Klo 20:07 astelin markettiin, pistin appleni muovipussiin.
Klo 20:15 maksoin appleni
Klo 20:22 uusi appleni oli kotona ja olin valmis kuorimaan sen käyttöön.
Klo 20:29 Appleni oli syöty!
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja MNi »
Viesti Kirjoittaja Temex »
MNi kirjoitti:Nyt on ekaa iltaa C2D MacBook kotona ja heti pientä ihmetystä tuulettimen kanssa...
Viesti Kirjoittaja MNi »
Käykö sinulla tuulettimet ylhäällä kun koneen käynnistää ja kirjaannut sisään OSX:ään?Temex kirjoitti: Katsoin tuon samaisen videon ja oma eilen tullut C2D käyttäytyy juuri mainitsemallasi tavalla. Ihan peruskäytössä ei kuule juurikas mitään mutta videota katsellessa nousee nopeasti. Videoan päätyttyä lämmön lasku, äänettömyyteen käy myös (onneksi) nopeasti. Minua ilmiö ei haittaa kunhan kevyessä peruskäytössä on hiljainen. Tiedä sitten onko normaalia.
Viesti Kirjoittaja Husky »
Viesti Kirjoittaja prisoner »
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Hyvä blogi.. rannetuki kuitenkin ainakin mun CD MacBookissa on vaalean harmaaprisoner kirjoitti:Ensikokemukseni uudesta C2D MacBookista:
http://prisonerfin.blogspot.com/2006/11 ... ukset.html
Viesti Kirjoittaja viltsu »
Jaahas, sait omasi juuri aikataulun mukaan. Tulikos sinulla USP:n seurantaan lisämerkintöjä vielä HERNE-BOERNIGIN jälkeen? Vai tuliko Suomeen ilman lisämerkintää? AIka jännä tuo, ettei niillä muka ole kännyköitä. Mitenköhän ne meinaa tuoda paketin mun kotia, kun eivät pääse edes ulko-ovesta sisälle kerrostaloon?prisoner kirjoitti:Pitikin kirjoittaa juttuun, että korjatkaa jos olen väärässä. Unohtui. Kiitos korjauksesta.
HELSINKI,viltsu kirjoitti:Tulikos sinulla USP:n seurantaan lisämerkintöjä vielä HERNE-BOERNIGIN jälkeen?
Kierrokset ja lämpötila Batman-trailerin alussa: 1798 rpm / 56 CMNi kirjoitti:Nyt on ekaa iltaa C2D MacBook kotona ja heti pientä ihmetystä tuulettimen kanssa.
Viesti Kirjoittaja MNi »
Hmm,prisoner kirjoitti: Normaalissa käytössä luvut on tätä luokkaa:
http://prisonerfin.blogspot.com/2006/11 ... iluun.html
Viesti Kirjoittaja Loopy »
TÄNÄÄN!!!Loopy kirjoitti:Applen mailissa totesivat, että tuo saapuu tiistaina 28.11. tai aiemmin. Toivottavasti jo maanantaina.
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”