Siksikös siellä niin huushollia jo puunailetkinensivian kirjoitti:Kyllä minä pysyn ihan näissä kaksijalkaisissa Otuksissa... olenhan allergikkokuriton kirjoitti:Otuskoiran vai kissanko aattelit hankkia?

![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Siksikös siellä niin huushollia jo puunailetkinensivian kirjoitti:Kyllä minä pysyn ihan näissä kaksijalkaisissa Otuksissa... olenhan allergikkokuriton kirjoitti:Otuskoiran vai kissanko aattelit hankkia?
Viesti Kirjoittaja ensivian »
"Ikävä" kyllä on pakko pitää huusholli puunattuna. Mutta siistissä kämpässä on kiva asuakuriton kirjoitti:[Siksikös siellä niin huushollia jo puunailetkinnimittäin allergian vuoksi. Toisaalta taitaa allergisella ihmisellä olla koti muutenkin aina siistinä, ettei villakoirat pääse pesitymään nurkkiin
Mutta jospa se joulupukki nyt toteuttais tuon toiveen sen Otuksenkin suhteen
Viesti Kirjoittaja Erño »
Strutsin hommaat niin eit tarvi peittoa 8)ensivian kirjoitti:Kyllä minä pysyn ihan näissä kaksijalkaisissa Otuksissa... olenhan allergikkokuriton kirjoitti:Otuskoiran vai kissanko aattelit hankkia?
Erñoooooo, vai strutsin ottaisit sinä, nyt oo saanut kyllä väärän kuvan noista petikavereista, kissat vielä menetteleeErño kirjoitti:Strutsin hommaat niin eit tarvi peittoa 8)ensivian kirjoitti:Kyllä minä pysyn ihan näissä kaksijalkaisissa Otuksissa... olenhan allergikkokuriton kirjoitti:Otuskoiran vai kissanko aattelit hankkia?
Viesti Kirjoittaja Erño »
No strutsihan on kaksijalkainen.kuriton kirjoitti:Erñoooooo, vai strutsin ottaisit sinä, nyt oo saanut kyllä väärän kuvan noista petikavereista, kissat vielä menetteleeErño kirjoitti:Strutsin hommaat niin eit tarvi peittoa 8)ensivian kirjoitti:Kyllä minä pysyn ihan näissä kaksijalkaisissa Otuksissa... olenhan allergikkokuriton kirjoitti:Otuskoiran vai kissanko aattelit hankkia?
(onko muuten katilla jo pojat?)
Strutsilla saattaa ollakin aikamoiset jalkavoimat, saattaapi tulla lähtö petistä yllättäin, et sitte puolille päivin enää makoile sinäkäänMissäs muuten viime yönä taas hippaloit
Viesti Kirjoittaja Aries »
Olisit vaan nähny eilen Helsingin baarissa. Siellä oli yks kunnon kukkotappelu alkamassa. Älysivät tosin lähteä ulos toimittamaan tätä rituaalia... Toisille ei vaan viina sovi, juovat rähinäviinaa tavallisen sijastakuriton kirjoitti:ja kukko poikineenAries kirjoitti:Kanojahan tulee päivittäin vastaan vaikkapa Helsingin keskustassa liikkuessa
Viesti Kirjoittaja Riina »
Juu nyt on hyvä olotila tämä myöntää 8) 8)MasBe kirjoitti:Ja se on.. elämäsi rakkaus?Riina kirjoitti:Itseni olen jouluaatoksi toivonut iltavuoroon, että saa perheelliset ja parilliset juhlia joulua rakkaidensa kanssa.
Ei minulla ole Pukille kuin yksi suurensuuri toive, voi olla että on liian mahdoton toive toteutettavaksi......
Viesti Kirjoittaja alspe »
Jaa mitäkö tarkoitan? No täälläkään sivulla ei ole kuin yksi joululahjatoive, loput shittiä rakkusasioista ja kanan jaloista. Toisaalta offtopic-alueella on offtopic-aiheita, mutta olis hieno kun näissä asiallisissa topiceissa olisi juttu asiasta eikä ohi. Vois perustaa offtopic-alueelle topicin "offtopic" tai "muuta keskustelua" jonne puheripuliset vois mennä heittää läppää.kuriton kirjoitti:siis mitä tarkoitatalspe kirjoitti:Tää foorumi alkaa vaikuttamaan Cosmopolitan/Demi:ltä![]()
No offtopic-alue on hyvä, mutta offtopiccia ei tarttis olla viestiketjuissa niin paljon..
mutta me likatko ollaan nyt laitettu elämä täällä sekasin, muutenko ois tyventä vaanMaza kirjoitti:Likat on tullu leikkimään meijän hiakkalaatikolle!alspe kirjoitti:Tää foorumi alkaa vaikuttamaan Cosmopolitan/Demi:ltä![]()
Itse asiassa tää oli toivomus-lahjalista, ja jotkut toivoo sitä elämänsä rakkautta, joulupukillehan voi esittää toiveensa. Joululahja ideoita ei täältä kyllä löydy, mutta toivottavasti jo vähän hyvää joulumieltä jokaiseltaalspe kirjoitti:Eikä varsinaisesti vituta, mutta halusin tästä topicista katsella joululahjavinkkejä. toisin kävi....kuriton kirjoitti:siis mitä tarkoitatalspe kirjoitti:Tää foorumi alkaa vaikuttamaan Cosmopolitan/Demi:ltä
No offtopic-alue on hyvä, mutta offtopiccia ei tarttis olla viestiketjuissa niin paljon..
Viesti Kirjoittaja Riina »
Jos joku pahoittaa mielensä siitä ettei toivo materiaalista joululahjaa, niin voi voi.kuriton kirjoitti:Itse asiassa tää oli toivomus-lahjalista, ja jotkut toivoo sitä elämänsä rakkautta, joulupukillehan voi esittää toiveensa. Joululahja ideoita ei täältä kyllä löydy, mutta toivottavasti jo vähän hyvää joulumieltä jokaiseltaalspe kirjoitti:Eikä varsinaisesti vituta, mutta halusin tästä topicista katsella joululahjavinkkejä. toisin kävi....kuriton kirjoitti:siis mitä tarkoitatalspe kirjoitti:Tää foorumi alkaa vaikuttamaan Cosmopolitan/Demi:ltä
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
On se kuitenkin hyvä, että on edes yksi paikka, jossa saa olla antisosiaalinen.alspe kirjoitti:Jaa mitäkö tarkoitan? No täälläkään sivulla ei ole kuin yksi joululahjatoive, loput shittiä rakkusasioista ja kanan jaloista. Toisaalta offtopic-alueella on offtopic-aiheita, mutta olis hieno kun näissä asiallisissa topiceissa olisi juttu asiasta eikä ohi. Vois perustaa offtopic-alueelle topicin "offtopic" tai "muuta keskustelua" jonne puheripuliset vois mennä heittää läppää.kuriton kirjoitti:siis mitä tarkoitatalspe kirjoitti:Tää foorumi alkaa vaikuttamaan Cosmopolitan/Demi:ltä![]()
Eikä varsinaisesti vituta, mutta halusin tästä topicista katsella joululahjavinkkejä. toisin kävi....
Eikä foorumin nimeäkään tarvis kovin paljon viilaillaRiina kirjoitti: Jos joku pahoittaa mielensä siitä ettei toivo materiaalista joululahjaa, niin voi voi.Jos likkojen läsnä olo ärsyttää, niin moderaattorille ja yllläpitjälle voi esittää likkojen pannausta, niin pääsee poijjaat keskenään täällä kirjoittelemaan.
Viesti Kirjoittaja alspe »
Niin, ja onhan tietysti se aika kuukaudesta ja hormoonit taas sekasinalspe kirjoitti:Kuka nyt on sanonut, että likkojen rakkauselämän asioiden julkituominen vituttais jotenkin normaalia enemmän? Vois jopa haitata enemmän jos pojat vuodattelisjoten aivan turha vetää herneitä ilman syytä, ellei sitten femi-sielu kiehahtanut ja reaktiolle ette mitään voi...