttäneet. Kuulema kätevä ja etenkin halpa.
Ainakin kaverieni albumeissa kuvan saa avattua ensin pienempänä kuvana ja sitä kuvaa kllikkaamalla kuva aukeaa täyteen resoluutioon. Siis tähän tapaan Tosin tuolla on taidettu pienentää kuva jo koneella ennen nettiin lataamista.
Omia kokemuksia ei siis valitettavasti ole jakaa, toivottavasti näistä oli iloa.
-
Viesti Kirjoittaja Sälli »
fiMUGin jäsenyyten sisältyy myös 5 GB levytilaa fidisk.fi-palvelussa, ja se on halvempi: 36e/vuosi tai opiskelijalta 28e/vuosi.
Tosin siinä ei taida tulla automaattisesti mukana mitään kuvagalleriaohjelmistoa, mutta itse olen asentanut Copperminen, joka pelaa ihan mukavasti.
Tosin siinä ei taida tulla automaattisesti mukana mitään kuvagalleriaohjelmistoa, mutta itse olen asentanut Copperminen, joka pelaa ihan mukavasti.
-
Re: Kokemuksia 1g.fi.stä?
Viesti Kirjoittaja harri »
Minulla on 3 kuukauden ilmaisessa koekäytössä tuo ja aion sen ottaa kun koeaika päättyy. Tuolla esim. jotain kuviani Stadista:BugsBunny kirjoitti:Siis tästä nebulan palvelusta: http://www.1g.fi/
Onko joku käyttänyt?
http://www.harriahola.1g.fi/kuvat/Helsi ... g-morning/
Siis ainakin sillälailla saa disbloitua, ettei lähetä sinne täysresoluutiokuvia. Itse esim. lähetän sinne max 1600 pikseliä leveitä kuvia. "Keskikoon kuvalle" voi valita 3 eri näyttökokoa: 640x480, 800x600 ja 1024x768 pikseliä. Itse olen valinnut tuon keskimmäisen.
1G (nykyään 5G) on helppokäyttöinen ja sivujen ulkoasua voi kustomoida css-tyylitiedostoa muokkaamalla.
Suosittelen.
-Harri
-
Viesti Kirjoittaja BugsBunny »
Tietty, jos kuvia pienentää valmiiksi, niin niihin saa copyright-merkinnänkin. Palvelussa kiinnostaa juuri tuo helppo käyttöliittymä.
Hyviä kuvia Harrilla.
Fimugin jäsenkin olen, mutta fidisk on jäänyt vähän käyttämättä. Syynä lienee juuri tuo, että sinne pitää vrta vasten rakennella.
Hyviä kuvia Harrilla.
Fimugin jäsenkin olen, mutta fidisk on jäänyt vähän käyttämättä. Syynä lienee juuri tuo, että sinne pitää vrta vasten rakennella.
-
-
-
Viesti Kirjoittaja eskofot »
Saako tuon koekäyttöön kuka tahansa.harri kirjoitti:Minulla on 3 kuukauden ilmaisessa koekäytössä tuo ja aion sen ottaa kun koeaika päättyy. Tuolla esim. jotain kuviani Stadista:
Vaikuttaa kiinnostavalta ja nopealta palvelulta.
Miten se toimii ilman kuvagalleriaa, siis näkyykö levy työpöydällä verkkolevynä?
SCSI Probe & SyQuest 44
-
Viesti Kirjoittaja mlt »
Eri messuilla ja tapahtumissa on jaettu kuvat.fi (1g uusi nimi) lipukkeita joissa on kääntöpuolella aktivointikoodi jolla palvelun saa ilmaiseen koekäyttöön.eskofot kirjoitti:Saako tuon koekäyttöön kuka tahansa.harri kirjoitti:Minulla on 3 kuukauden ilmaisessa koekäytössä tuo ja aion sen ottaa kun koeaika päättyy. Tuolla esim. jotain kuviani Stadista:
Vaikuttaa kiinnostavalta ja nopealta palvelulta.
Miten se toimii ilman kuvagalleriaa, siis näkyykö levy työpöydällä verkkolevynä?
Galleriaa voi ylläpitää joko webbihallinnan kautta tai FTP:llä, ja muu kuin /kuvat on hallittavissa FTP:llä kuten mitä tahansa webbihotellia käyttäessä.
-
Viesti Kirjoittaja harri »
Mulla ei ollut edes mitään lippusta, vaan laitoin niille ihan s-postia ja kysyin. En tiedä vaikuttiko asiaan se, että olen heidän asiakkaansa domainini osalta jo ennestään.mlt kirjoitti:Eri messuilla ja tapahtumissa on jaettu kuvat.fi (1g uusi nimi) lipukkeita joissa on kääntöpuolella aktivointikoodi jolla palvelun saa ilmaiseen koekäyttöön..
-Harri
-
Viesti Kirjoittaja eskofot »
Verkkolevy kiinnostaa. Nyt on koekäyttöoikeudet. Levy mounttautuu nopeasti ja jees (FTP), mutta tallentaa ei voi kun "oikeudet ei riitä"?
SCSI Probe & SyQuest 44
-
Viesti Kirjoittaja wanders »
Normaali ftp-mounttaus? Eihän siihen voi tallentaa, jos sitä tarkoitit.eskofot kirjoitti:Verkkolevy kiinnostaa. Nyt on koekäyttöoikeudet. Levy mounttautuu nopeasti ja jees (FTP), mutta tallentaa ei voi kun "oikeudet ei riitä"?
---
-
-
Viesti Kirjoittaja Grugi »
Loistava palvelu vaikka ei ihan halvin mutta 5Gb tilaa ja erittäin toimiva galleriaohjelma joten itse ainakin jatkan käyttöä tyytyväisenä, 5€/kk saa tuhlattua turhempaankin.
http://grugi.kuvat.fi
Tilaaminen on helppoa!
Palvelu maksetaan etukäteen pankkien verkkomaksulla tai luottokortilla. 5 euron kuukausihinnalla saat viisi gigatavua levytilaa. Ei yllätyksiä kuluissa! Palvelu avataan välittömästi maksun hyväksymisen jälkeen.
http://grugi.kuvat.fi
Tilaaminen on helppoa!
Palvelu maksetaan etukäteen pankkien verkkomaksulla tai luottokortilla. 5 euron kuukausihinnalla saat viisi gigatavua levytilaa. Ei yllätyksiä kuluissa! Palvelu avataan välittömästi maksun hyväksymisen jälkeen.
14 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Kuva ja graafinen suunnittelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka