kuriton kirjoitti:
mitäs lainasit mun tekstiä
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
ja arvasin, että hämeestä olet, koska takerruit noihin paikka asiohin
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
no en minä epäillytkään sen myymäläpäällikön tietoja. (luultavasti voi tietää ehkä paremmin kuin minä)
no minä en oo pitkävihainen ja täällä tuo mykkäkoulun pitäminen ei tuota oikein tulosta
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
niinpä siis rakentavaa keskustelua kannattaa jatkaa....
Location: Hame lukee jo tietojeni alla, joten ei liene vaikea arvata sijaintia
Hyvä ettet ole pitkävihainen, minäkään en halua olla vihoissa ja rakentava keskustelu on aina paikallaan
Itse kun on muutamia vuosia lehti ym. vastaavissa hommissa työskennellyt (ei kuitenkaan Häsa
![Iskee silmää [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
)ja on nähnyt sen toisen puolen, niin ei aina halua toimittajienkaan päätä vadille laittaa, mutta kyllä pientä kritiikkiä pitää antaa siitä, että asiavirheitä ja muunneltuja sanontoja putkahtaa tekstiin joskus luvattoman usein. Toinen syypää voi olla kokemukseni mukaan myös taittopuolella; jos teksti on liian pitkä, sitä monesti lyhennellään tarkistamatta, ettei asiasisältö kärsisi.
Tässä kohtaa pitää katsoa jo peiliinkin, sillä olen joskus saattanut siihen itsekin syyllistyä
Nämä realiteetit huomioon ottaen juuri esim. tuon roskapostin määrä -lausunnon ylenmääräinen pohdiskelu tuntuu hiukan ylimitoitetulta siihen nähden mitä muuta, ja vielä hyvässä mielessä, artikkelissa maceista kirjoitettiin.
mrrrr... hrrr....