vai miks mulla nakkaa vaan kysymysmerkkii
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja route66 »
Juu, on ne nastat ne nastat! Runko on vaan niin kapearakenteinen, että vain tämä kapoisin 32mm nokialainen menee. Vaan eipä kitka paljoa kasva kun on rengas kapea.Mikael K. kirjoitti:Ovatko nuo nastarenkaat? Itse käytän talvella niitä. Nastoilla selviää jäisistä olosuhteista mainiosti. Polkuvastuksen lisääntyminen on pientä verrattuna pidon paranemiseen.
Viesti Kirjoittaja dantte »
Kuoliaaksi naurattaja olet. En meinannut saada nauruani loppumaan... huh huh nyt jo alkaa helpottaa .... (sorry route 66; ei mitään henkilokohtaista pyörääsi eikä kuvaasi vastaan)GoldenD kirjoitti:Hyvin olet vanginnut talven tuohon kuvaan. Ja pyöräkin näyttää upealta.
Minäkin tuumasin että se on niin ikävän realistinen kun on pimeetä eikä lunta missäändantte kirjoitti:Kuoliaaksi naurattaja olet. En meinannut saada nauruani loppumaan... huh huh nyt jo alkaa helpottaa .... (sorry route 66; ei mitään henkilokohtaista pyörääsi eikä kuvaasi vastaan)GoldenD kirjoitti:Hyvin olet vanginnut talven tuohon kuvaan. Ja pyöräkin näyttää upealta.
Viesti Kirjoittaja masamainio »
Kyllähän niillä; tänä vuonna jo yli 15 000 mittarissa noilla kahdella... mut kuluuhan siihen aikaa et ne pitää puhtaana... eikä ne muuten toimi kunnolla.Soppamies kirjoitti:Samaa kans katoin!!Aries kirjoitti:Niin puhtaalle näyttävät nuo masamainion pyörät, että mahdetaankohan niillä ajaa ollenkaan...![]()
(en tohtinu ääneen vaan sanoa)
Viesti Kirjoittaja masamainio »
ai niin, ja en mä käytä lokareita, ne kun vaikeuttaa putsaamista...route66 kirjoitti:Otitko lokarit pois kuvausta varten vai annatko ravan lentää?masamainio kirjoitti:mulla pinarello prince sl ja avanti competitor...
...
je kesät talvet mennään...
Mä olen koittanut keksiä hyviä suojia omaan fillariini, mutta vähän on viritelmiä ne mitä Biltemasta otin.
Viesti Kirjoittaja anssi »
Mulla jää ne huollot niin harvaan että toivoin voivani lokareilla suojata myös etuhaarukkaa, vaijereita - ja samalla tietysti duunireppua - mutta se nyt taitaa olla turhan luksusta. Onneksi sentään voi käydä duunissa suihkussa. Tällaiset hommasin mutta suojaavat nipin napin ylävartalon ja jarrumekanismit, ei muuta.masamainio kirjoitti:ai niin, ja en mä käytä lokareita, ne kun vaikeuttaa putsaamista...
vaatteet saa sitten pyykätä jos tarvii.
Viesti Kirjoittaja Erño »