iMac 24"
-
Viesti Kirjoittaja puffeli »
Kakkosneloseni pärjäsi siis varsin heikosti (2957 pistettä) verrattuna muihin samankaltaisiin kokoonpanoihin. Rupesin miettimään, että olisiko suorituserot näytönohjaimen ajureista kiinni vai voisiko emolevy vaikuttaa noin paljon? Mitenköhän on, uskaltaako näiden boot campin mukana tulleiden ajureiden päälle ajaa Geforcen uusimmat?
Sori meni vähän off topic tää loppupuolisko
-
Viesti Kirjoittaja exsor »
Parin päivän viive näemmä tuli tilisiirrolla maksaessa kun nyt vasta alkoivat tilausta käsittelemään. (Lauantaina siis tilasin ja nyt vasta tuli tuo vahvistusmaili)
-
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mitenkäs tuota lähetystä pystyikään seuraamaan tnt:n sivuilta? En löytänyt tuolta order status -sivulta sopivaa numerosarjaa...
edit: Ja taas olisi pitänyt käyttää hakua ennen kuin kyselee tyhmiä... Eli vastaus löytyikin jo...
-
Viesti Kirjoittaja steelduck »
Hyvin menee, eikä saa edes kiroilla...

Minulla on tuo SuperDuper-ohjelma (ostettu). Saanko sillä vedettyä imagen FW levylle ja sitten palautettua tämän ympäristön takaisin uudelle koneelle? Vai kannattaisikohan aloittaa kokonaan alusta?
-
Viesti Kirjoittaja Xipe Totec »
Edit: Täältähän niitä löytyy kun klikkaa mukin kuvaa...
8)
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Hiiren asetuksia säätämällä saa senkin maton riittäväksi.Xipe Totec kirjoitti:Mistä saa riittävän kokoisia hiirimattoja tohon 24 tuumaiseen? Mulla on se OS X:n matto ja mitä nyt kerkesin koittaa ennenkuin kone lähti uudemman kerran huoltoon niin kyseinen matto on kyllä liian pieni.
Googlaamalla löytyi vain skeidaa...
Logitechin hiiristä myös osa toimii huonosti, eli erittäin hitaasti.
EDIT: Itsellä tällä hetkellä näyttöjen yhteenlaskettu vaakareso yli 3000px ja silti hiirimatto riittää kulmasta kulmaan ja jää vielä tilaakin.
-
-
Viesti Kirjoittaja Jubax »
Terve taas Xipe Totec, missä vaan liikutaan, yhteen osutaan.Xipe Totec kirjoitti:Testailin muuttaa asetuksista nopeutta. Aluksi vaikutti auttavan mutta jäin silti kaipaamaan hieman isompaa mattoa.
Minä olen tehnyt hiirimattoni itse jo 17" ajoista lähtien kangaskaupasta metritavarana hankitusta materiaalista.
n:30x30cm erittäin lyhyt nukkainen, samettinen tummanharmaa kangas, jossa ulkopintana se sametti sekä hiirellä että maton pohjassa, eli kännetty kaksinkerroin. Näin se on miellyttävän pehmeä hiirikädelle, nihkeä lyhyt sametti istuu hyvin paikallaan pöydässä ja mikä tärkeintä, optinen hiiri toimii ko. alustalla ehdotoman virheettömästi ja miellyttävästi, kopisematta.
iMac C2D 24"(Late 2006, Lion)
MacBook Pro 13" (mid 2010, Yosemite)
Time Capsule 1TB
Apple TV3
iPhone 6 (16GB Space Gray)
iMac Retina 5K 27"(Late 2014, Yosemite)
-
Viesti Kirjoittaja xsta »
-
-
-
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Nopeammin tämä aika varmaan kuluisi jos ei jatkuvasti kävisi näitä seurantasivuja läpi...

-
-

Pikkusen tuntuu heittelevän tuo... Harmi kun vieläkään ei ole tullut TNT:n seurantanumeroa applen sivuille näkyviin. Tosin Flextronicsin seurannan mukaan paketti on ainakin matkalla TNT:lle, ellei jo peräti TNT:n kyydissä:
02NOV06 08:35 SCAN TO TRUCK TR = T56136 CAR = TNT TL = ARH
Edit: Muutaman tunnin odottelun jälkeen onneksi TNT:n seurantanumero ilmestyi applen sivuille ja samalla kertaa Estimated Delivery Date muuttui 06 Nov 2006.
Pikaisen kyselyn mailailtuani TNT:lle, selvisi että hyvinkin todennäköisesti joudun odottelemaan konetta maanantaihin saakka...
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
Viesti Kirjoittaja designed »
-
Pixel widgettiä olen yrittänyt pyöritellä jos se auttais mutta turhaan...
Mutta on tämä kyllä ihan eri luokan vehje kuin tuo aiempi 20" Core Duo.
-
-
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
Ootko yrittänyt hieroa niitä pehmeästi ? jospa ne olis vaan jumissa, niin hieromalla vois lähteä toimimaan.designed kirjoitti:...olihan siellä. Kolme punaisena hehkuvaa pikseliä näytön keskiosassa, kaks vierekkäin ja yks erillään. Maanantaina puhelua Applelle, että eikös jookos kookos.
Pixel widgettiä olen yrittänyt pyöritellä jos se auttais mutta turhaan...
Mutta on tämä kyllä ihan eri luokan vehje kuin tuo aiempi 20" Core Duo.
-
Olen, ja olen yrittänyt jutella mukavia ja lukea zeniläistä runoutta ja tarjota aromaattisia öljyjä ja... Jumissahan ne tosiaan ovat kun palavat kyllä mutta eivät inahda ja sillä siisti. Harmittaa, mielummin elvyttäisin nuo kuin vaihtaisin koneen.Jouna- kirjoitti: Ootko yrittänyt hieroa niitä pehmeästi ? jospa ne olis vaan jumissa, niin hieromalla vois lähteä toimimaan.

-
Viesti Kirjoittaja pasimus »

Toisen vähän isomman ongelman kohtasin n. viikko ensiasennuksen jälkeen, juuri kun olin kaikki ohjelmat saanu asennettua ja tiedostot siirrettyä. Käynnistin koneen ja puff, se olikin tyhjä! Kaikki oli kadonnut! paitsi ohjelmakansiot jäi näkyviin, mutta asennukset oli poistunu. Onneksi sain melkein kaiken (mitä nyt n.20 tuntia työtä piti tehdä uusiks..) palautettua. Tein nimittäin koko käynnistyslevystä vain muutama päivä aikasemmin varmuuskopion vain testatakseni myös uuden maxtror one touch kiintolevyn mukana tullutta backup-ohjelmaa! Siitä lähtien olen ottanut varmuuskopion aina kun teen jotain tärkeää koneella! Suosittelen muillekin vielä ennen timemachine aikaa!
Muuten olen ollut erittäin tyytyväinen, ihmetyttää kyllä tuon koneen (ja muidenkin uusien applen koneiden, kuten macbook) lukuisat ongelmat.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Juraca »
Niinpä... tuntuu, että melkein jokainen nykyinen intel-masiina on jotenki hajalla. Meillä on liilapasimus kirjoitti:
Muuten olen ollut erittäin tyytyväinen, ihmetyttää kyllä tuon koneen (ja muidenkin uusien applen koneiden, kuten macbook) lukuisat ongelmat.
pikseli näytön alareunassa. Taitaa mennä lähes kaikkien 24" iMaccien näytöt vaihtoon :S
-
Viesti Kirjoittaja MacinJosh »
Mulla on ollut nolla ongelmaa omani kanssa ja ostin jo alkukeväästä. Ehkä on ollut tuuriakin.Juraca kirjoitti:Niinpä... tuntuu, että melkein jokainen nykyinen intel-masiina on jotenki hajalla. Meillä on liilapasimus kirjoitti:
pikseli näytön alareunassa. Taitaa mennä lähes kaikkien 24" iMaccien näytöt vaihtoon :S
Joshua.
-
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka