Kiitos! Samaa sinulle! Ja mitäköhän minä tässä topicissa teen, työn raskaan raataja…amanita kirjoitti:Kaikille Hompussa nyt kulkeville, lämpimät terkut!!
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja power »
Kiitos! Samaa sinulle! Ja mitäköhän minä tässä topicissa teen, työn raskaan raataja…amanita kirjoitti:Kaikille Hompussa nyt kulkeville, lämpimät terkut!!
Viesti Kirjoittaja Riina »
Samoin, terkut myös sulle. Täällähän taitaa olla kohtalo toveripower kirjoitti:Kiitos! Samaa sinulle! Ja mitäköhän minä tässä topicissa teen, työn raskaan raataja…Amanita kirjoitti:Kaikille Hompussa nyt kulkeville, lämpimät terkut!!
Viesti Kirjoittaja amanita »
Nyt kuule Riina äkkiä nukkumaan, ilmeisesti duunia aamulla? Homppu-perhe on olemassa aamullakin!Riina kirjoitti:Samoin, terkut myös sulle. Täällähän taitaa olla kohtalo toveripower kirjoitti:Kiitos! Samaa sinulle! Ja mitäköhän minä tässä topicissa teen, työn raskaan raataja…Amanita kirjoitti:Kaikille Hompussa nyt kulkeville, lämpimät terkut!!Itsellä soi kello ennen kuutta, enkä vieläkään oo menny nukkuu
Viesti Kirjoittaja morbusg »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Ei ole viiniä, saattaisi olla, jos Alko olisi ollut tänään auki. Musta tuntuu ennemminkin, että TKU Bluesvillage...since86 kirjoitti:eeehhkä.... skidisti ollaankin.... soul soi ja viiniä lasis.... TKU Soulcity!!!!
Viesti Kirjoittaja laitos »
Aijai, pari kaljaa alla eikä tunnu uppoavan enempää. Alan vissiin tulemaan vanhaksi, synttäreitä PITÄIS juhlia, mutta ei nappaa niin ei nappaa. Ehkä tässä on just toi PITÄIS sana joka tökkii, jos ei oo fiilistä niin ei oo...since86 kirjoitti:eeehhkä.... skidisti ollaankin.... soul soi ja viiniä lasis.... TKU Soulcity!!!!
Viesti Kirjoittaja since86 »
Ei vaan Turku on NIMENOMAAN Soulcity isolla S:lläMaza kirjoitti:Musta tuntuu ennemminkin, että TKU Bluesvillage...since86 kirjoitti:eeehhkä.... skidisti ollaankin.... soul soi ja viiniä lasis.... TKU Soulcity!!!!
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja Aries »
Tahtoo sanoa, että Turku on hieno paikka sillon kun on jurrissa? Vaan onhan siellä muutakin hyvää: junarata muualleamanita kirjoitti:Näin punaviinilasillisen ääressä ja kesällisen tuoreena turkulaisena kotikissana
voin vain todeta, että ihanan kodikas ja monipuolinen kaunis kaupunki.![]()
![]()
Ai haastetaan kaupunkikilpaan?Aries kirjoitti:Tahtoo sanoa, että Turku on hieno paikka sillon kun on jurrissa? Vaan onhan siellä muutakin hyvää: junarata muualleamanita kirjoitti:Näin punaviinilasillisen ääressä ja kesällisen tuoreena turkulaisena kotikissana
voin vain todeta, että ihanan kodikas ja monipuolinen kaunis kaupunki.![]()
![]()
Ja tuo pätee VAIN tamperelaisiin! 8)Jone-51K kirjoitti:Käsittääkseni ainoa merkki joka oikeuttaa U-käännökseen moottoritiellä on "Turku 10km"