nimimerkki mihinkään en oo kajonnut
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
edit: tais tulla väärään osioon tää juttu, viivettä itselläkin jo.
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja AppleFarmer »
Kiitos AppleFarmerAppleFarmer kirjoitti:Jos kone tahmaa, niin yleensä uudelleenkäynnistys ja oikeuksien korjaus Levytyökalulla auttaa. Ei tuo Officen asennus tee tästä Macistä mitään virussientä. Ainoat virukset jotka voisivat Officen kautta tehdä tuhojaan, ovat Officen makrovirukset.
Mutta jos tämä asia ei nyt vielä ole selvä, niin Windows-virukset EIVÄT toimi Macissä, joten voit nukkua yösi rauhassa. Ne muutamat proof of concept virukset, jotka Macille löytyvät, eivät ole kyllä koneellesi tietään löytäneet.
no luinhan minä senAppleFarmer kirjoitti:Lue kuriton vielä tämä Hämeen Sanomien artikkeli.
http://www.hameensanomat.fi/Article.jsp ... 81&main=25
Kerrotko enemmän tästä. Olisiko tämä nyt se ongelma, että teillä on töissä F-Secure ja liitetiedostot joissa on välilyönnit nimissä putoavat pois?kuriton kirjoitti:ainakin tiedonkulku on parantunut windoosaan verrattuna jo huomattavasti, kuvat ja viestit kulkee sujuvasti (paitsi töissä ei aukee mun lähettämäni liitetiedostot, mutta sekin varmaan mun taitamattomuutta kiertää ne esteet) Sairaalassa kun tuo tietoturva taitaa olla huipussaan muutenkin.
F-secure siellä on, mutta tosta välilyönnistä en tiedä? En oo nimittäin enää laittanut postia omaan työpostiini menemään ollenkaan, kun oon joskus tehnyt turhan työn, kun on heittänyt hittoon mun tärkeet jututAppleFarmer kirjoitti: Kerrotko enemmän tästä. Olisiko tämä nyt se ongelma, että teillä on töissä F-Secure ja liitetiedostot joissa on välilyönnit nimissä putoavat pois?
Palaa sivulle “Käyttöjärjestelmät”