kannattava maksaa ettei mene ylihinnaksi ja paljollako G4:n omistajat olisivat valmiita myymään oman laitteensa?

Viesti Kirjoittaja Simon.Phoenix »
Viesti Kirjoittaja Toveri Kaimapoikani »
Viesti Kirjoittaja alspe »
Onhan se hidas kuin taivas cd:n rinnalla.Simon.Phoenix kirjoitti:Niin eli kuinka kilpailukykyinen laite tuo Mac Mini G4 1.5GHz on jos vertaa Mac Mini 1.66Ghz Intel Core Duo malliin? Onko kuinka paljon hitaampi tuo vanhempi G4:n? Tuollaisia näkee joskus myynnissä tuolla huuto.netissä ja täälläkin, mutta kun tarjoukset tehdään näköjään täällä aina yksityisviestillä niin kiinnostaisi tietää että paljonko tuollaisesta G4:sta olisi
kannattava maksaa ettei mene ylihinnaksi ja paljollako G4:n omistajat olisivat valmiita myymään oman laitteensa?
Viesti Kirjoittaja Simon.Phoenix »
Samaa mieltä kyllä että 450 on ihan maksimi mitä tuollaisesta G4 1.5GHz ministä kannattaaToveri Kaimapoikani kirjoitti:Ite oon pitä maksimi hintana n. 450€ mutta usein hinnat kohoaa 500+€:hen mikä on ainakin mun mielestä aika paljon. Tosin on noita ollut myynnissä alle neljän sadankin... Ihan oikeesti ollut myynnissä + 1 kusettaja joka otti vaan rahat ja hävis (olikin liian halpa mut luulin et kundi on vaan rahapulassa). Ja hyvä konehan se on... Eikä siitä oikeen kukaan näytä haluavan luopua.
PS. Löysin vielä kaupasta yhden uudenkin... Hinta: 650€
Oon pissipää... Kundi lupas maksaa rahat takas ku uhkasin rikosilmotuksella, ja maksokin. Tein silti ilmotuksen ilman rangaistusvaadetta. Näkevätpähän ens kerran ku jää kii et on tehny tota ennnenkin.Simon.Phoenix kirjoitti:Kai otit poliisiin yhteyttä kun rahat vei ja konetta ei kuulunut? Tämä on juuri se syy minkä takia en mielellään lähetä rahoja etukäteen
vaan maksan tuotteet mielummin postiennakolla.