Siispä laitetaan asia jo vireille.
Mitäpä toivot joululahjaksi, tai pitäisikö kysyä, että mitä aioit itsellesi lahjoittaa
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja Loopy »
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Arvot kohdallaan. Oikeilla linjoilla oot vaimokkeen suhteen, esim. Kalevala korulla on aina jotain pientä kivaaMasBe kirjoitti:Mulle on tärkeintä että saan viettää oman kultani kanssa joulua, muulla ei niin väliä..
Sieltä luultavasti tulee sit perinteiset suklaat, kalsarit ja sukat ja ne on riittävät.. pääasia että muistaa.. (Ja se henkinen ikä oli 16??)
Itte sijaispukkina kun toimin, ostan vaimokkeelleni jotain kaunista (EN VAAN TIEDÄ VIELÄ MITÄ!?!).. luultavasti jonkinlainen timangi koru tms..
Viesti Kirjoittaja alspe »
Ai siis nää vihreet kuulat ?Loopy kirjoitti:
Lisäksi sais tulla ne perinteiset vihreät kuulat.
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Ja se on.. elämäsi rakkaus?Riina kirjoitti:Itseni olen jouluaatoksi toivonut iltavuoroon, että saa perheelliset ja parilliset juhlia joulua rakkaidensa kanssa.
Ei minulla ole Pukille kuin yksi suurensuuri toive, voi olla että on liian mahdoton toive toteutettavaksi......
Viesti Kirjoittaja bloof »
Juu ei, Mulla oli mielessä ne josatin kumman syystä jokavuotiseksi perinteeksi muodostuneet Fazerin vihreet kuulat.alspe kirjoitti: Ai siis nää vihreet kuulat ?
Mitä mää kahdella läppärillä?alspe kirjoitti: Et sitte pyytänytkää pukilta MBP:tä?
Viesti Kirjoittaja Erño »
No eikä kun sen on oltava joku risteilyalus tai pieni valtio jostain kaukaa tropiikista tietenkin.MasBe kirjoitti:Ja se on.. elämäsi rakkaus?Riina kirjoitti:Itseni olen jouluaatoksi toivonut iltavuoroon, että saa perheelliset ja parilliset juhlia joulua rakkaidensa kanssa.
Ei minulla ole Pukille kuin yksi suurensuuri toive, voi olla että on liian mahdoton toive toteutettavaksi......
Viesti Kirjoittaja alspe »
Jeps, kuulin varmaan väärin, että alunperin suunnitelin MBP:tä. Mutta harvemmin ne ääniraidat 3D:tä tarvitseeLoopy kirjoitti:
Poppoo on saanut hyviä tehoja irti jo CoreDuo MacBookeilla ja ei mulla ollut rahaa ihan niin paljoa, että olisi jaksanut maksaa sen 1000e enemmän Core2Duo MacBook Prosta.
Tarvitsen enemmän prossutehoa kuin näytönohjaimen suoriutumista, siksi tyydyin MacBookiin - more bang for buck. Tieks, ekstiä?
Kyllähän se MBP tehokkaampi olisi tuossakin käytössä. Paremmalla näytönohjaimella kun ei tartte murehtia sitä, että kahden näytön pyörittäminen alkaisi syömään muistilta tehoja.alspe kirjoitti:Jeps, kuulin varmaan väärin, että alunperin suunnitelin MBP:tä. Mutta harvemmin ne ääniraidat 3D:tä tarvitsee
Ja pukki, palautukseen menee jos noita mulle tuot, minä haluan kanssa marmelaatiaalspe kirjoitti: Ai siis nää vihreet kuulat ?
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... _balls.jpg
Viisas päätös, saattaapi olla vaikka joku uus kandi (siis "he" toivottavasti) jouluna töissäRiina kirjoitti: Ei minulla ole Pukille kuin yksi suurensuuri toive, voi olla että on liian mahdoton toive toteutettavaksi......
Viesti Kirjoittaja ensivian »