Minen sano enää mittään, aina vaan menee mahottomammaks!Jone-51K kirjoitti:Ja vaikka olisikin varustettu kunnon moraalilla niin ei se koko vaan se kuinka sitä käyttää
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)

Viesti Kirjoittaja amanita »
Minen sano enää mittään, aina vaan menee mahottomammaks!Jone-51K kirjoitti:Ja vaikka olisikin varustettu kunnon moraalilla niin ei se koko vaan se kuinka sitä käyttää
Jobless kirjoitti:Hiljaisuus on myöntymisen merkki?amanita kirjoitti:Minen sano enää mittään, aina vaan menee mahottomammaks!Jone-51K kirjoitti:Ja vaikka olisikin varustettu kunnon moraalilla niin ei se koko vaan se kuinka sitä käyttää8)
Viesti Kirjoittaja kuriton »
en uskalla ees väännellä noita sanoja enää, tästähän tulis vaikka mitäamanita kirjoitti:No nyt ei ole enää mitään väliä, niin siis Forsteineriin. Olen ihan hänen perässään, niin siis kirjoitettujen viestien määrässä 8)
P.S. kirjoitettu moraali-koneella, ei siis mitään tulkinnan varaa
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Forsteiner »
Sama se millä koneella viesti oli kirjoitettu, kun oma koneeni on mallia moraaliton. Onneksi keksin ratkaisun. Kopioin amanitan viestin rivi kerrallaan erillisiin tekstieditori-ikkunoihin, jolloin rivinvälejä ei muodostunut laisinkaan. Kerrankin tuokin tyttö puhuu siveitä.amanita kirjoitti:No nyt ei ole enää mitään väliä, niin siis Forsteineriin. Olen ihan hänen perässään, niin siis kirjoitettujen viestien määrässä 8)
P.S. kirjoitettu moraali-koneella ( iMac G5, katso jokunen viesti taaksepäin, äläkä ihmettele!), ei siis mitään tulkinnan varaa
Viesti Kirjoittaja Aries »
Johan on markkinat!!! Vai tuli minusta kaiken tuhmuuden kuvake???Aries kirjoitti:Juuri näin. amanita ei saa enää kirjoittaa kuin yhden rivin mittaisia virkkeitä, hänen pitää istua kotona jalat ristissä ja lukea Raamattua, kuunnelle ylistysvirsiä tai muuta sopivaa musiikkia ja toivottaa Jehovat tervetulleeksi asuntoonsa keskustelemaan teekuposen äärellä maailman menosta ja syntien sovittamisesta. Myös telkkarin lahjoittaminen / polttaminen on suotava vaihtoehto, jos sitä ei voi estää näyttämästä muuta kuin kirkonmenoja.
Taas se nähtiin. Sä oot just tämmönen tapaus, josta äippä on aina pikkupoikia varottanuamanita kirjoitti: Johan on markkinat!!! Vai tuli minusta kaiken tuhmuuden kuvake???![]()
![]()
ZOT, ZOT! Täysin väärä havainto! Välistä vain on hauska hassutella.... 8)
Siispä poikaseni, KIERRÄ KAUKAA! 8)Aries kirjoitti:Taas se nähtiin. Sä oot just tämmönen tapaus, josta äippä on aina pikkupoikia varottanuamanita kirjoitti: Johan on markkinat!!! Vai tuli minusta kaiken tuhmuuden kuvake???![]()
![]()
Kai se on kierrettävä, jos kadulla tapaa. Tässä on kuitenkin pari pientä ongelmaa:amanita kirjoitti:Siispä poikaseni, KIERRÄ KAUKAA! 8)Aries kirjoitti:Taas se nähtiin. Sä oot just tämmönen tapaus, josta äippä on aina pikkupoikia varottanuamanita kirjoitti: Johan on markkinat!!! Vai tuli minusta kaiken tuhmuuden kuvake???![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Voin käsi sydämellä vakuutta, että amanita ei ole tosikko.kuriton kirjoitti:luojan lykky, näissä ketjuissa ei tosikot kauan viihdyeikun amanita ja kumppanit, jatketaanpa samaan malliin.
mutta nyt hehkutusta, pomo oli laskenut väärin mun lomapäivät. Ja oikein nauttittavaa oli katsoa sitä pokkurointia ja nuoleskelua, kun näin ikävästi oli päässyt käymään.
rahana otan puuttuvan osan
sen oon tullut huomaamaan noissa riviväli kirjotuksissaSalamijakk kirjoitti:Voin käsi sydämellä vakuutta, että amanita ei ole tosikko.kuriton kirjoitti:luojan lykky, näissä ketjuissa ei tosikot kauan viihdyeikun amanita ja kumppanit, jatketaanpa samaan malliin.
mutta nyt hehkutusta, pomo oli laskenut väärin mun lomapäivät. Ja oikein nauttittavaa oli katsoa sitä pokkurointia ja nuoleskelua, kun näin ikävästi oli päässyt käymään.
rahana otan puuttuvan osan
Kaveri vei uuden poikaystävänsä ensimmäistä kertaa kotiinsa. Isän ensimmäinen kysymys uudelta vävykokelaalta: "onko sinulla kunniallisia ajatuksia tytäträni kohtaan?" Toi on kyllä semmonen kysymys, että tulevaisuudessa vastaavassa tilanteessa kysyn tasan tarkkaan saman kysymyksenMaza kirjoitti:Yks työkaveri esitteli tuoreen tyttöystävänsä minulle näin: "Tässä on Liisa (nimi muutettu), hoito." Ja kyllä, he ovat yhä yhdessä.