Saunatonttu kirjoitti:Eli se on siis hereillä kansi kiinni (näyttö päällä)?
?
Kun esmes PowerBook herätetään noin Clamshell-tilaan, se käyttää ulkoista näyttöä, sisäinen on poissa pelistä.
Joo eli tossa tuli se haettu vastaus. Eli se siis menee nukkumaan, ulkoista näppäimistöä käytettäessä se sitten herää, mutta pitää sisäisen näytön pois päältä. Olen aina vain luullut, että tuo olisi jonkun lisäohjelman takana, mutta näköjään vakio-ominaisuus
Tulossa syksyllä 2GHz MacBook tai MacBook Pro
iPod Shuffle 1Gb
Ihmettelen itsekin että miksi. Tiedosto on hakemistossa ja näen sen FTP clientillä (Transmit 3,5).
Siirsin toiselle palvelimelle ja nyt toimii. QuickTimeVR omasta työhuoneesta (380 Kt).
Viimeksi muokannut Jaska, 17.10.2006 klo 12.06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jaska kirjoitti:Ihmettelen itsekin että miksi. Tiedosto on hakemistossa ja näen sen FTP clientillä (Transmit 3,5).
Siirsin toiselle palvelimelle ja nyt toimii. QuickTimeVR omasta työhuoneesta (380 Kt).
Helkkari on hieno! onkos toi 30" cinema display joka tossa komeileee Tommosessa huoneessa on varmaan kkiva työskennellä
Jaska kirjoitti:Ihmettelen itsekin että miksi. Tiedosto on hakemistossa ja näen sen FTP clientillä (Transmit 3,5).
Kameran lisäksi tarvitaan panoraamapää ja mielellään mahdollisimman laajakulmainen optiikka. Erilaisia vaihtoehtoja on lukematon määrä, mutta itse kuvaan tällaisella kalustolla:
Panoraama(kelpoinen)pää on tosiaan tärkeä. Itse oon kuvaillut joitain tekeleitä hieman tavallisemmilla jalustan päillä, eikä se ole kovin kätevää. Kameran saaminen suoraan ja täsmällinen kääntäminen on jo tarpeeksi hankalaa, ja sitten kameran pitäis vielä kääntyä optisen leikkauspisteen ympäri...
Jaska kirjoitti:Juraca: 30" ACD pöydällä, mutta kieltämättä kuvakulma saa sen näyttämään sirolta. Työ on työtä, mutta yritetään tehdä siitä mahdollisimman mukavaa
Saunatonttu kirjoitti:
Mikä tuoli toi on? Onko hyvä? Paljon maksoi?
Tuoli on Herman Miller Aeron. Hankin sen käytettynä muutamalla satasella, liekö vuosituhannen vaihteen pörssikuplassa kaatuneiden numediatoimistojen peruja Tuoli on todella hyvä istua ja säädöt eivät lopu kesken. Uutena tuolia ja liekö muitakin Herman Millerin kalusteita saa ainakin New Interior Finlandilta ja hinta lienee tonnin pintaan. Kolmen vuoden käyttökokemuksen perusteella voin kyllä sanoa että tuoli on todellakin hintansa arvoinen.