Itse käytän PBtä käytännössä aina sängyllä/sohvalla ja pyörin miten sattuu. Ei mitään ongelmia ole vielä ainakaan tullut.abg kirjoitti:Käyttöohjeessa tietty sanotaan että ei saa käyttää konetta jos se on mitenkään liikkeessä. Onko siinä jotain vaaraa käyttää konetta junassa tai bussissa? Voiko kovalevy kärsiä siitä jatkuvasta tärinastä? Kyllähän niitä kaikki käyttää junassa tietenkin. Ootteko kuullu että jollain oli kovo poksahtanut moisesta tms?
Muutama pieni juttu askarruttaa?
Mac OS X, Boot Camp ja virtualisointi
-
Viesti Kirjoittaja Saunatonttu »
Tulossa syksyllä 2GHz MacBook tai MacBook Pro
iPod Shuffle 1Gb
iPod Shuffle 1Gb
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Uusimmissa kannettavissa on Sudden Motion Sensor, joka sammuttaa kovalevyn, kun tärisee vähän liikaa. Tunnistaa siis liikkeen ja kiihtyvyyden.Saunatonttu kirjoitti:Itse käytän PBtä käytännössä aina sängyllä/sohvalla ja pyörin miten sattuu. Ei mitään ongelmia ole vielä ainakaan tullut.abg kirjoitti:Käyttöohjeessa tietty sanotaan että ei saa käyttää konetta jos se on mitenkään liikkeessä. Onko siinä jotain vaaraa käyttää konetta junassa tai bussissa? Voiko kovalevy kärsiä siitä jatkuvasta tärinastä? Kyllähän niitä kaikki käyttää junassa tietenkin. Ootteko kuullu että jollain oli kovo poksahtanut moisesta tms?
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
-
Viesti Kirjoittaja Thelenius »
Palstanäkymä toimii todellakin noin, mutta tähän on yksinkertainen lääke: älä klikkaa sitä kansiota! Paina sitä H:ta silloin kun olet oikeassa kansiossa/palstassa.abg kirjoitti:Kun klikkaa kansiota kerran niin se näyttää sen sisällön ja sitten kun koittaa päästä vaikka sihen H:lla alkavien kansioden kohtaa niin se meneekin sen kansion sisältämien tiedostojen H-kohtaan.
iMac 27'' ("late 2012") 2,9GHz Intel Core i5 – OS X 10.13 High Sierra
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
No, minä olen kohtuu paljon käyttänyt näitä Powerbookkeja junissa ja autoissa. En ole huomannut mitään ongelmaa.Saunatonttu kirjoitti:Käyttöohjeessa tietty sanotaan että ei saa käyttää konetta jos se on mitenkään liikkeessä. Onko siinä jotain vaaraa käyttää konetta junassa tai bussissa? Voiko kovalevy kärsiä siitä jatkuvasta tärinastä? Kyllähän niitä kaikki käyttää junassa tietenkin. Ootteko kuullu että jollain oli kovo poksahtanut moisesta tms?
-
Viesti Kirjoittaja abg »
No niin tämäkin oli taas liian yksinkertainen asia jotta sen olisi tajunnut heti. Yritin tehdä asian Windows tyyliin.Palstanäkymä toimii todellakin noin, mutta tähän on yksinkertainen lääke: älä klikkaa sitä kansiota! Paina sitä H:ta silloin kun olet oikeassa kansiossa/palstassa.
TIETSKA: MacBook Pro
FILLARI: Terässiipi
FILLARI: Terässiipi
-
Viesti Kirjoittaja Saunatonttu »
Kiva lainausMacFinn kirjoitti:No, minä olen kohtuu paljon käyttänyt näitä Powerbookkeja junissa ja autoissa. En ole huomannut mitään ongelmaa.Saunatonttu kirjoitti:Käyttöohjeessa tietty sanotaan että ei saa käyttää konetta jos se on mitenkään liikkeessä. Onko siinä jotain vaaraa käyttää konetta junassa tai bussissa? Voiko kovalevy kärsiä siitä jatkuvasta tärinastä? Kyllähän niitä kaikki käyttää junassa tietenkin. Ootteko kuullu että jollain oli kovo poksahtanut moisesta tms?

Tulossa syksyllä 2GHz MacBook tai MacBook Pro
iPod Shuffle 1Gb
iPod Shuffle 1Gb
-
Viesti Kirjoittaja Juhani L »
Niin on. Emme tiedä varmuudella, ovatko ongelmat puuttuneet a) autoista ja junista vai b) Powerbookeista. Minulla on joskus ollut vaikeuksia autojen kanssa. Toissa aamuna tuulilasi oli kuuran peitossa. Ja kerran Powerbookissa oli akku tyhjä, kun olin laittanut laturin verkkopiuhan liian hennosti pistorasiaan. Junia en ole nähnyt aikoihin.Saunatonttu kirjoitti:Kiva lainausMacFinn kirjoitti:No, minä olen kohtuu paljon käyttänyt näitä Powerbookkeja junissa ja autoissa. En ole huomannut mitään ongelmaa.
Todellisuudessa Applen ja muiden kannettavia ei edes myytäisi, jos niitä ei voisi käyttää liikkuvissa välineissä kuten autoissa ja junissa.
-
Palaa sivulle “Käyttöjärjestelmät”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka