Ostin tallentavan digiboksin. Hinta oli käypäinen, kun vertasin muihin vastaaviin tuotteisiin. Myyjä oli saanut hyvää palautetta usealta eri käyttäjältä. Kaupat tehtiin ja juteltiin myyjän kanssa joka vaikutti hyvin asialliselta ja fiksulta. Aiemmin olin tehnyt useampia ostoksia rahat tilille ja paketti postiin periaatteella - ja homma toiminut.
No, myyjä soitteli ja ilmoitti että rahat tulivat tilille ja paketti on postissa. Odottelin pari päivää ja sitten tuli puhelinsoitto poliisilta joka kyseli olenko tehnyt nettikauppoja viime viikkojen aikana. Tässä vaiheessa alkoi jo huvittamaan kun tiesin mitä tuleman pitää...
"Hauskinta" tässä oli se että tyyppi itse oli ilmoittautunut poliisille ja tunnustanut tehneensä kahden viikon aikana useita olemattomia kauppoja samalla periaatteella! Samalla ilmoitti kaikkien asianomaisten yhteystiedot. Omatunto vissiin soimasi! Nyt odotellaan miten asia etenee... En muuta osannut kuin naureskella koko asialle ja parasta on se että minulla on sen myyjän puhelinnumerot ja sähköpostit... hiukan tekisi mieli kehitellä jotain jekkua...
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)