Mää olen yleensä saanut tukihoitoa.Riina kirjoitti:heh![]()
Oiskohan vierihoito mun alaa![]()
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Tytöllä on norsum muisti!Riina kirjoitti:Jaahas, vaikka kymppi miikan mies onkin. 8)Repe Ruutikallo kirjoitti:Mää olen yleensä saanut tukihoitoa.Riina kirjoitti:heh![]()
Oiskohan vierihoito mun alaa![]()
Viesti Kirjoittaja amanita »
Voi Erno, sinä olet todella yksi Hompun ilopillereistä, vaikka kenties joku olisikin toista mieltäErño kirjoitti:Hyödynnän macittömyyden: Menen nukkumaan ja otan kissan lämpöpätteriksi.
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Sulle sitten on hyvä suhde tohon opiskeluunErño kirjoitti:No nyt on sitten lähes-vapaapaivä menossa. Muut abit lähti jonnekin yliopistolle. Minä jäin kotia. En jaksanut pyörällä lähtä Ouluun.
Ajattelin ihan samaa, eiköhän tehrä tosta meijän Erño pojasta insinööriamanita kirjoitti:Meitäpä tuntuu olevan oikein parikin Mac-mammaa noita poikasia kaitsemassa 8)
Kyllä niitten nyt kelpaa
Viesti Kirjoittaja Erño »
Masokistitkin?Aries kirjoitti:Timo Rautiaista & Trio Niskalaukausta lainaten: kaikki liha tottelee kuriaamanita kirjoitti:No ei kun töpinäksi! Ja Erno on taatusti aivan kuuliainen, kunhan liekaa ei anneta liiaksi![]()
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Erästä kollegaa lainaten: Kyllä mies kivun kestää, muttei Timo RautiaistaAries kirjoitti:Timo Rautiaista & Trio Niskalaukausta lainaten: kaikki liha tottelee kuriaamanita kirjoitti:No ei kun töpinäksi! Ja Erno on taatusti aivan kuuliainen, kunhan liekaa ei anneta liiaksi![]()
No jos kaikki jäi pois, niin sitten asia selväErño kirjoitti:Masokistitkin?Aries kirjoitti:Timo Rautiaista & Trio Niskalaukausta lainaten: kaikki liha tottelee kuriaamanita kirjoitti:No ei kun töpinäksi! Ja Erno on taatusti aivan kuuliainen, kunhan liekaa ei anneta liiaksi![]()
Mua ei huvita maksaa kolmea euroa siitä, että menen ouluun tuhlaamaan aikaani. Kaveri teki näin myös. Varmaan kaikki teki niin.
Kyllhän mää muuten koulussa käyn. Skippaan vaan kaikki ylimääräiset tilaisuudet.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Hynynen Kotiteollisuudesta kertoi Rautiaisen ja heidän eroksi sen, että Rautiainen yrittää parantaa maailman, he yrittävät tuhota sen.TheKraken kirjoitti:Erästä kollegaa lainaten: Kyllä mies kivun kestää, muttei Timo RautiaistaAries kirjoitti:Timo Rautiaista & Trio Niskalaukausta lainaten: kaikki liha tottelee kuriaamanita kirjoitti:No ei kun töpinäksi! Ja Erno on taatusti aivan kuuliainen, kunhan liekaa ei anneta liiaksi![]()
Viesti Kirjoittaja Forsteiner »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Mun mielestä tuo näyttää Cousteau-pipolta. (Punainen, kostea ja tuoksuu kalalta)Forsteiner kirjoitti:Löysin netistä Steve Zissou -pipon ja laitoin tilaukseen.
Viesti Kirjoittaja power »
Viesti Kirjoittaja MasBe »