COUNTER STRIKE 2 VAI se photari?A.J. kirjoitti:BootCampissa CS 2 toimii nopeasti tuolla kokoonpanolla. Toinen giga mämmiä nopeuttaisi asioita vielä, prosessoriteho ja ram ovat eniten CS:n toimivuuteen vaikuttavia seikkoja.To_Ok kirjoitti:kuulkaas. Onko nyt siis näin, että CS 2 toimii bootcampin läpi vai onko kyse siitä ensimmäisestä? Jos se CS 2 nyt kuitenkin pelittää, niin riittääköhän MBP 15" (2Gt prossu), tässä tais tuo 128Mt näyttis olla ja giga mämmiä pyörittämään sitä mitenkään?
MacBook pelikoneena (Boot Camp+win)
-
Viesti Kirjoittaja Jezze »
-
-
Viesti Kirjoittaja Pallokala1 »
-
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Riittääköhän tuo näyttis BF 2142:n pyörittämiseen? Ajattelin kokeilla jahka saan esin asennettua wintoosan uudelleen

NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Soppamies »
Koska ei toiminut bf2, niin ei tule toimimaan tuo uusi 2142.Erño kirjoitti:WC:t pyörii todella hyvin. Ei minkään laista nykimistä, paitsi jos oma hero on tappamassa ruudullisen creeppi armeijan yksin ja huitoo 20 iskua sekunnissa![]()
Riittääköhän tuo näyttis BF 2142:n pyörittämiseen? Ajattelin kokeilla jahka saan esin asennettua wintoosan uudelleen
Ainakaan Macbookilla..

-
Lähtikö se peli edes käytniin? Vai oliko niin pahaa diashowta, että et viitsinyt pelata??Soppamies kirjoitti:Koska ei toiminut bf2, niin ei tule toimimaan tuo uusi 2142.Erño kirjoitti:WC:t pyörii todella hyvin. Ei minkään laista nykimistä, paitsi jos oma hero on tappamassa ruudullisen creeppi armeijan yksin ja huitoo 20 iskua sekunnissa![]()
Ainakaan Macbookilla..
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Se bf2 alotuslogo tuli, mutta..Erño kirjoitti:Lähtikö se peli edes käytniin? Vai oliko niin pahaa diashowta, että et viitsinyt pelata??Soppamies kirjoitti:Koska ei toiminut bf2, niin ei tule toimimaan tuo uusi 2142.Erño kirjoitti:WC:t pyörii todella hyvin. Ei minkään laista nykimistä, paitsi jos oma hero on tappamassa ruudullisen creeppi armeijan yksin ja huitoo 20 iskua sekunnissa![]()
Ainakaan Macbookilla..
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
sen jälkeen tuli 3 tai 4 neljä splash-varoitusta päin naamaa.
Faijan MBP:lla toimi hyvin medium asetuksilla.
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Pallokala1 »
Onko kellään uusia kokemuksia windows-peleistä MB:llä? Itse en ole vielä uskaltanut asentaa tuota windowsia mutta ehkä pian asia muuttuu. Kovin hinku olisi päästä pelaamaan tuota Warcraft III:a ja C&C:Generalsia mutta myös HL, Prince of Persiat ja vanhemmat Tomb Raiderit kiinnostavat.
-
Uskallan sanoa, että kaikki toimii.Pallokala1 kirjoitti:Joo kyllähän tuo BF2 varmasti macbook pro:lla pelittää hyvin, edelliset kirjoittajat taisivat kuitenkin tarkoittaa perus-macbookkia.
Onko kellään uusia kokemuksia windows-peleistä MB:llä? Itse en ole vielä uskaltanut asentaa tuota windowsia mutta ehkä pian asia muuttuu. Kovin hinku olisi päästä pelaamaan tuota Warcraft III:a ja C&C:Generalsia mutta myös HL, Prince of Persiat ja vanhemmat Tomb Raiderit kiinnostavat.
Itse olen testannut:
WH 40K: Dawn of War ja Winter Assault (16-bittisellä värillä extra hyvin)
GTA San Andreas
Wolfenstein ET ja True Combat: Elite (pyörivät todella hyvin)
WC 2,3 ja TFT
America's Army (raskas peli, mutta silti FPS-lukemat 25-95!!!)
Ei tuo MB mikään mopo ole
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Ajatko tota Americas armyä winukassa vai osx:ssä?Erño kirjoitti:Uskallan sanoa, että kaikki toimii.Pallokala1 kirjoitti:Joo kyllähän tuo BF2 varmasti macbook pro:lla pelittää hyvin, edelliset kirjoittajat taisivat kuitenkin tarkoittaa perus-macbookkia.
Itse olen testannut:
GTA San Andreas
WC 2,3 ja TFT
Mulla se on ainaki sellasta hikistä diashowta osx:llä.
-
No Winukassa tietenkin. Ei osx:ään juuri ole edes pelejä. Hoidan pelaamisesn wintoosalla, kaiken muun macilla.Soppamies kirjoitti:Ajatko tota Americas armyä winukassa vai osx:ssä?Erño kirjoitti:Uskallan sanoa, että kaikki toimii.Pallokala1 kirjoitti:Joo kyllähän tuo BF2 varmasti macbook pro:lla pelittää hyvin, edelliset kirjoittajat taisivat kuitenkin tarkoittaa perus-macbookkia.
Itse olen testannut:
GTA San Andreas
WC 2,3 ja TFT
Mulla se on ainaki sellasta hikistä diashowta osx:llä.
Darwiniaa on tosin hakattu osX:n puolella. Hyvin tomii. Ja sitten myös Frets on Fire on loistava peli, varsinkin jos omistaa langattoman näppiksen.
Täältä voi ladata ko. pelin: http://louhi.kempele.fi/~skyostil/uv/fretsonfire/
joko macille tai winukalle.
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
-
Viesti Kirjoittaja Tonppa »
Elikäs, muistia varmaan saa hommata roimasti lisää tähän karvalakkivermeeseen, mutta riittääkö giga mihinkään? Näytönohjain tökkää varmasti, mutta pystyykö edes suht ookoo asetuksilla vääntämään?
Anyone!?
-
Pyörii hyvin!! (2gigaa muistia)Tonppa kirjoitti:Upataas tätä hieman. Eli onko kellään vielä first händ knowledgea, kuinka macbookilla pyörähtää HL2 / modit bootcampin kautta?
Elikäs, muistia varmaan saa hommata roimasti lisää tähän karvalakkivermeeseen, mutta riittääkö giga mihinkään? Näytönohjain tökkää varmasti, mutta pystyykö edes suht ookoo asetuksilla vääntämään?
Anyone!?
-
Hieno homma! Entäs vain gigalla - kokemuksia? Mikä olis edullisin paikka tällä hetkellä pistää 2gigaa muistia koneeseen, mielellään asennettuna. Tosin, ohjeiden kanssa pitäs onnistua itseltäkin.Soppamies kirjoitti:Pyörii hyvin!! (2gigaa muistia)Tonppa kirjoitti:Upataas tätä hieman. Eli onko kellään vielä first händ knowledgea, kuinka macbookilla pyörähtää HL2 / modit bootcampin kautta?
Anyone!?
-
Viesti Kirjoittaja Jimmy »
Aikas optimistinen näkemys asiasta. HL2 pyöri tällä macbookilla pelattavan rajamailla, detaljeista saa tinkiä ihan reilusti. CS:Sourcen pelaamisen saat sitten unohtaa vallan.Soppamies kirjoitti:Pyörii hyvin!! (2gigaa muistia)Tonppa kirjoitti:Upataas tätä hieman. Eli onko kellään vielä first händ knowledgea, kuinka macbookilla pyörähtää HL2 / modit bootcampin kautta?
Anyone!?
-
Kyl mulla Sorsaki pyöri, ei ongelmia..Jimmy kirjoitti:Aikas optimistinen näkemys asiasta. HL2 pyöri tällä macbookilla pelattavan rajamailla, detaljeista saa tinkiä ihan reilusti. CS:Sourcen pelaamisen saat sitten unohtaa vallan.Soppamies kirjoitti:Pyörii hyvin!! (2gigaa muistia)Tonppa kirjoitti:Upataas tätä hieman. Eli onko kellään vielä first händ knowledgea, kuinka macbookilla pyörähtää HL2 / modit bootcampin kautta?
Anyone!?
Pelaaminen jäi pois viime vuoden lopulla kokonaan..
-
-
Erno, pelittääkö sulla CS Sorsa 1gigan muistilla ihan ookoo? Jos sorsa pyörähtää gigasella muistilla, niin sitten giga muistia riittää mainiosti. Olisin nimittäin osallistumassa uuden HL2 enginen päälle rakennettavan modin kehitystyöhön lähinnä pelitestaajana, ja tämä modi pyritään rakentamaan huomattavasti HL2sta keveämmäksi.Erño kirjoitti:Voin myös sanoa, että cs sorsa pyörii oikein pelattavasti. Ihan hyvin tehty peli.
Mistä Helsingissä kannattaa giga muistia käydä hakemassa ja asennuttamassa, vai onko kannattavampaa tilata suoraan tukusta (tämmöinenkin mahdollisuus minulla on).
-
Juurikin gigan muistilla. Mulla on tosin pelkkä CS:S, ei HL2:taTonppa kirjoitti:Erno, pelittääkö sulla CS Sorsa 1gigan muistilla ihan ookoo? Jos sorsa pyörähtää gigasella muistilla, niin sitten giga muistia riittää mainiosti. Olisin nimittäin osallistumassa uuden HL2 enginen päälle rakennettavan modin kehitystyöhön lähinnä pelitestaajana, ja tämä modi pyritään rakentamaan huomattavasti HL2sta keveämmäksi.Erño kirjoitti:Voin myös sanoa, että cs sorsa pyörii oikein pelattavasti. Ihan hyvin tehty peli.
Mistä Helsingissä kannattaa giga muistia käydä hakemassa ja asennuttamassa, vai onko kannattavampaa tilata suoraan tukusta (tämmöinenkin mahdollisuus minulla on).
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
MacBookiin kannatttaa vaihtaa muistit itse, koska se on helppoa. ELi tila tukusta, tai mistä sitten halvimmalla saakaan.
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Palaa sivulle “Pelit ja pelaaminen”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka