Olen ostamassa uutta MacBook Pro:ta ja muutama asia vielä mietityttää:
Kumman näytön valitsisi, tavallisen (sellaiseksi olen tuon ns. mattanäytön ymmärtänyt), vai kiiltävän?
Ja mistä koneen ostaisi edullisimmin?
Aiemmin tullut asioitua mustanpekan, ja useamman Helsingissä sijaitsevan jälleenmyyjän kanssa.
Nyt mietityttää tuo AppleStore, että paljonko ottavat toimituskuluja yhdestä läppäristä?
MacBook Pro:ta ostamassa
Perusasioita jokaiselle Applen tuotteiden käyttäjälle, muun muassa iCloud ja muut pilvipalvelut
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
MacBook Pro:ta ostamassa
Viesti Kirjoittaja sampen »
-
Re: MacBook Pro:ta ostamassa
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Tuo on aika lailla makuasia, käy katsastamassa liikkeessä kumpi miellyttää enemmän. Henk. koht. olen MB:n glossyyn enemmän kuin tyytyväinen.sampen kirjoitti:Kumman näytön valitsisi, tavallisen (sellaiseksi olen tuon ns. mattanäytön ymmärtänyt), vai kiiltävän?
http://www.hopeinenomena.net/viewtopic.php?t=83276
Ainahan voit pyytää tarjouksia, mutta AppleStoren hinnat ovat yleensä edullisimmat. Lisämuisti kannattaa ostaa erikseen ja asentaa itse, muistin määrästä riippuen saattaa säästää jopa satasia.sampen kirjoitti:Ja mistä koneen ostaisi edullisimmin?
Aiemmin tullut asioitua mustanpekan, ja useamman Helsingissä sijaitsevan jälleenmyyjän kanssa.
AppleStoren kotiinkuljetus on ilmainen.sampen kirjoitti:Nyt mietityttää tuo AppleStore, että paljonko ottavat toimituskuluja yhdestä läppäristä?
-
Viesti Kirjoittaja nolifer »
Mulle on tulossa matta. Ja tuskin se matta kovin huono on, koska "halpiskoneeseen" sitä ei edes saa vaikka haluaisi, vain tuohon pro-koneeseensampen kirjoitti: Kumman näytön valitsisi, tavallisen (sellaiseksi olen tuon ns. mattanäytön ymmärtänyt), vai kiiltävän?

-
Toisaalta, yleensä jos koneeseen (muu kuin Macci) voi valita joko matta- tai glossy-näytön niin se glossy on kalliimpi. Tiedä sitten kertooko se laadusta vai jostain muusta.nolifer kirjoitti:Mulle on tulossa matta. Ja tuskin se matta kovin huono on, koska "halpiskoneeseen" sitä ei edes saa vaikka haluaisi, vain tuohon pro-koneeseen
-
Viesti Kirjoittaja sampen »
Onko se tosiaan tämän hintaisessa tuotteessa jo kokonaan ilmainen, ettei siis mitään toimituskuluja? Jos näin, niin tietenkin ostan sitten sieltä.matteus/2 kirjoitti:AppleStoren kotiinkuljetus on ilmainen.
-
Kaikki vähintään 100€ maksavat tuotteet sisältävät ilmaisen kuljetuksen. Kone vieläpä tuodaan sulle henkilökohtaisesti kotiin asti kuriirin kyydillä ettei tarvi räntäsateessa postiin patikoida.sampen kirjoitti:Onko se tosiaan tämän hintaisessa tuotteessa jo kokonaan ilmainen, ettei siis mitään toimituskuluja? Jos näin, niin tietenkin ostan sitten sieltä.matteus/2 kirjoitti:AppleStoren kotiinkuljetus on ilmainen.
-
-
Viesti Kirjoittaja Jezze »
No pnhan se pirun kallis vehe, joten automaattisesti pitäisi odotella ilmaista kuljetusta.sampen kirjoitti:Onko se tosiaan tämän hintaisessa tuotteessa jo kokonaan ilmainen, ettei siis mitään toimituskuluja? Jos näin, niin tietenkin ostan sitten sieltä.matteus/2 kirjoitti:AppleStoren kotiinkuljetus on ilmainen.
15" albook 1,5ghz, 512mt, Radeon 9700 128mt. A pirate with a steering wheel coming out of his crotch walks into a bar and the bartender says, "Do you know you have a steering wheel coming out of your crotch?" He says, "Aaarrr..it's driving me nuts."
9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka