Huomasin, että multa oli varastettu logitechin mm50 iPod-kajarit matkalaukusta, kun olin päässyt kotiin. Olimme NY:ssä. Saan ihan kohta vakuutusrahat. Eli nyt pitäis saada uudet kaiuttimet, jotka saisivat maksaa max. 110e, koska sen enempää mulla ei rahaa löydy :S. Uudestaan en noita samoja logitechin kajareita osta.
Koska en viitsi ostaa samoja kajareita kaksi kertaa. Mut tän topicin voi poistaa, koska ostin sitten av connection kit:in, ja iPod liitetty stereoihin.
Pystyykö tuolla Applen remotella tosiaan selailemaan niitä valikoita? Elin käsityksessä että käytännössä joutuu clickwheelillä selaamiset tekemään, kun kerta onscreen television kautta ei edes onnistu.
Burana kirjoitti:Pystyykö tuolla Applen remotella tosiaan selailemaan niitä valikoita? Elin käsityksessä että käytännössä joutuu clickwheelillä selaamiset tekemään, kun kerta onscreen television kautta ei edes onnistu.
Ei voi selata, eikä valikoiden kuvaa saa tv:seen, aika ahterist ... :S Muuten palvellut av connectionkit loistavasti
Itse kytkettynä samalla lailla, siksi kyselen seuraavaa...
Oletko tyytyväinen äänen tasoon, koska minä ainakin joudun säätämään ensiksi iPODin äänentason melkein maksimiin, jotta kuuluisi edes suurin piirtein samalla tasolla kuin muut äänilähteet.
UUPS!
Tulikin uutena kaverina sähläiltyä ja laitettua tämä viesti turhan hätäisesti ja tietysti väärään paikkaan koska aiheesta löytyikin oma ketju.
Siirretäänkö?
Molto bene kirjoitti:Itse kytkettynä samalla lailla, siksi kyselen seuraavaa...
Oletko tyytyväinen äänen tasoon, koska minä ainakin joudun säätämään ensiksi iPODin äänentason melkein maksimiin, jotta kuuluisi edes suurin piirtein samalla tasolla kuin muut äänilähteet.
Johtuneeko iPODin vahvistustehosta vai mistä?
Jep... joutuu laittaa iPodista nupit kaakkoon, jos haluu stereoista jotain kuulla. Itseä toi ei juurikaan haittaa
Sit kun lopettaa kuuntelemisen, niin kantsii laittaa se äänenvoimakkuus alemmas, koska ei oo kiva, ku on nappikuulokkeet korvassa ja äänenvoimakkuus täysil. Tärykalo siinä vaan hajoo.