Nyt haluaisin saada tietoa macin kanssa elämisestä tarkemmin, siis mistä lehdistä löytäisin tietoa sekä mitkä parhaat käsikirjat aiheesta?? Täältähän sitä tietoa saa tietysti, mutta tarviin ihan perusteissa jo apua. Tietotekniikkaa en lähde opiskelemaan. Ei taida olla omaa lehteä macista tehty? ja näin aluks pitäs kyllä olla suomeksi kirjotettua
Onhan näitä mac-lehtiä englannin kielisinä vaikka millä mitalla, mutta suomeksi taitaa olla vaan mac-liite, mikä ilmestyy Tietokone-lehden kanssa? Korjatkaa joku jos olen väärässä. itse suosittelen englannin kielistä iCreate-lehteä.
Ja onhan tuossa tuommonen kirja: http://www.docendo.fi/?p=showproduct&pr ... -846-288-7
kiitti vinkistä taitaa Masalin olla tässä aiheessa guru, kirjastosta löytyy, mutta vois olla hyvä kirja omistaa itsekin. (Bookplussassa olikin kalliimpi )
ja hain kaupasta toin tietokone ja mikrobitti lehden, että tästä se alkaa
Jos toinen kotimainen taipuu, niin ruotsin Macworld on hyvä vaihtoehto. Ostin itse tuon Masalinin viimeisimmän kirjan ihan sellaiseksi, jonka voin heittää tutulleni joka miettii Macin hankintaa.
AppleFarmer kirjoitti:Macmaailma-liitettä ei löydy normaalisti Tietokone-lehden välistä. Liite tulee vain Macmaailman tilaajille. (näin ainakin oli aikaisemmin)
Macmaailma-liitteen saa uuteenkin tilaukseen puhelimitse tehtynä. Hinta taisi olla jonkin verran korkeampi.
Kiitos tiedosta sulle ja varmaan monelle muullekin tästä on apua.
Aluks tuntui, että täähän on helppoo kuin mikä, piuha seinään ja se on siinä. Mutta täähän vaikeutuu päivä päivältä. Vai oisko että haen tietoo kaikkialta, ja sitten kun en osaa yhdistää sitä mihinkään, niin mopohan siinä karkaa. Ja töissäkin tulossa uusi potilastietojärjestelmä, että sitä tahkotaan siellä urakalla, että vieköön senkin!
kuriton kirjoitti:Kiitos tiedosta sulle ja varmaan monelle muullekin tästä on apua.
Kiitos! Tuosta on itsellekin aika ajoin apua. Vimeksi keksin tuolta miten saan kaappaukset muutettua sopiviksi (jpg) käyttööni.
no kaappaus meni multa vielä yli, mutta ehkäpä sekin aikanaan mulle aukeaa jos joskus saisin avattaren itselleni laitettua, niin sekin olis jo saavutus
mutta windoosaan en takaisin vaihda, nautiskelen elokuvien katselusta läppärillä ja musiikin kuuntelusta jo liikaa eikä tilttaa!