Mac Minit.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Simon.Phoenix »
'Macco kirjoitti:Ei. Jos näyttö löytyy ennestään, niin Mac mini kehiin. Paitti jos vältttämättä haluaa jonnii verran tehokkaamman koneen, jossa on näyttö samassa. Katsos sigua, tyytyväinen olen.
Tuossa on sekin ongelma että tuo hh:n iMac on 17 tuuman macci ja kun siinä on laajakuva näyttö niin pystysuunnassa se on aika pienen näköinen eli se olisi oltava melkeinRhapsody kirjoitti:iMacin etuna on sisäänrakennettu iSight kamera ja mallista riippuen huomattavasti tehokkaampi näytönohjain (Ati X1600) ja isompi kovalevy on myös plussaa.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Mulla on 768 megaa muistia tässä vehkeessä. Pääasiallinen käyttö on EyeTV + H.264-murskaus, johon tämä systeemi käy paremmin kuin hyvin. Myös Photoshop Rosettan kautta ja Parallelsin Windows pyörii ilman mainittavaa hermostumista.Simon.Phoenix kirjoitti:'Macco kirjoitti:Ei. Jos näyttö löytyy ennestään, niin Mac mini kehiin. Paitti jos vältttämättä haluaa jonnii verran tehokkaamman koneen, jossa on näyttö samassa. Katsos sigua, tyytyväinen olen.
Onko sulla tuossa Minissä muistia se vakio 512 vai oletko päivittänyt sitä suuremmaksi?
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”