Elämä pääsee joskus yllättämään ihmeellisyydellään ja ihanuudellaan. Koskaan ei tiedä mikä odottaa seuraavan nurkan takana tai jopa tämä ruudun toisella puolella. Ei voi muuta kuin hymyillä
Wanders ei sitten lopeta tänne kirjoittelua, kuulitko!!!!. Se sun avatar saa aina niin hyvälle tuulelle
Aries kirjoitti:
Kumpis meistä on nyt se, joka ajattelee kaksimielisesti?
yhdyn edelliseen kirjoittajaan, hieman on kaksmielistä mustakin
Minä yhdyn edelliseen kirjoittajaan, tämä on jo erittäin kaksimielistä.
niinpä , vai oisko se kaksimielisyys siellä/ täällä lukijan omassa pääkopassa
APUA!!!
Mitä nää nyt jauhaa?? Nyt ne jo yhtyy toisiinsa, ja minä ressukka vain halusin kertoa, miten hienoja viestejä ja vihjauksia olenkaan aikaansaanut....
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
amanita kirjoitti:Niinpä, meikäläisellähän sitä laatua on riveissä ja väleissä..... 8)
APUA!!!
Mitä nää nyt jauhaa?? Nyt ne jo yhtyy toisiinsa, ja minä ressukka vain halusin kertoa, miten hienoja viestejä ja vihjauksia olenkaan aikaansaanut....
mitäs aloit tommottis laadulla hehkuttelemaan. että tämmöttis siinä sitten meitin kanssa kävi
amanita kirjoitti:Niinpä, meikäläisellähän sitä laatua on riveissä ja väleissä..... 8)
APUA!!!
mitäs aloit tommottis laadulla hehkuttelemaan. että tämmöttis siinä sitten meitin kanssa kävi
....viriiliä porukkaa...?
APUA!!!
....viriiliä porukkaa...?
Eikö se ole ihan hyvä, ettei porukka ole vielä täysin muumioitunutta? Meeppä huvikses vaikka Muropaketin foorumille sanomaan jotain tommosta, niin siinä jää hompun porukka kirkkaasti kakkoseks..
Aries kirjoitti:Eikö se ole ihan hyvä, ettei porukka ole vielä täysin muumioitunutta? Meeppä huvikses vaikka Muropaketin foorumille sanomaan jotain tommosta, niin siinä jää hompun porukka kirkkaasti kakkoseks..
Mitä ihmeen kummaa oon sanonut??? Vain noista riveistä ja niiden väleistä.... 8)
Vaan oliskos tästä nyt sitten värkätty riittävästi VÄLIRIVEJÄ?
Aries kirjoitti:Eikö se ole ihan hyvä, ettei porukka ole vielä täysin muumioitunutta? Meeppä huvikses vaikka Muropaketin foorumille sanomaan jotain tommosta, niin siinä jää hompun porukka kirkkaasti kakkoseks..
Mitä ihmeen kummaa oon sanonut??? Vain noista riveistä ja niiden väleistä.... 8)
Vaan oliskos tästä nyt sitten värkätty riittävästi VÄLIRIVEJÄ?
no eihän tässä muuhun kiinnitettykään huomioita kuin niihin riveihin ja niiden väleihin 8) ja varmisteltiin vielä, ettei vaan tässä ajateltais itekkään mitään kaksimielisiä
hhhmmm... välirivejä, ei, ei tule mieleen tosiaankaan siitä mitään kaksimielistä ainakaan heti
Pelastan tilanteen viiltävän terävällä analyysilläni. Tuplaydinkoneet välittävät viestit kasimielisesti ja yksiytimmiset yksimielisesti. Omassa koneessani on tuplaprossu. Siksipä en viitsikään lukea tämän kiimakanavan härskejä rivinvälijuttuja kuin yöllä salaa.
Forsteiner kirjoitti:Pelastan tilanteen viiltävän terävällä analyysilläni. Tuplaydinkoneet välittävät viestit kasimielisesti ja yksiytimmiset yksimielisesti. Omassa koneessani on tuplaprossu. Siksipä en viitsikään lukea tämän kiimakanavan härskejä rivinvälijuttuja kuin yöllä salaa.
Siitäkö koko soppa onkin syntynyt? No nytpä täytyy olla tarkkana ja kirjoitella Homppuun vain tällä vanhalla kunnon moraalilla varustetulla iMac G5:llä ja vasiten varoa tuota monimielistä Pikku-Omppulia 8)
Forsteiner kirjoitti:Pelastan tilanteen viiltävän terävällä analyysilläni. Tuplaydinkoneet välittävät viestit kasimielisesti ja yksiytimmiset yksimielisesti. Omassa koneessani on tuplaprossu. Siksipä en viitsikään lukea tämän kiimakanavan härskejä rivinvälijuttuja kuin yöllä salaa.
Siitäkö koko soppa onkin syntynyt? No nytpä täytyy olla tarkkana ja kirjoitella Homppuun vain tällä vanhalla kunnon moraalilla varustetulla iMac G5:llä ja vasiten varoa tuota monimielistä Pikku-Omppulia 8)
Tämä voi olla viisasta. Pikku-..mppulilla on kovin levoton mieli.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
Jone-51K kirjoitti:Ja vaikka olisikin varustettu kunnon moraalilla niin ei se koko vaan se kuinka sitä käyttää
Sokkotreffiäijät suomi24:ssä kuuluvat olevan kärkkäitä lähettämään heti tutustumisen alussa kuvia moraalistaan, jota kehuvat yleensä arvoltaan vähintään viidenneseuron suuruiseksi.
Tällaista moraalin esittelyä ei näköjään suositella, vaan pitää edetä paljon rauhaisammin etenkin jos vastassa on ns. kunnon tyttö, kuten kai yleensä...