Voisitteko laittaa linkkejä (turvallisille) sivustoille, joilta löytyisi kikkoja muutella X:n ulkoasua?
Mieluiten sellaisia, jotka voi perua tarpeen vaatiessa.
"meidän nuorisoliigalainen Macpoika, taituri monessa Mac-meiningissä!" — amanita
Unibody MacBook 2.4GHz C2D | Mac OS X Snow Leopard
Kuinkas muuten saan vaihdettua ikonit Finderiin ja Järjestelmäasetuksiin (System Preferences)?
Finderia en Finderista löydä ja Jrjestelmäasetukset ei suostu vaihtamaan ikonia.
Edit: korjailin lausetta
Edit: ja vähän lisää
"meidän nuorisoliigalainen Macpoika, taituri monessa Mac-meiningissä!" — amanita
Unibody MacBook 2.4GHz C2D | Mac OS X Snow Leopard
Macpoika kirjoitti:Kuinkas muuten saan vaihdettua ikonit Finderiin ja Järjestelmäasetuksiin (System Preferences)?
Finderia en Finderista löydä ja Jrjestelmäasetukset ei suostu vaihtamaan ikonia.
Edit: korjailin lausetta
Edit: ja vähän lisää
itsekin tekis mieli värkätä os x n ulkoasua vähän uuden näköseks mutta sanokaa vanhat viisaat kannattaako se, tuleeko ongelmia.
Ja tuon homman todellinen hyöty on aika nollassa että jos siitä on pientäkään haittaa niin jätän tunailematta
Kal-Torak kirjoitti:itsekin tekis mieli värkätä os x n ulkoasua vähän uuden näköseks mutta sanokaa vanhat viisaat kannattaako se, tuleeko ongelmia.
Ja tuon homman todellinen hyöty on aika nollassa että jos siitä on pientäkään haittaa niin jätän tunailematta
Ainakaan ClearDockista ei ole ollut mitään haittaa (minulla), se ei ole seonnut esimerkiksi käyttöjärjestelmän päivityksessä.
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
Fruitmenulla saa menupalkkia vähän uuten uskoon. Sillä saa lisäksi pikaväppäimiä haluamilleen kansioille. Hyvin toimiii, ei onkelmaa. Jos on jo application enhancer asennettu, ei kannata jyrätä sitä. (asennus kysyy sitä yhdessä vaiheessa)
Kal-Torak kirjoitti:Ja tuon homman todellinen hyöty on aika nollassa että jos siitä on pientäkään haittaa niin jätän tunailematta
Ei noista varmastikaan asennushetkellä haittaa ole, mutta esim. käyttispäivitysten yhteydessä saattaa jotain ilmetä. Olen vuosien varrella oppinut että käyttistä ei kannata hirveästi lähteä itse sorkkimaan tai kustomoimaan - joskus saattaa tulla ihan ihmeellisiä probleemeja joiden alkulähdettä on sitten erittäin hankala paikantaa kun on kaikenmaailman härpätintä instattuna.
matteus/2 kirjoitti:Ei noista varmastikaan asennushetkellä haittaa ole, mutta esim. käyttispäivitysten yhteydessä saattaa jotain ilmetä. Olen vuosien varrella oppinut että käyttistä ei kannata hirveästi lähteä itse sorkkimaan tai kustomoimaan - joskus saattaa tulla ihan ihmeellisiä probleemeja joiden alkulähdettä on sitten erittäin hankala paikantaa kun on kaikenmaailman härpätintä instattuna.
Ikonit nyt ainakin voi vaihtaa ilman huolta mistään - nehän ovat vain kuvia, jotka vaihdetaan toisten kuvien tilalle. Kaikkien muiden ikonien vaihtaminen onnistuu ihan ilman mitään säätöä copy-paste -toiminnalla paitsi Finderin, roskakorin ja järjestelmäasetusten ja muita pieniä.
Itsellä esm on tällä hetkellä tällainen dock:
Ei ongelmia
Ja niin, te jotka vaihtelette ikoneitanne, mistä löydätte uusia sarjoja, jotka käsittäisivät mahdollisimman monta ohjelmaa ja ikonia?
Mä olen poistanut antialiasoinnin pieniltä pistekoilta Tinkertoolilla. Ongelmana on vaan että OSX ei osaa rendata aliastekstiä yhtä hyvin kuin OS9. Geneva 9 ja 10 pt on superkaunista ysissä mutta aivan räjähtänyttä äksässä. Onko kellään ehdotusta mikä kirjasin toimis paremmin äksässä, etenkin noissa kansionäkymissä. Vanha Charcoal on sen sijaan kyllä makee valikkokirjasimena... (antilias päällä tietty tossa koossa).