Koklaa ImageWell-ohjelmaa. Me kaikki odotamme innolla. Eipä silti, ei se vanha avatakaan hullumpi ollut...Riina kirjoitti:Mä jään sit ilman avataria kun en osaa sitä pienentää

Viesti Kirjoittaja Maza »
Koklaa ImageWell-ohjelmaa. Me kaikki odotamme innolla. Eipä silti, ei se vanha avatakaan hullumpi ollut...Riina kirjoitti:Mä jään sit ilman avataria kun en osaa sitä pienentää
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Jobless kirjoitti:Sitten toivotaan että sisälläkin tapahtuu tuo liukkaaksi muuttuminen, sitten on riemut sisällä lähelläkuriton kirjoitti:että muuttu kelit liukkaiks ja vetisiksulkoilun riemut on kaukana taas.
Viesti Kirjoittaja Aries »
Päinvastaista tulosta haettaessa jarrusukat ovat omiaanwanders kirjoitti:Voipi myös hieroa steariinia joko lattiaan tai sukanpohjaan, niin saapi lisää liukkautta...kuriton kirjoitti:säittenkös mukkaan ne ilot tuvassa vaan on luvassa
![]()
![]()
öhöm, asiaan...laminaatti-lattiat on muuten hitsin liukkaita villasukilla käveltäessä
On tällä mulla steariinia jonkun verran jo lattialla, nimittäin kynttilät pääsi vähän valuttamaan...kun niitä nyt pitää alvariinsa poltellawanders kirjoitti:Voipi myös hieroa steariinia joko lattiaan tai sukanpohjaan, niin saapi lisää liukkautta...kuriton kirjoitti:säittenkös mukkaan ne ilot tuvassa vaan on luvassa
![]()
![]()
öhöm, asiaan...laminaatti-lattiat on muuten hitsin liukkaita villasukilla käveltäessä
täytät sanaristikkoja, mietiskelet teekupin ääressä ja radiosta kuuntelet vaikka urkukonsertin, niin kyllä ne aina hyvät peijaiset voittaaAries kirjoitti:Hmph. Huomiset hirvijuhlat peruuntuTai kyllä ne bileet järkätään, mutta autokyyti meni reisille mikä tarkoittaa samaa kuin peruuntuminen omalla kohdalla. No, yrittäkäämme löytää uusia mahdollisuuksia perjantai-iltaan... Ehdotuksia?
Viesti Kirjoittaja Maza »
Töitä. Mitäpä sitä nuori mies muutakaan tekisi perjantai-iltana. Ja taitaa jäädä lauantai-illanviettokin väliin, kun pitää olla edustava sunnuntaiaamuna.Aries kirjoitti:Hmph. Huomiset hirvijuhlat peruuntuTai kyllä ne bileet järkätään, mutta autokyyti meni reisille mikä tarkoittaa samaa kuin peruuntuminen omalla kohdalla. No, yrittäkäämme löytää uusia mahdollisuuksia perjantai-iltaan... Ehdotuksia?
Viesti Kirjoittaja amanita »
minä sanon : "jotain OIKEIN kivaa" oliko apua yhtäänamanita kirjoitti:Sanokaa nyt joku jotain OIKEIN kivaa, jotta olo kohentuisi