MasBe kirjoitti:
Koska oot nainen (ilmeisesti) ton ois voinu jopa uskoo
Tervetuloa aidan paremmalle puolelle Mac-maailmaan, jos et siellä vielä ollut..
..Jos olit ni tervetuloa Intel-maailmaan, jos et siellä vielä ollut..
..Jos olit sielläkin niin onnee vaan hyvästä ostosta
Hehe, kiitos vaan Mac-maailma on mulle ihan outo, et ensi viikolla kun saan koneen, niin alkaa tutkimus matkailu Et älkäähän sitten hermostuko muhun jos alan kyselemään liikaa neuvoja
alspe kirjoitti:Mutta eipä mustasta MacBookista tule mitään keräilykappaletta.
Itse kyllä tiedän parempia keräilyharrastuksia kuin tietokoneiden romut. Vaikka oliskin mikä hedelmä kyljessä, huvi- ja työkoneita nämä on.
En mää keräile koneita, mä vaan käytän niitä.
Mutta kyllähän Dodge Raminkin saa muissakin väreissä, kuin Dodgen punaisena
MacBook Pro 13" 4/750 GB + 6 HDD
iPhone 3G 16
FJS tornikone: Scientific Linux 6.1
"If it makes money... We don't make a lot of money, not to start out... We'll figure out how to make money on the community perhaps later."
-Steve Ballmer
Musta macbook on aivan turha, mac on ihan hyvä valkoisena niinkuin se on aina ollut. Käsien pesu on hyvä asia Itse ostin halvimman macbookin koska 1.83 ja 2 gHz tehot eivät näy peruskäytössä ja varsinkin kun muistia on 1 eikä se perus 512 ja sen lisäksi otin 50 eurolla isomman kovalevyn eli 80gt... Miettikää ihmiset mihin rahojanne sijoitatte. Jos haluaa polttavan dvd aseman ja USKOO tarvitsevansa sitä matkoilla niin sitten ok mut itse käytän vain polttavaa kotona ja käytän ulkoista polttavaa asemaa joka maksoi 30 euroa Ihan hyvin toimii. Sen sijaan että maksatte mustista väreistä, ostakaa vaikka joku laillinen ohjelma koneeseenne piratismin sijaan :p
Curpizza kirjoitti:Musta macbook on aivan turha, mac on ihan hyvä valkoisena niinkuin se on aina ollut. Käsien pesu on hyvä asia Itse ostin halvimman macbookin koska 1.83 ja 2 gHz tehot eivät näy peruskäytössä ja varsinkin kun muistia on 1 eikä se perus 512 ja sen lisäksi otin 50 eurolla isomman kovalevyn eli 80gt... Miettikää ihmiset mihin rahojanne sijoitatte. Jos haluaa polttavan dvd aseman ja USKOO tarvitsevansa sitä matkoilla niin sitten ok mut itse käytän vain polttavaa kotona ja käytän ulkoista polttavaa asemaa joka maksoi 30 euroa Ihan hyvin toimii. Sen sijaan että maksatte mustista väreistä, ostakaa vaikka joku laillinen ohjelma koneeseenne piratismin sijaan :p
Mulla toi 2GHz valkonen MB ja tyytyväinen oon ollu.. En jaksa mitää ulkosia polttavia dvd-asemia tms vaan pyrin mahdollisimman yksinkertaiseen / siistiin ratkasuun, missä ei piuhojen kanssa tarvii leikkii tippaakaan..
Mustan MB:n meinaan ostaa täs joululahjaks avokille.. miellytti kuulemma silmää enemmän ku valkonen
Ja softat oon aina ostanut
Once you go Mac, you never go back
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta