Repe Ruutikallo kirjoitti:Sosialistinen elämä on kyllä masentuneelle tärkeä juttu. Kun kauan sitten itse kärsin kyseisestä vaivasta, lääkäri ilahtui kovasti kun kerroin suunnitelmistani käydä kesätapahtumissa. Onneksi ainakaan ne masennuslääkkeet eivät haitanneet ryyppäämistä yhtään.
Viinan käyttö nimenomaisesti masennuslääkkeenä on kyllä syvältä hanurista ja huonoin mahdollinen vaihtoehto. Mulla jopa vitutus toimii antabuksena: ei yksinkertaisesti kiinnosta. Kun mieliala on valmiiksi iloinen, akuankkajuomakin maistuu paljon paremmin.
hitsinpitsi vie, minä en tiedä milloin oot tosissas ja milloin taas taas vedätät
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
mut aikuisten oikeesti, en voi taata itsestänikään ettenkö joskus kun elämä tarpeeks potkii, niin luiskahtais masennuksen kautta alkoon. Sukurasitetta on sillä puolella jonkun verran, ja suikkareitakin on muutama lähipiirissä, että se siitä auvoisesta elämästä. mutta vielä potkii melko mukavasti, kiitos sosiaalisen verkoston
ja nyt masentaa muakin jo tuo kirosanojen suodatin, sillä eiköhän niitä jokainen käytä päivittäin,
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
vie!! vai saako joku traumoja niistäkin...