Olen nyt Heinäkuusta lähtien tätä Macbookkia käyttänyt ja on ollut ihan hyvä, Pc:hen verrattuna suorastaan loistava.
Olen kuitenkin ruvennut sittenkin kallistumaan Macbook Pro C2D:hen. Mitenköhän tämä Macbook olisi parhaiten realisoitavissa, ottaen huomioon sen että päivittäin työssäni tarvitsen konetta...
Ottaako joku liike vaihdossa esim. Macbookin ja hyvittää Pron hinnasta jotain? Jos näin niin paljonkohan tuo hyvitys on?
Rahaa ei oikein ole ostaa uutta konetta suoraan ja Visaakin makselen vielä Macbookista. Onko ainoa keino jotenkin ostaa Pro ja sen jälkeen myydä tämä pois?
Macbook vaihdossa Macbook Prohon...
Perusasioita jokaiselle Applen tuotteiden käyttäjälle, muun muassa iCloud ja muut pilvipalvelut
7 viestiä
• Sivu 1/1
-
Macbook vaihdossa Macbook Prohon...
Viesti Kirjoittaja Tape80 »
-
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Huuto.net on aika kätevä paikka realisoida tavaraa. Laitat hintavarauksen sellaiseksi että olet tyytyväinen mikäli kaupat syntyvät, ja lähtöhinnaksi tarpeeksi alhaisen summan jotta ihmiset kiinnostuvat. Konetta ei tarvitse myydä mikäli hintavarauksesi ei ylity,mutta halutessasi voit toki myydä halvemmallakin.
Liikkeet ovat yleensä aika nihkeitä ottamaan käytettyjä, ja ainahan paremman hinnan saat jos pystyt itse tekemään kaupat suoraan sen ihmisen kanssa jonka käyttöön kone tulee.
Liikkeet ovat yleensä aika nihkeitä ottamaan käytettyjä, ja ainahan paremman hinnan saat jos pystyt itse tekemään kaupat suoraan sen ihmisen kanssa jonka käyttöön kone tulee.
-
Viesti Kirjoittaja Tape80 »
matteus/2 kirjoitti:Huuto.net on aika kätevä paikka realisoida tavaraa. Laitat hintavarauksen sellaiseksi että olet tyytyväinen mikäli kaupat syntyvät, ja lähtöhinnaksi tarpeeksi alhaisen summan jotta ihmiset kiinnostuvat. Konetta ei tarvitse myydä mikäli hintavarauksesi ei ylity,mutta halutessasi voit toki myydä halvemmallakin.
Tuo ratkaisu on itselläni mielessä pyörinytkin, ainoa ongelma on juuri se että siilloin minun pitäisi ostaa Macbook Pro ensin ja sen jälken myydä Macbook, koska töiden puolesta konetta tarvitsen...
-
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Laita myyntiehtoihin että toimitat koneen sitten kun olet saanut uuden tilalle?Tape80 kirjoitti:Tuo ratkaisu on itselläni mielessä pyörinytkin, ainoa ongelma on juuri se että siilloin minun pitäisi ostaa Macbook Pro ensin ja sen jälken myydä Macbook, koska töiden puolesta konetta tarvitsen...
-
Viesti Kirjoittaja Sälli »
Kyllähän sitä nyt kuukaudessa vanhan koneen saa pois myytyä, joten rahat pitäisi olla kourassa ennen luottokorttilaskua uudesta koneesta.Tape80 kirjoitti:Tuo ratkaisu on itselläni mielessä pyörinytkin, ainoa ongelma on juuri se että siilloin minun pitäisi ostaa Macbook Pro ensin ja sen jälken myydä Macbook, koska töiden puolesta konetta tarvitsen...
-
-
7 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka