Elikkäs, PC:hen ollaan kyllästytty, ja jotain uutta ja toimivaa pitäisi tlalle saada. Linuxiakin olen kokeillut, olikin kakkoskäyttiksenä pari vuotta, mutta en oikeen innostunut sen "säädöntarpeista".
Niimpä olen mäkkiä harkinnut. Kone tulisi siis musiikki, elokuva, internet, tekstinkäsittely ja yms. hyötyohjelmien käyttöön. Paria ohjelmaa windows puolelta tarvitsisi kuitenkin käyttää.
Ainiin, ja olisi myös hyvä, jos videon editointi ei olisi mahdotonta.
Muutenhan tuohon kelpaisi vaikka imac, mutta 22" samusung 225BW LCD olisi melkein pakko-ostos. Tällähetkellä huoneessani on 17" noin 8v vanha crt ja noin 10v vanha saloran 20" tekstiTV. Ja ton Sampan olisi tarkoitus syrjäyttää molemmat. Eli onkos miniin satavilla digitv-vermeitä (kaapeli) halvalla? Tai no edes edullisesti

Toi garageband ohjelma myös vaikutti kiinnostavalta, eikös 2gt muistia olisi suositeltavaa kyseisen ohjelman käyttöön?
Ja pelikäyttöönhän tämä ei tule, en ole pelailevaa sorttia. Eli pitäis kai mun tarpeisiin hyvin vastata? Ainiin, tyylikästä, toimivaa ja suht. edullista näppis & rottasettiä saisi myös ehdotella.
Ja ulkoinen firewire kovo on hankinnan alla myös, tuolle meinasin niitä elokuvia/sarjoja tallennella.
Ja kertokaa ihmeessä muitakin vaihtoehtoja.