Löysinpä tuollaisen kuvan kovalevyn syövereistä noin 3618 taustakuvan joukosta. Onpas niitäkin tullut haalittua itselleen
Growl toimii kappaleenvaihdon ilmoittajana (normaalisti nettiselain auki edessä), irssi pyörii terminaalissa ja Dock menee myös piiloon tuosta - ei tämä Macbookin näyttö nyt niin iso ole
edit: Ai niin, vaikka Messengerin ikoni tuossa Dockissa onkin, niin kyseessä on silti Adium, ei vain löytynyt muihin ikoneihin sopivaa Adiumille.
Hieman isokokosii kuvii, mut ei jaksanu nyt pienentää. Pientä Mario teemaa taustana.
Ainakin värikkyyttä riittää liiaksikin asti.
15" albook 1,5ghz, 512mt, Radeon 9700 128mt. A pirate with a steering wheel coming out of his crotch walks into a bar and the bartender says, "Do you know you have a steering wheel coming out of your crotch?" He says, "Aaarrr..it's driving me nuts."
Päivitystä lokakuulle taas, tämä taustakuva ihan sen takia kun jouduin sen tekemään itse, joku voi tunnistaa mistä valokuvan perusteella sen tein Valokuvan ottaminen oli tässä tapauksessa välttämätöntä, muuten en olisi kuvaa koneelle olisi saanut ja väsättyä siitä vektorien kanssa valmista kuvaa
mkio kirjoitti:Päivitystä lokakuulle taas, tämä taustakuva ihan sen takia kun jouduin sen tekemään itse, joku voi tunnistaa mistä valokuvan perusteella sen tein Valokuvan ottaminen oli tässä tapauksessa välttämätöntä, muuten en olisi kuvaa koneelle olisi saanut ja väsättyä siitä vektorien kanssa valmista kuvaa
mkio kirjoitti:Päivitystä lokakuulle taas, tämä taustakuva ihan sen takia kun jouduin sen tekemään itse, joku voi tunnistaa mistä valokuvan perusteella sen tein Valokuvan ottaminen oli tässä tapauksessa välttämätöntä, muuten en olisi kuvaa koneelle olisi saanut ja väsättyä siitä vektorien kanssa valmista kuvaa
Hae tuolta Interfaceliftistä hakusanalla Xpack ja lataa kaikki mitkä vain löytyvät.
Terminaalin ikonista en ole ihan varma onko se tuosta paketista, taisin joutua etsimään sen jostain itse.. Ei voi muistaa, jos tarvitset niin kaipa sitä melkein voisi mailaillakin tuon yhden ikonin.
Hae tuolta Interfaceliftistä hakusanalla Xpack ja lataa kaikki mitkä vain löytyvät.
Terminaalin ikonista en ole ihan varma onko se tuosta paketista, taisin joutua etsimään sen jostain itse.. Ei voi muistaa, jos tarvitset niin kaipa sitä melkein voisi mailaillakin tuon yhden ikonin.
Mikä toi Xpack sit niinku on
Apple iMac 20 intel Core 2 Duo 4gb + iPhone 3G S 16 GB +
My Book 500 gb Western Digital
Pari ikonia piti siivota pois kun niitä ei kehtaa kaikelle kansalle esitellä
Kuva on itse piirretty corel painterilla, ajaa asiansa kunnes löydän jostain itselleni "sen oikean" taustakuvan.. =)