Hui Hai hellurei - Itunes oli siis karkea esimerkki... ja mitä tulee koneen päivittämisestä itse niin olen näillä vehkeillä leikkiny from DAY UNO eikä oo ainakaan mulla graaffiset softat yms. ole ruvennu päivityksien takia pottuilee. Toki ongelmia on vuosien varrella tullut vastaa mutta eipä semmosta mitä ei oo saanu selvitettyä.
Friikkuilin muutaman vuoden kotosallakin eli olin oman tuotantokoneeni Tukiturva ja isäntä... turha rupee leijailee et muukuin IT ei osaa konettaan ylläpitää! Ei tässä olla mitään Cray-1supertietokonetta olla päivittämässä. Tyypillinen ATK-tukihenkilön asennevamma näkyy olevan yhellä sun toisella.
Ja toiseksi en tässä mitään saarnaa yms. viisastelua todellakaan tullut kerjäämään - torrentit yms muut kommentit on ihan bullkakkaa... lukekaa tarkemmin löpinät älkääkö yleistäkö mihinkään peruskäyttäjään yms. muuhun Tuen tyypillisiin tapauksiin...idiotti saa koneen tilttiin ilman tunnareitakin
Toki tässä punnitaan kaikki vaihtoehdot ja mitä luultavammin tuen kanssa johonkin ratkasuun päädytään... mutta siltä varalta sekä omasta mielenkiinnosta tämän threadin avasin - eli onko olemassa mitään muuta tapaa ku tunnareiden selvittäminen jollain Key-nauhoitimella pystyäkseen asentamaan päivityksiä/softaa koneeseen? Entäs muu asentelu... voiko OSXssa ADmin määrittää tarkkaan esim. et esim. pluggareita voi asennella mut ei suurempia softia vaan onko niin et joko saa asentaa tai ei...?
Ja toki näistä asiosta saa täälläkin turista ja sit vähän tietäväisempänä voi sit mennä latelee sääntöihin poikkeuksia tonne tuen heeboille - kaikkitietäville jotka asens mun Pro Macciin muistit vääriin slotteihin... eli sellasta sattuu yhelle sun toiselle, sano keijo veijo.
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
Arvaa kävinkö jaksoinko pummaa niitä takas vaihtamaan paikkaa...itse kun ne vaihto 2minuutissa... olis vähintään puol päivää menny meilin naputtamisesta pojilta. Eli pointtini edelleen - ideali olisi jos ei tarvisi joka pienessä asiassa kääntyä tuen puoleen... vaikkakin siitähän niille maksetaan... mut joo you gotta point - jos on tajuakseen.
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)