En tiedä onko muilla ollut samanlaisia ahdistuksia maccejensa kanssa mutta itse huomaan kun käytän rosettalla toimivaa firefoxia shockwave sovellusten käyttössä koneen tuulettimen alkavan hurisemaan oikeen urakalla. Koneeni on siis tavallinen macbook, ostettu ihan tässä juuri, Tietääkö kukaan koska shockwave player tulee intel maceille, Flash player on ilmeisesti jo tullut. Jos joku tietää niin ilmoittaisiko
shockwave player intel maceille
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
Curpizza
shockwave player intel maceille
Viesti Kirjoittaja Curpizza »
heippa!
En tiedä onko muilla ollut samanlaisia ahdistuksia maccejensa kanssa mutta itse huomaan kun käytän rosettalla toimivaa firefoxia shockwave sovellusten käyttössä koneen tuulettimen alkavan hurisemaan oikeen urakalla. Koneeni on siis tavallinen macbook, ostettu ihan tässä juuri, Tietääkö kukaan koska shockwave player tulee intel maceille, Flash player on ilmeisesti jo tullut. Jos joku tietää niin ilmoittaisiko
-
lasse.a83
-
matteus/2
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Safari tuskin sulla pyörii Rosettan kautta sillä se on Universal Binary, mutta kokeiles vaikka tätä (ei sisällä Flashia), tai pistä täällä video pyörimään (Flash) ja katso Järjestelmän valvonnasta paljonko on Safarin kuorma. Tuulettimet huutaa ainakin MacBookissa.lasse.a83 kirjoitti:Safari toimi mulla ihan hyvin (rosetan kautta), mitkään tuulettimet ei pyöri missään vaiheessa lujempaa.
Tosin jotain parannusta on tullut, sillä viimeksi kun noita katselin niin kuorma oli jopa yli 90%, nyt "vain" 60% luokkaa.
-
Curpizza
-
lasse.a83
-
matteus/2
-
Sissi
-
matteus/2
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Ohjeet löytyvät täältä.Sissi kirjoitti:yritin monta kertaa asentaa tälle macbookille shockwavea, muten kyllä onnistu tai mä en oikein tajuu mitä mun pitäisi tehdä.
Käytössä olisi firefoxia.
Tiivistettynä :
Quittaa Firefox. Mene Ohjelmat -kansioon ja etsi Firefox. Control-klikkaa Firefoxia ja valitse "Näytä tietoja". Ruksaa kohdasta "Yleiset" valinta "Avaa Rosettalla". Käynnistä Firefox, lataa ja installoi Shockwave Adoben sivuilta.
Operaation jälkeen selain pitää jättää Rosetta-moodiin jotta Shockwave toimisi.
-
Curpizza
9 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka