power kirjoitti:Nuo horoskoopit ovat katsos aluesidonnaisia, Pohjanmaalla olet kerrassaan jästipää jukuri, mutta jos matkustat mayojen maahan, sinusta kuoriutuu Valkoinen Koira, Sydämen Voima…
Ai jaa, sittenhän olen jästipää kokoaikaisesti, mayojen maassa kun ole käynytkään enkä luultavasti käykkään.
mitä mitä, onkos ne pohojanmaan häjyt levittäneet lakeuren jo Poriinkin saakka…
Power - a happy Mac-user since 1986...
"Soon there will be 2 kinds of people. Those who use computers, and those who use Apples."
(Apple Computerin käyttämä mainoslause 1980-luvun alkupuolelta)
Olet kuin Äiti Maa – lempeä, mutta samalla myös käytännöllinen ja järkevä. Olet Punainen Maa, Navigaation voima. Edustat kehityksen ja elämän jatkuvuuden kokoaikaista läsnäoloa. Olet aktiivinen rationaalisella ja älyllisellä tavalla, edistyksellinen ja vapaamielinen. Vaikka haluaisitkin elämäsi pysyvän vakaan muuttumattomana, tunnet samalla muutoksen välttämättömyyden. Muista antaa energiasi virrata vapaasti. Elämäntehtäväsi on toimia koossapitävänä voimana yhteisyyden ylläpitämiseksi.
Sähköinen
Sinua ohjaava numero kolme on palvelun sähköinen sointu, ja se korostaa palvelun tärkeyttä elämässäsi. Maailmankaikkeus on energiaa, ja liike on ikuista. Ihmisen hermojärjestelmä on sähkökemiallista toimintaa, myös liikettä. Mayojen syklisessä numerokierrossa yhdestä kolmeentoista numero kolme, liike, on numerosi, joka astrologisella kartallasi yhdistyy aurinkomerkkiisi. Kun palvelet muita, palvelet itseäsi. Kun palvelet itseäsi, palvelet koko ihmiskuntaa.
En tiiä ihmiskunnan palvelemisesta mut osittain nappiin.
Lohikäärme
Kiehtova ja ihailijoita keräävä lohikäärme on voimakas liittolainen, jolla on voimakkaat mielipiteet. Hän rakastaa hyviä keskusteluja ja jakelee joskus mielipiteitään, vaikka niitä ei edes kysytä. Hänen tavoitteensa ovat korkealla ja hänellä on kova tahdonvoima. Lohikäärme on myös tunteellinen, mutta hän suuttuu helposti. Lohikäärme on pitkävihainen ja hänen kostonsa on armoton. Hän inhoaa rutiineja ja innostuu kaikesta uudesta. Lohikäärme on johtajaluonne.
Kalat
Kalat ovat yleensä rapajuoppoja, narkkareita ja työttömiä. He esittävät loppuun asti pirteää ja sosiaalista, vaikka mieli on hautonut itsemurhaa jo viimeiset kolmetoista vuotta. Kaloista valitettavasti pidetään, sillä he keksivät aina tekemistä. Usein he keksivät tekemistä, vaikka kukaan ei ole enää edes paikalla. Kalat ymmärtävät vasta kolmen tunnin päästä, että juhlat ovat ohi. Siksi he ajautuvat masennuksissaan juomaan, koska he missasivat hyvät jatkot.
MOTTO: "Meille pääsee!"
TYÖPAIKKA: kiitä onneasi jos on
AUTO: moottoripyörä
Ensin tuli iPod Touch, sitten iMac 27", Airport Extreme, muutama Airport Express, iPad2, Mac Mini i5, ja AppleTV. Sitten iPhone5, iPad Retina, MBP Retina 15" MacBook Air 13" sekä 11", MBP 13", iPhone 6+, iPhone 11, Apple Watch...
Acid7 kirjoitti:Kalat
Kalat ovat yleensä rapajuoppoja, narkkareita ja työttömiä. He esittävät loppuun asti pirteää ja sosiaalista, vaikka mieli on hautonut itsemurhaa jo viimeiset kolmetoista vuotta. Kaloista valitettavasti pidetään, sillä he keksivät aina tekemistä. Usein he keksivät tekemistä, vaikka kukaan ei ole enää edes paikalla. Kalat ymmärtävät vasta kolmen tunnin päästä, että juhlat ovat ohi. Siksi he ajautuvat masennuksissaan juomaan, koska he missasivat hyvät jatkot.
Kirjoituksesihan kannattaa julkaista Hikipediassa, on kyllä niin kattava kuvaus.
ELÄMÄN JA KUOLEMAN VÄLISSÄ ON AIKA, KÄYTITPÄ SEN MITEN TAHANSA
- Salamijakk
Acid7 kirjoitti:Kalat
mistäs näiotä saa. ps. omani Hevonen kiinalaisessa ja länsimaisessa Härkä. ja koen itseni enempi Hevoseksi.
^ Amerikkalaiset kulkimet hajoaa huonouteensa (esm autot ja avaruussukkulat), venäjältä ei ole koskaan tullut myöskään mitään hyvää (ennemminkin heihin ei voi luottaa), joten soitetaan volvotehtaalle kiinaan.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
Tykkään kyllä niistä Hiski salomaan biiseistä ja Lännen Jukka biiseistä. Niissä on silleen, että sukellusveneessä puhalletaan ilmapalloa, missä on jenkkien lippu.http://www.youtube.com/watch?v=cNqcBUzFHE8
ELÄMÄN JA KUOLEMAN VÄLISSÄ ON AIKA, KÄYTITPÄ SEN MITEN TAHANSA
- Salamijakk
TR8 kirjoitti:Pakko myöntää, että toi kuva jonka Peitsamo laittoi, oli eka asia joka mulle tuli joskus mieleen Ariesin avatarista. Muistaakseni Tauvo on tästä joskus maininnut myös jossain topicissa.
Aries on suomeksi Oinas, yksi eläinradan merkeistä. Tuo Arieksen avatar taas on Oinaan symboli.
Viimeksi muokannut amanita, 27.5.2012 klo 22.07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Viestit yhdistetty moottoriöljy- jne. -ketjusta
Minä olen myös oinas. Ja kuten monet täälläkin ovat huomanneet, olen lähes täydellinen, mies vailla heikkouksia.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Citruuna kirjoitti:^ Minäkin olen oinas: johtajatyyppi, vastustamaton, omapäinen... Olenhan minä kaikkea tuota, mutta horoskooppeihin en usko, uskokoon ken haluaa.
"Tapaturma-alttius vaivaa koheltavaa Oinasta ja etenkin pää on vahvasti vaaravyöhykkeellä."
Citruuna kirjoitti:^ Minäkin olen oinas: johtajatyyppi, vastustamaton, omapäinen... Olenhan minä kaikkea tuota, mutta horoskooppeihin en usko, uskokoon ken haluaa.
"Tapaturma-alttius vaivaa koheltavaa Oinasta ja etenkin pää on vahvasti vaaravyöhykkeellä."
Skorpioni sitä olla pitää. Olen... itse asiassa en tiedä horoskoopeista mitään, joten joku muu saa sivistää minua tällä kertaa ja kertoa millainen persoona olen. Palstan naikkoset tietävät varmasti näistä asioista, joten antaa tulla