Eli saakos jotenkin asetuksia säätämällä tai jollain ohjelmalla koneen äänet kuulumaan sekä koneen omista kaiuttimistä ja outputista? Eilen koitin ääniasetuksia säätää, mutta näytti että se olis jokotai ratkasu. Koneena on siis iMac mallia 20" core2duo.
Tarkotuksena olis siis pistää kone vanhoihin stereoihin kiinni, mutta käyttää silti pääasiassa koneen omia kaiuttimia ja kuitenkin välttyä jokakertaiselta plugin kytkemiseltä. Eikä viittis mitään airporttia pistää metrin matkalle
Eihän plugia ole pakko irroittaa. Voihan System Prefences -> Sound -> Output puolelta valita äänen ulostulon. Tosin, silloin kuuluu vain jommasta kummasta.
MiniMe kirjoitti:Eihän plugia ole pakko irroittaa. Voihan System Prefences -> Sound -> Output puolelta valita äänen ulostulon. Tosin, silloin kuuluu vain jommasta kummasta.
Hmmm. Ei mulla näy System Prefences -> Sound -valikossa kuin headphones built -in output, kun piuha stereoihin on kiinni. Kun kaapelin irroittaa, niin se muuttuu internal speakersiksi.
MiniMe kirjoitti:Eihän plugia ole pakko irroittaa. Voihan System Prefences -> Sound -> Output puolelta valita äänen ulostulon. Tosin, silloin kuuluu vain jommasta kummasta.
Hmmm. Ei mulla näy System Prefences -> Sound -valikossa kuin headphones built -in output, kun piuha stereoihin on kiinni. Kun kaapelin irroittaa, niin se muuttuu internal speakersiksi.
Näinhän tuo toimii minun tietääkseni kaikissa maceissa.
Ah... my mistake. Itselläni äänien ulostulo menee optisena stereoille ja kuulokkeet ovat kiinni USB:lla. Näiden välillä vaihtelu luonnollisesti onnistuu.
MiniMe kirjoitti:Ah... my mistake. Itselläni äänien ulostulo menee optisena stereoille ja kuulokkeet ovat kiinni USB:lla. Näiden välillä vaihtelu luonnollisesti onnistuu.