Netissä on aika vaikea nimittäin tutustua koneisiin fyysisesti...
Ilman kivijalkakauppoja saattaisi edessä olla paluu 80-luvulle, jolloin oli harvinaista että liikkeessä pääsi kokeilemaan konetta ennen ostamista, johtuen jälleenmyyjäliikkeiden harvinaisuudesta...
Perhana, kun ei uskalla mennä hakemaan MacProta ennen kuin tuo iMac on tuosta eteisestä fyysisesti noudettu. Olen saanut jo RMA numeron. Väittivät, että rahat tulevat takaisin AMEX:ille 3-4 päivää laitteen palautuksesta.
Onkohan noissa rahojen palautuksissa ollut ongelmia. Tulee nimittäin konkurssi jos käyn hakemassa Mac Pro:n ja iMacin rahojen palautus kestää pitkään.
amanita kirjoitti:
Valistakaa tuoretta turkulaista ja muitakin kansalaisia, kirkon puoliko on "täll puolel jokke" vaiko ei?
Kirkon puoli on "täl pual jokke", koska ennen Turun tori sijaitsi samalla puolella.
Edit: typo
Kauhiast kiitoksia! Nyt olen sitten edennyt turkulaisuuden ytimeen asti ja osaan ilmoittaa asuvani täl pual jokke
Täl pual jokke asustelen ja olen asunu koko ikäni.
no löytyhä se pual ja ilmeisesti kohta huomaatte asuvanne osa samassa perheessäkin
mää oon myös tyytyväinen turkulaisen (siis Turussa sijaitsevan) Varimportin palveluun
... tulis sanomista, jos en ois
amanita kirjoitti:Saatamme siis yhteisymmärryksessä kohottaa Turun Varimportin Apple-kamojen myynnin ykkös-kastiin!
Kyllä vaan. Lasselle terveisiä
Power - a happy Mac-user since 1986...
"Soon there will be 2 kinds of people. Those who use computers, and those who use Apples."
(Apple Computerin käyttämä mainoslause 1980-luvun alkupuolelta)
amanita kirjoitti:Saatamme siis yhteisymmärryksessä kohottaa Turun Varimportin Apple-kamojen myynnin ykkös-kastiin!
Sieltä tämäkin iBook on kotoisin. Hienoa palvelua, soittivat perään heti, kun kone oli saapunut liikeeseen. Onneksi asun parin korttelin päässä, ei siinä kauaa nokka tuhissut, kun olin jo tutustumassa uuteen järjestelmään.
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
steelduck kirjoitti:Pitääkö minun, nyt lähteä Turkuun ostamaan Pro Macciä. Taidan kuitenkin pysyä MacPeoplessa, niillä on Marianne-karkkejakin tiskillä.
Huomio Suomen Turku, onhan teillä makeistarjoilu jo alkanut Glögi aikahan se tietysti jo olis...
Lähettäähän ne sulle ihan mitä haluat, mullekin tään läppärin 8)
Tampereelta ei kannata mitään ostaa
Ostin Miglia TVminin tuossa juuri Humacilta. Siellä on aina ollut ihan hyvää palvelua, tosin kerran yksi myyjä väitti kivenkovaan, että iMacissani on miniDVI ulostulo, kun yritin MiniVGA-adapteria ostaa koneeseeni. Tosin pienen googlettelun jälkeen hänkin uskoi
Tuon miglian kanssa palvelu oli todellakin hyvää. Myyjä mm. varoitti siitä, että välttämättä tuo tavallinen antenni ei riitä ja pyysi ottamaan yhteyttä jos näin on, niin voivat suositella jotain hyvää lisäantennia. Varmisti myös pariin otteeseen, että varmasti tahdon antenniverkkoon menevän, enkä kaapeliin.