MYYTY: Intel iMac 17"
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
15 viestiä
• Sivu 1/1
-
MYYTY: Intel iMac 17"
Viesti Kirjoittaja trepo »
Olen hankkinut Macbookin ja näyttää siltä että se riittää minun tarpeisiini yhtä hyvin kuin tuo otsikon iMac.
Myydään siis huhtikuussa ostettu virheetön 17 tuuman iMac:
Suoritin Intel Core Duo 1.83 GHz
Keskusmuisti 1024 MB
Vakiota isompi 250GB kiintolevy
SuperDrive 8x tallentava DVD
ATI Radeon X1600-128MB SDRAM
Langallinen näppäimistö
Mighty Mouse langallinen hiiri (rullausnappi kenkkuilee mutta uusi on jo tulossa takuuvaihtona AppleCaresta)
Kaukosäädin
Alkuperäiset asennuslevyt
Käyttöohjeet ja kaikki muukin mukana tullut tavara mukaan. Myös alkuperäinen laatikko löytyy joten postittaminen on mahdollista. Kone sijaitsee Varkaudessa.
Minun pitää vielä siirtää joitakin juttuja Macbookiin ja sitten asennan OS X uudestaan. Sen jälkeen kone olisikin jo vapaa seuraavalle omistajalle.
Kiinostuneet voivat tehdä tarjouksia tähän ketjuun tai yksityisviestillä.
Myydään siis huhtikuussa ostettu virheetön 17 tuuman iMac:
Suoritin Intel Core Duo 1.83 GHz
Keskusmuisti 1024 MB
Vakiota isompi 250GB kiintolevy
SuperDrive 8x tallentava DVD
ATI Radeon X1600-128MB SDRAM
Langallinen näppäimistö
Mighty Mouse langallinen hiiri (rullausnappi kenkkuilee mutta uusi on jo tulossa takuuvaihtona AppleCaresta)
Kaukosäädin
Alkuperäiset asennuslevyt
Käyttöohjeet ja kaikki muukin mukana tullut tavara mukaan. Myös alkuperäinen laatikko löytyy joten postittaminen on mahdollista. Kone sijaitsee Varkaudessa.
Minun pitää vielä siirtää joitakin juttuja Macbookiin ja sitten asennan OS X uudestaan. Sen jälkeen kone olisikin jo vapaa seuraavalle omistajalle.
Kiinostuneet voivat tehdä tarjouksia tähän ketjuun tai yksityisviestillä.
Viimeksi muokannut trepo, 13.10.2006 klo 8.51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
-
Kuten jo tuossa yllä mainitsin, kone on Varkaudessa, Kuopion ja Mikkelin puolessavälissä. Tarvittaessa voidaan hyödyntää postin palveluita jos on hankala päästä paikan päälle.
Laitan muuten viimeistään viikonloppuna jonnekin kuvia nähtäväksi laitteesta, vaikka iMacin ulkonäkö lienee kaikille tuttu.
Laitan muuten viimeistään viikonloppuna jonnekin kuvia nähtäväksi laitteesta, vaikka iMacin ulkonäkö lienee kaikille tuttu.
-
-
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
trepo kirjoitti:Kuten jo tuossa yllä mainitsin, kone on Varkaudessa, Kuopion ja Mikkelin puolessavälissä. Tarvittaessa voidaan hyödyntää postin palveluita jos on hankala päästä paikan päälle.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Applestoresta saa Intel Core Duo 2 mallia 2 GHz prossulla vastaavalla varustuksella hintaan 1309,- euroa. Tosin siinä muisti on 2 x 512, tässä on yksi 1024 kampa ja toinen paikka vapaana joten laajentaminen on helppoa.
Miten sait hinnaksi noin 1100 uutena? Se 1029 euron perusmalli on cdrw/dvd comboasemalla, ilman kaukosäädintä, 2 x 256 muistilla, ja integroidulla näytönohjaimella joka vielä nappaa 64 Mt keskusmuistista...
Toiveissa olisi saada tästä rahaa lähes 1000 euron luokkaa, mutta kuten sanottu tarjouksia voi esittää.
Miten sait hinnaksi noin 1100 uutena? Se 1029 euron perusmalli on cdrw/dvd comboasemalla, ilman kaukosäädintä, 2 x 256 muistilla, ja integroidulla näytönohjaimella joka vielä nappaa 64 Mt keskusmuistista...
Toiveissa olisi saada tästä rahaa lähes 1000 euron luokkaa, mutta kuten sanottu tarjouksia voi esittää.
-
-
No niin, muutamia yhteydenottoja ja yksi varsinainen tarjouskin on tullut koneesta. Tällä hetkellä korkein tarjous on 900 euroa, mutta toivottavasti siitä vielä hieman noustaan. Ajattelin jo laittaa koneen huuto.nettiin myyntiin mutta koska täältäkin ilmestyi muutamia kiinnostuneita, niin se ei taida olla tarpeen.
Pari kuvaa löytyy täältä: http://kotisivu.dnainternet.net/reptai1/
Asensin OSX uudelleen ja latasin kuvan oton jälkeen kaikki päivitykset, joten käyttöjärjestelmäversio on nyt kuvasta poiketen 10.4.8. Asennuslevythän ovat mukana joten ostajan toiveen mukaan voin asentää käyttöjärjestelmän tai sitten hän voi sen tehdä itse.
Takuuvaihtohiiri tuli ja se on aivan uusi. Nyt rulla toimii taas aivan kuin uutena.
Minun puolestani voidaan tehdä niin että katsotaan maanantaihin saakka kuka tekee korkeimman tarjouksen ja kone menee hänelle. Tarjouksia voitte tehdä tähän ketjuun tai YV:llä. Päivitän tietoa millä tasolla mennään sitä mukaa kuin tarjouksia mahdollisesti tulee.
Tällä hetkellä korkein tarjous siis 900 ja lupaan myydä silläkin hintaa jos ei kukaan tarjoa enempää. Menee kyllä liian halvalla, mutta kun en kahta konetta tarvitse.
Pari kuvaa löytyy täältä: http://kotisivu.dnainternet.net/reptai1/
Asensin OSX uudelleen ja latasin kuvan oton jälkeen kaikki päivitykset, joten käyttöjärjestelmäversio on nyt kuvasta poiketen 10.4.8. Asennuslevythän ovat mukana joten ostajan toiveen mukaan voin asentää käyttöjärjestelmän tai sitten hän voi sen tehdä itse.
Takuuvaihtohiiri tuli ja se on aivan uusi. Nyt rulla toimii taas aivan kuin uutena.
Minun puolestani voidaan tehdä niin että katsotaan maanantaihin saakka kuka tekee korkeimman tarjouksen ja kone menee hänelle. Tarjouksia voitte tehdä tähän ketjuun tai YV:llä. Päivitän tietoa millä tasolla mennään sitä mukaa kuin tarjouksia mahdollisesti tulee.
Tällä hetkellä korkein tarjous siis 900 ja lupaan myydä silläkin hintaa jos ei kukaan tarjoa enempää. Menee kyllä liian halvalla, mutta kun en kahta konetta tarvitse.
-
-
Selvä, tarjousten tekoon aikaa tiistai-aamuun. Korkein tarjous edelleen 900...shovi kirjoitti:Odottelisitko sinne tiistai-aamuun niin olisi vielä maanantai aikaa sitten kunnolla tehdä niitä tarjouksia. Ilmoittelen viimeistään huomenna mitä saan kasaan, pikaviestissä mainitsemieni ongelmien vuoksi voi olla hiukan tiukassa.
-
-
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Hassua mä sain hinnaksi 1230 eur... Toisaalta on järjetöntä maksaa kovalevystä (250G-160G=)90G/76euroa. Jos ottaa 160G kovalevyn hinnaksi jää 1155 euroa, joka jo hieman lähenee tuota mainittua 1100 eur hintaa. Nojoo. Kai se hintataso paikkansa löytää, mutta parastahan tällaisessa koneessa on että siitä pääsee suht. helposti eroon.trepo kirjoitti:Applestoresta saa Intel Core Duo 2 mallia 2 GHz prossulla vastaavalla varustuksella hintaan 1309,- euroa. Tosin siinä muisti on 2 x 512, tässä on yksi 1024 kampa ja toinen paikka vapaana joten laajentaminen on helppoa.

-
NellX4, katsot nyt varmaankin jotain muita hintoja kuin minä. Kävin katsomassa juuri Applestoren hinnat ja siellä on tuo 2 GHz malli alkaen 1229 ja isompi kiintolevy +80 euroa. Ehkä tosiaankin tuo 80 euron lisämaksu isommasta kiintolevystä on suhteessa korkea, mutta näihin iMac malleihin taitaa olla vaikeampi itse päivittää kiintolevyä. Siksi aikoinaan ajattelin että on helpompi ottaa hieman isompi levy suoraan.
Mutta itse asiaan... jos joku tarjoaa suoraan tähän ketjuun yli 900 (maksutapana koko summa kerralla konetta lunastettaessa) huomisaamuun kello 9 mennessä, hän saa koneen.
Muussa tapauksessa menee käyttäjälle Flotter hintaan 900.
Mutta itse asiaan... jos joku tarjoaa suoraan tähän ketjuun yli 900 (maksutapana koko summa kerralla konetta lunastettaessa) huomisaamuun kello 9 mennessä, hän saa koneen.
Muussa tapauksessa menee käyttäjälle Flotter hintaan 900.
-
-
Re: Tarjoan sitten...
Otatko yksityisviestillä yhteyttä niin sovitaan käytännön kuvioista...Tajaon kirjoitti:Tarjoan hinnaksi 940 € (sis. postitusmaksu).
15 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka