amanita kirjoitti:Sanokaa nyt joku jotain OIKEIN kivaa, jotta olo kohentuisi

Wagnerin piristys tuli heti mieleen...
Viesti Kirjoittaja amanita »
kuriton kirjoitti:minä sanon : "jotain OIKEIN kivaa" oliko apua yhtäänamanita kirjoitti:Sanokaa nyt joku jotain OIKEIN kivaa, jotta olo kohentuisi![]()
mulla on kivaa, lakupussi vielä avaamatta ja luvan kanssa saan löhöillä iltaan asti
auttokin varmasti paljon sua
Elämä on sellaista - yhtenä päivänä olet pulu ja toisena patsas.
- (tuntematon)
marc kirjoitti:
Wagnerin piristys tuli heti mieleen...
Viesti Kirjoittaja Riina »
Oli ilmestynyt sillä välin tuulilasiin kun olin istuin onnellisena kampaajalla. Pysäköity väärin, olivat sitten laittaneet lippuautomaatin viereen pysäköintikielto merkin hämäävästi. En sitä sitten huomannutkuriton kirjoitti:etkä kerinnyt selittelee ees mitäänRiina kirjoitti:P..kele sain parkkisakot
Viesti Kirjoittaja kuriton »
ajoitko ihan lippuautomaatin eteen sitten vaan parkkiinRiina kirjoitti:Oli ilmestynyt sillä välin tuulilasiin kun olin istuin onnellisena kampaajalla. Pysäköity väärin, olivat sitten laittaneet lippuautomaatin viereen pysäköintikielto merkin hämäävästi. En sitä sitten huomannutkuriton kirjoitti:etkä kerinnyt selittelee ees mitäänRiina kirjoitti:P..kele sain parkkisakot
Viesti Kirjoittaja Aries »
Mä pistän paremmaks: parkkisakot sillon, kun kävin tätä mäkkiä aikoinani hakemassa Ruoholahden Officelinestä... Kohtalon ivaa?Riina kirjoitti:Oli ilmestynyt sillä välin tuulilasiin kun olin istuin onnellisena kampaajallakuriton kirjoitti:etkä kerinnyt selittelee ees mitäänRiina kirjoitti:P..kele sain parkkisakot
Jamac-herran lohdutus huomioitu lämmöllä!Jamac kirjoitti:Rakkaushuoliin kannattaa muistaa varsin riemastuttava aforismi:
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Aries »
Hmm... Ehkä tuohon "pöllimiseen" sisältyy myös jonkinlainen vihjaus?Erño kirjoitti:MacBook pöllittiin![]()
Noh, äiti otti panttivangiksi jotta toisin jaksotodistuksen. Mutta ketuttaa silti tommonen. Omalla rahalla maksettu kone. Voisi piruuttaan ilmottaa poliisille![]()
Graafisen suunnittelun läksyt jäis sitten tältä päivältä tekemättä
Erño kirjoitti:MacBook pöllittiin![]()
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Uhkailu ja kiristys ei auttanut 8) Sain pöllittyä koneeni takaisin. Tulostin netistä todella epäselvän todistuksen josta se ei oo vieläkään päässyt perille.kuriton kirjoitti:Erño kirjoitti:MacBook pöllittiin![]()
että graafista suunnittelua, joopa joo.
äidit yleensä tietää mikä on pojlle parasta, ja uhkaus ja kiristys ( ja lahjonta) tuntuu tässä tapauksessa oikeen sopivilta![]()
mutta naisasioissa älä tukeudu äidin apuun, silloin mennään pahasti metsään
Erño kirjoitti: Naisasioita ei onneksi oo. Niissähän se äiti yleensä yrittää tuputtaa sitä apuaan. Tai näin olen ainakin kuullut.
Niinpä.Eipä hirveästi innosta niihin "kisuihin" tutustua. Ehkä sitten kun ei oo parempaa tekemistä.amanita kirjoitti:Erño kirjoitti: Naisasioita ei onneksi oo. Niissähän se äiti yleensä yrittää tuputtaa sitä apuaan. Tai näin olen ainakin kuullut.
Vai onneksi ei naisasioita![:D]
Vaan sinullapa on siellä se ihan OIKEA kisu!! Kyllä sitä ehtii isompanakin niihin muihin kisuihin tutustua
Toivotaan, että se epäselvä todistus, ei sitten jatkossa muistuta sitä sun lopullista, ja kukaan muuukaan ei pääse perilleErño kirjoitti:Uhkailu ja kiristys ei auttanut 8) Sain pöllittyä koneeni takaisin. Tulostin netistä todella epäselvän todistuksen josta se ei oo vieläkään päässyt perille.kuriton kirjoitti:Erño kirjoitti:MacBook pöllittiin![]()
että graafista suunnittelua, joopa joo.
äidit yleensä tietää mikä on pojlle parasta, ja uhkaus ja kiristys ( ja lahjonta) tuntuu tässä tapauksessa oikeen sopivilta![]()
Viesti Kirjoittaja Skarsnak »
Minulle on varmaan sitten käynyt Obeliksit ja olen pienenä pudonnut "kissa" karkote -pataankuriton kirjoitti:--ja naisten päät kerkiit laittaa myöhemminkin pyörälle. Kissakarkote pitää isommatkin kisut sitten pois sohvalta , äiti on viisas
hhmmmmSkarsnak kirjoitti:Minulle on varmaan sitten käynyt Obeliksit ja olen pienenä pudonnut "kissa" karkote -pataankuriton kirjoitti:--ja naisten päät kerkiit laittaa myöhemminkin pyörälle. Kissakarkote pitää isommatkin kisut sitten pois sohvalta , äiti on viisasNyt vaikutus on pysyvä vaikka mitä tekisi.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Sitäpaitsi ainakin Nelosen "Sm-Liiga, kaikki maalit" mitä on myös mainostettu on maksullinen mikä on aika käsittämätöntä.. Siis kyse siitä samasta jaksosta joka TV:stäkin tulee..Anniel kirjoitti:Nelosen nettitv pistää vihaks!:x Edellisen Innon jaksossa mainostettiin miten siellä voi katsoa koko ohjelman kaikki jaksot ilmaiseksi. Muttamutta... Eipähän tuo nettitv pelitä kuin windows-käyttöjärjestelmässä! Epäreilua!