Myydään uudenveroinen C.E.O.™ Billfold Wallet. Kyseessä siis tyylikäs lompakko, jossa tasku iPod Nanolle. Tilattu Marwarelta pari viikkoa takaperin. Myyn, koska jenkkipojat lähettivät tämän, vaikka tilasin eri mallin. Tuote Oulussa, hinta postikuluineen 25 euroa. (Alkup. hinta $34,95)
Kiinnostaa mutta jäin miettimään...
Marware näyttää olevan tästä mallista sitä mieltä, että for jacket pocket use only.
Mitä tuumaat miksi näin? Onko materiaali murtuvaa/hapertuvaa tms?
Tuossa Card Walletissa kun on vain Not recommended for use in pant pockets.
"Purchasers are warned once again, as they were with the Billfold, that this case is meant to be put in a jacket pocket, not a pants pocket. Ignoring this opens you to the very real possibility of snapping your Nano in two. Those little things just aren’t that durable."
Ei sen kummempaa kai kuin kahtiamenovaara iPodin osalta.
Ja ilmon linkeistä: alempi toimisi ilman lopussa olevaa kauttaviivaa.
Helpompi homma taskuvarkaille:
Rahat, kortit ja iPod samalle kertaa. Joutunee hypistelemään lompakkoaan hieman aikaisempaa enemmän, jos tuohon soittimensa laittaa.
1) En jaksa Googlettaa uuden ja wanhan Nanon form factoreita, sorry. Ainakin vanhempi Nano istuu hyvin kyseiseen lompakkoon.
2) Ei hajuakaan miksi "not for pant pockets". Kai jotain ihme jenkkilässytystä. Nimen omaan housujen taskuissa olen itse pitänyt toista (vastaavaa) Nano-lompakkoa. Jopa New York Cityssa harrastin viikon verran moista kauheutta :-) (Kuten joku arveli, tämä voi tietty olla jokin disclaimer-juttu, eli pillifarkuissa voi aipodi kärsiä enemmän kuin lökäreissä, tosin siltikään en ymmärrä, miten tämä liittyy kyseiseen lompakkoon. Tuskin se Nano helpommin lompakossa halkeaa kuin nakuna housujen taskussa?)
Lompakon mitat ovat about 107 x 89 x 22 mm. Näin pikaisesti rullamitalla tsiigattuna, voi tietty heittää millin tai pari. Kuvasta pitäisi suunnilleen selvitä mittasuhteet, kun Nanoon vertaa.
Joo, lompakon mittoja tarkoitin, mutta keksin viestin lähettämisen jälkeen luovan ratkaisun. Kuvan zoomaus niin, että ruudulla näkyvä iPod vastaa täysin tuota pöydällä olevaa.
Hmmm.... jonkin verran tuo kiinnostaisi, mutta vähän ehkä isohko. Itse asiassa aika tarkalleen saman kokoinen kuin mun toistaiseksi käyttämätön Bad Motherfucker -lompakko, jonka tilasin joskus kun kaverin tilauksen yhteydessä halvalla sain. Tuo on jäänyt ottamatta käyttöön oikeastaan juuri siitä syystä, että nykyinen käyttölompakkoni on hiukan pienempi, ja tuo ei sinänsä tarjoa siihen verrattuna mitään lisäarvoa (paitsi tietty sen tekstin). iPodin kanssa tuo suurempi koko on tietysti oikeutettua.
Olihan tuo 22 mm:n paksuus muuten mitattu iPodin kanssa?
Sälli kirjoitti:Olihan tuo 22 mm:n paksuus muuten mitattu iPodin kanssa?
22 milliin saa kyllä iPodin mahtumaan, koska iPod-tasku on muotoon ommeltu, mutta käytännössä lompakolle tulee paksuutta jonkin verran (2-3 mm) lisää täyteen ladattuna riippuen sun setelitukon paksuudesta. Esimerkiksi 3 muovikorttia päällekkäin tekee jo about 2,5 mm (mittasin).
Lompakko ei tietty ole muodoltaan ihan kantti kertaa kantti, vaan enemmän tai vähemmän pyöristetty, että sikäli nuo mitat eivät ihan kerro koko totuutta.