Huudettavana http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=41310700
Kyseessä siis opiskelijapaketti. Jos tarvetta, nyt kannattaa seurata ja tarjota. Täysin sama paketti varustukseltaan kuin tonninkin, mutta tämä siis opiskelija/opettaja lisenssillä. En ole täysin varma miten onnistuu Applelta päivitys seuraaviin versioihin, netissä usa:n pojat kyllä viestittävät kovasti, että mitään ongelmia ei ainakaan heillä ole aikaisemmista versioista ainakaan ole ollut.
M: Logic Pro 7.2 Opiskelijapaketti
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
M: Logic Pro 7.2 Opiskelijapaketti
Viesti Kirjoittaja tisshann »
-
-
Viesti Kirjoittaja Toveri Kaimapoikani »
Kieltämättä, varsinkin kun katsoo aikojaL_A_G kirjoitti:Jotenkin epäilyttävän näköistä kun huutoja löytyy neljä kappaletta ja kaikki ovat samalta käyttäjältä.
Tarjonnut satasen, miettinyt 23 sekunttia ja kolminkertaistanut tarjouksensa...emagic (3) : (06.11.2006 12:59:12) - 100.00 €
emagic (3) : (06.11.2006 12:59:35) - 300.00 €
emagic (3) : (09.11.2006 18:02:40) - 400.00 €
emagic (3) : (09.11.2006 18:03:02) - 500.00 €
-
Viesti Kirjoittaja spindle »
hmmm ja luulen että tuo väitös logic pro 7 opiskelija lisenssin päivittämisestä ei pidä paikkaansa. EN voi mennä vannomaan, mutta sellaisen käsityksen alla olen että opiskelija lisenssiä ei voi päivittää?
eikö tuon opiskelija lisesnssin hinta ole joku 600€ kaveri on laittanut vielä hv:n yli 500 € aika pokka!
eikö tuon opiskelija lisesnssin hinta ole joku 600€ kaveri on laittanut vielä hv:n yli 500 € aika pokka!

-
Viesti Kirjoittaja tisshann »
Mielenkiintoista keskustelua . . . miten niin epäilyttävää. Jos jotain epäilee, niin selvitystä huutojen määrästä, aikaväleistä ja nostoista kannattaa kysyä huutajalta.
Tarkoitatko, että minulla on pokkaa pitää uuden tuotteen hintavarauksena lähes uuden tuotteen hintaa. Olen siis ainutlaatuinen, kun en anna uutta tuotetta puoleen hintaan?
Opiskelijalisenssi maksaa officelinellä:
Logic Pro 7.2 EDU Opiskelija/Opettaja 689,-
Logic Pro 7.2 EDU Oppilaitos 419,-
Käsittääkseni olen ilmoittanut itsekin tiedostavani tuon päivityskysymyksen. Toisaalta ihmettelisin, jos tuotteen valmistaja kieltäytyisi myymästä päivityspakettia. Voihan se tietysti olla hieman eri hintainen kuin normaali pakettia päivitettäessä, mutta että kieltäytyisivät kokonaan kuullostaa ihmeelliseltä. kts.-> http://logic-users.org/forums/LUG/thread/91857
Tarkoitatko, että minulla on pokkaa pitää uuden tuotteen hintavarauksena lähes uuden tuotteen hintaa. Olen siis ainutlaatuinen, kun en anna uutta tuotetta puoleen hintaan?

Opiskelijalisenssi maksaa officelinellä:
Logic Pro 7.2 EDU Opiskelija/Opettaja 689,-
Logic Pro 7.2 EDU Oppilaitos 419,-
Käsittääkseni olen ilmoittanut itsekin tiedostavani tuon päivityskysymyksen. Toisaalta ihmettelisin, jos tuotteen valmistaja kieltäytyisi myymästä päivityspakettia. Voihan se tietysti olla hieman eri hintainen kuin normaali pakettia päivitettäessä, mutta että kieltäytyisivät kokonaan kuullostaa ihmeelliseltä. kts.-> http://logic-users.org/forums/LUG/thread/91857
Viimeksi muokannut tisshann, 11.11.2006 klo 16.52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
-
-
9 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka